700 euro voor tickets en hotel (6 dagen). Volgens mij ben je veel goedkoper uit als je via reisbureau boekt met hotel erbij. Wij zaten in hotel carter, goedkoop hotel en heeft gewoon de nodige basics. Bed was perfect en als je uit je bed rolt lig je midden in times square... (hotel zit tussen 7 - 8 ave, 43rd st)...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef Busta het volgende:
Leuk topic, liep zelf ook al een paar maanden met het idee rond om naar NY met de zomervakantie te gaan. Heb vanavond even gezocht op de verschillende vliegtuigmaatschappijen, maar je bent zo een ¤600 kwijt voor een retourtje, viel me eigenlijk best tegen ook al ga ik dan in het hoog seizoen. Met name als ik de oude topics lees, waar mensen een 3 jaar geleden hetzelfde bedrag in guldens kwijt waren. Juist nu met de lage dollar koers zou je verwachten dat ze wat lager zouden zijn...
Maar waar hebben jullie precies geboekt en hoeveel waren jullie kwijt?
als je je zorgen maakt om veiligheid dan kan je gerust gaan. Manhattan is hartstikke veilig. Overal politie, mensen zijn aardig, dus no problemo. Er is genoeg te zien dus je zult je heus niet vervelen. Maar het is natuurlijk altijd wel gezellig als er nog iemand mee gaatquote:Op zondag 16 mei 2004 03:09 schreef P4nic het volgende:
Zouden jullie NY aanraden op je eentje ?
Wat een gezwets toch weer. De Singapore Airlines site geeft altijd belachelijke bedragen aan. Op www.vliegwinkel.nl bijvoorbeeld voor de laagste prijzen en je had kunnen zien dat Singapore Air een van de goedkoopste was, en hier had je kunnen lezen dat ze ook nog eens een van de beste maatschappijen zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:15 schreef mechatronics het volgende:
student en singapore airlines?
als je student ben hoef je niet voor "executive" te spelen
De prijs en het feit dat ze vanaf Brussel vertrekken. Ik woon in Zuid-Limburg en het is nog geen 1,5 uur rijden. Veel beter bereikbaar dan Schiphol dus voor mij.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:12 schreef Busta het volgende:
Ja die kwam ik ook tegen, alleen schijnen ze nogal oude toestellen in gebruik te hebben, het is het toch een lange vlucht en aangezien ik best lang ben (1.93) moet ik wel een beetje goed mn voeten kwijt, dit is meestal niet het geval bij zulke maatschappijen... Maar wat vondt je zelf naast de goede vertrek tijden van deze luchtvaart maatschappij?
Als student kun je toch in principe altijd gaanquote:Op zondag 16 mei 2004 11:07 schreef Busta het volgende:
Hmm, bij SingaporeAirlines.com, krijg ik altijd een prijs van 2000+ Euro's, een vlucht in october kost bijvoorbeeld al meer dan 3000 Euro. Maar het is dus niet verstandig om in de zomer naar NY af te reizen? is wel balen aangezien ik student ben en dus genoodzaakt ben om in de zomervakantie te gaan...
JA hoor goed te doen lijkt me!quote:Op zondag 16 mei 2004 03:09 schreef P4nic het volgende:
Zouden jullie NY aanraden op je eentje ?
Om veiligheid maak ik mij geen zorgen hoor, kbedoel gewoon zal het niet te eenzaam worden alleen ? Zou wel willen gaan met vrienden maar oftewel: kunnen ze dit niet betalen of hebben ze al school tegen dan of hebben ze gewoon geen zin daarin. Dusjah en nu zit ik zo met het idee, vliegtuig op, landen en kijken wat ik ga doen, typische de sightseeing tourist afhangen met een zwak voor de USA al sinds mijn 8stequote:Op zondag 16 mei 2004 12:06 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
als je je zorgen maakt om veiligheid dan kan je gerust gaan. Manhattan is hartstikke veilig. Overal politie, mensen zijn aardig, dus no problemo. Er is genoeg te zien dus je zult je heus niet vervelen. Maar het is natuurlijk altijd wel gezellig als er nog iemand mee gaat
doen ze dat serieus? als je dat neit weet moet je je toch kapot schrikken of niet?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:52 schreef Cydex het volgende:
[..]
Verder moet je niet schrikken wanneer je opeens uit de speakers wat Moslim taal hoort. Dit is een gebed voor een behouden vaart![]()
wow, dit is precies hoe mijn appartement in mijn dromen eruit zietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat ik hier binnenkort maar ff een penthousje ga aanschaffen...zucht![]()
www.onecentralpark.com
Nee hoor dat valt mee. Na een paar seconden had ik het wel door. Mede omdat op de twee tv schermen die aan boord waren de stad Mekka werd getoond. Het was vreemd, maar absoluut niet zorgwekkend. Je kunt met een gerust hart met deze maatschappij vliegen.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:38 schreef berc het volgende:
[..]
doen ze dat serieus? als je dat neit weet moet je je toch kapot schrikken of niet?
volgens mij is dat gebouw net af... Een vriend van mij was er vorig jaar geweest en zei dat ze toen nog bezig waren met die gebouwen, en toen we er in de meivakantie langs liepen was ie al klaar. De ligging is natuurlijk ook suuuuuupppppperrrrrr. Vette view over centralparkquote:Op zondag 16 mei 2004 23:42 schreef berc het volgende:
[..]
wow, dit is precies hoe mijn appartement in mijn dromen eruit ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 12:30 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
volgens mij is dat gebouw net af... Een vriend van mij was er vorig jaar geweest en zei dat ze toen nog bezig waren met die gebouwen, en toen we er in de meivakantie langs liepen was ie al klaar. De ligging is natuurlijk ook suuuuuupppppperrrrrr. Vette view over centralpark![]()
![]()
![]()
ja als je wat miljoentjes te veel hebt dan kom je er wel ja. Maar voor de rest heb ik geen id hoeveel zoiets nou kost... Ik weet eigenlijk niet hoe het met parkeerruimte wordt geregeld als je in een flat woont. Ik heb wel eens auto's op daken zien staan, en ze hebben ook liften zodat er meerdere auto's boven elkaar staan, maar dat parkeren gaat je zeker wat kostenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:47 schreef berc het volgende:
[..]
![]()
hoeveel kost zoiets?
(indien ik ooit een keer wat miljoenen over heb)
zoek nog een mooi appartement met garage waar ik dan mijn aston martin db9 kwijt kan
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:26 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja als je wat miljoentjes te veel hebt dan kom je er wel ja. Maar voor de rest heb ik geen id hoeveel zoiets nou kost... Ik weet eigenlijk niet hoe het met parkeerruimte wordt geregeld als je in een flat woont. Ik heb wel eens auto's op daken zien staan, en ze hebben ook liften zodat er meerdere auto's boven elkaar staan, maar dat parkeren gaat je zeker wat kosten
Ben zelf naar Yankees-Baltimore Orioles geweest. Kaartjes gekocht in een Yankees-store ergens downtown. Het was nog voor de play offs en lang niet uitverkocht. Het is niet te vergelijken met bv. een voetbalwedstrijd. Het is meer een uitje voor het hele gezin. Het publiek is doodstil, behalve als er op de bigscreens 'make some noise' staat dan klappen ze ff. Volgens mij vroegen ze toen iets van 8 dollar voor een biertje. Was wel leuk om een keer mee te maken, maar hoef er niet nog 1x heen. Hele andere beleving dan in Europa.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:01 schreef Busta het volgende:
Een van de dingen die ik naast de toeristische bezienswaardigheden wil zien is eigenlijk een wedstrijd bijwonen van de Yankees en een voorstelling op broadway bekijken
Heeft er iemand ervaringen met het regelen van tickets, beste deze alvast online te bestellen of daar terpleke aanschaffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |