waarom zou je dat niet kunnen dan?quote:Op maandag 5 april 2004 07:30 schreef just me het volgende:
Ben allang blij dat ik weer kan posten
Schijnt dat Kardinaal Simonis pas volgende week naar Fulham gaatquote:Op maandag 5 april 2004 08:59 schreef Eilanden het volgende:
Of je blijft lekker in Nederland en ziet er 8 in 1 wedstrijd
Goedemorgen
quote:Op maandag 5 april 2004 08:25 schreef pfaf het volgende:
mogguh
[..]
waarom zou je dat niet kunnen dan?
IP ban ?quote:Op maandag 5 april 2004 09:06 schreef just me het volgende:
vanaf mijn werk kan ik dus wel overal in en vanaf huis niet??
dacht ik ook al aan maar ik zou niet weten waarom ik een IP ban zou hebben en er was bij Cynix en Breuls ook niks over bekend..quote:Op maandag 5 april 2004 09:09 schreef Bjoro het volgende:
IP ban ?
Als je belooft je voortaan te gedragen, dan hebben we het er nog eens overquote:Op maandag 5 april 2004 09:12 schreef just me het volgende:
dacht ik ook al aan maar ik zou niet weten waarom ik een IP ban zou hebben
das lief van jequote:Op maandag 5 april 2004 09:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je belooft je voortaan te gedragen, dan hebben we het er nog eens over
maar voor niets gaat de zon op natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2004 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
das lief van je![]()
laat die zon maar zakken danquote:Op maandag 5 april 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
maar voor niets gaat de zon op natuurlijk![]()
SCHitterende signature BTW !quote:Op maandag 5 april 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
maar voor niets gaat de zon op natuurlijk![]()
Ja, dan zit er niks anders op, je vraagt er zelf omquote:Op maandag 5 april 2004 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
laat die zon maar zakken dan
Hop stop!! wat moet ik doen danquote:Op maandag 5 april 2004 09:35 schreef SCH het volgende:
Ja, dan zit er niks anders op, je vraagt er zelf om![]()
Het is al opgelost, ik heb een maas in de Fok-wet gevondenquote:Op maandag 5 april 2004 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Hop stop!! wat moet ik doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |