Mag ik even aan je voorhoofd voelen? Je ziet ook al zo wit...ik maak me zorgen, hier moet iets gebeuren. Whiskey?quote:Op zondag 4 april 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
Als ik nog zou gaan studeren, zou het theologie worden. For sure
Simpel. Omdat ik het leuk vind.quote:Op zondag 4 april 2004 22:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!
In tegenstelling tot Sandmanquote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef SCH het volgende:Nee, ik meen het serieus. Ik vind dat fascinerend en maak je geen zorgen - ik ben geen relifreak, verre van dat zelfs.
Ze zal vast wel een handtekening voor Golfer hebben meegenomen, rustig maarquote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Bluezz
Dat dacht ik dus ook te weten van jou.quote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef SCH het volgende:Nee, ik meen het serieus. Ik vind dat fascinerend en maak je geen zorgen - ik ben geen relifreak, verre van dat zelfs.
Het dak van een huis hier aan de Nieuwegracht, daar staat ie opquote:Op zondag 4 april 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
SCH Atlas draagt de wereld. Wie draagt Atlas ?
Nu raad ik je echt een studie theologie aan.quote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het dak van een huis hier aan de Nieuwegracht, daar staat ie op
Ja die.quote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef SCH het volgende:
Is dit die Koomen docu?
quote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Bluezz
Zie mijn post boven je.quote:Op zondag 4 april 2004 22:46 schreef SCH het volgende:
Komt ook nog op tv binnenkort.
Maar niet steeds stiekem over iets anders gaan praten dan over Hij die geloofd zijt
Heb ik al 23 jaar achter mequote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen weer school...
*combineert smileys:quote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen weer school...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |