misSCHien heeft SCH tips....afgestudeert sterrenkijker ...toch ?quote:Op maandag 5 april 2004 09:51 schreef ErikT het volgende:Goeiemorgen
Deze jongen gaat vandaag uitzoeken wat hij nog moet doen om zn bachelor sterrenkunde te halen. Ingewikkelde materie met niveau 1, 2 en 3. Ik lijk veel te veel shit op niveau 1 te hebben...na ja, maar eens over praten op de faculteit.
quote:Op maandag 5 april 2004 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misSCHien heeft SCH tips....afgestudeert sterrenkijker ...toch ?
Mijn tip is de topictitel maar dat durft meneer niet aanquote:Op maandag 5 april 2004 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misSCHien heeft SCH tips....afgestudeert sterrenkijker ...toch ?
zouden er maar menSCHen naar jou luisteren, dan zou de wereld een stuk beter uitzien !quote:Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn tip is de topictitel maar dat durft meneer niet aan
Voor dit voorstel kan ik zelfs het argument van mijn ouders in de strijd gooien: er moet ook brood op de plankquote:Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn tip is de topictitel maar dat durft meneer niet aan
Met name omdat het de bevolkingsexplosie tegen zou gaanquote:Op maandag 5 april 2004 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zouden er maar menSCHen naar jou luisteren, dan zou de wereld een stuk beter uitzien !
1 serieuze tip: laat je bij je studiekeuze nooit teveel leiden door wat je ouders willen.quote:Op maandag 5 april 2004 10:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Voor dit voorstel kan ik zelfs het argument van mijn ouders in de strijd gooien: er moet ook brood op de plank![]()
Of door de stad van de studie, of door wat vrienden en vriendinnen doen mbt studie/stad.quote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
1 serieuze tip: laat je bij je studiekeuze nooit teveel leiden door wat je ouders willen.
jeetje DIGGER je klinkt al als een papaquote:Op maandag 5 april 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of door de stad van de studie, of door wat vrienden en vriendinnen doen mbt studie/stad.
Studeren doe je nu eenmaal voor jezelf.
OMG....eise eisingaquote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
Enneh, over sterretjes gesproken: ik moet vanavond in het Planetarium in Franeker zijn voor de radio - heb jij nog tips voor mij?
Mwah, vrijdag uitvoerig met m'n neefje gespeeld, zaterdag op baby visite geweest, gisteren met de kleine van een vriendin van Anna lopen voetballen, begint te komen he?quote:Op maandag 5 april 2004 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
jeetje DIGGER je klinkt al als een papa
Weet ik wel t was ook grappig bedoeld. Maar ze hebben af en toe wel een punt(je).quote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
1 serieuze tip: laat je bij je studiekeuze nooit teveel leiden door wat je ouders willen.
Vraag of ze hun kijker op Saturnus richten. DIe staat mooi aan de hemel. Hoe laat ben je er? Venus is ook te zien (schijngestalten) en vroeg op de avond Jupiter ook. T is wel volle maan, pech voor jou, dan zie je minder. Maar voor planeetjes hoeft die niet uit te maken.quote:Enneh, over sterretjes gesproken: ik moet vanavond in het Planetarium in Franeker zijn voor de radio - heb jij nog tips voor mij?
Na middernacht in de uitzendingquote:Op maandag 5 april 2004 10:45 schreef ErikT het volgende:
Vraag of ze hun kijker op Saturnus richten. DIe staat mooi aan de hemel. Hoe laat ben je er?
Ze sturen in ieder geval een amateur langsquote:Ik neem aan dat het vooral voor amateursterrenkunde is?
quote:PS. Resultaat studiekeuzetest:
4. Wijsbegeerte (WO)
5. Theologie (WO)
6. Godsdienstwetenschappen (WO)
Saturnus en Venus bekijken dus. De Pleiaden (Het Zevengesternte, maar het zijn er meer) en de Orionnevel (met het trapezium erin) zijn ook aan te raden.quote:Op maandag 5 april 2004 10:49 schreef SCH het volgende:
Na middernacht in de uitzending
Je hoeft dus niet over inflatietheorie of zwarte gaten die neutronensterren opeten te beginnen.quote:Ze sturen in ieder geval een amateur langs
Jaja. Maar Werktuigbouwkunde en Lucht- en Ruimtevaarttechniek staan ook samen in de top 10. En dan al die Alfa troep (Geschiedenis en talen) die ik leuk vind...quote:Tada![]()
Ik hoop het niet. Ik denk dat ik sowieso in Utrecht blijf wonen.quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef just me het volgende:
Kom je in Delft studeren dan??
quote:Op maandag 5 april 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
Zwarte gaten die neutronensterren op eten?
Is het wel veilig denk je?
Je zoekt nog een hulpje in de huishouding? Weet je zeker dat je dan ErikT wil hebben?quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef just me het volgende:
Kom je in Delft studeren dan??
ik probeerde even misbruik van de situatie te makenquote:Op maandag 5 april 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
Je zoekt nog een hulpje in de huishouding? Weet je zeker dat je dan ErikT wil hebben?
quote:Op maandag 5 april 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zoekt nog een hulpje in de huishouding? Weet je zeker dat je dan ErikT wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |