quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:10 schreef Mottebelke het volgende:
[..]
Kijk anders even op http://www.2000coach.com. Daar heb je busretourtjes van New York naar Washington voor maar $35,-.
is het ookquote:Op maandag 3 mei 2004 21:13 schreef berc het volgende:
[..]
dat lijk mij persoonlijk ook geweldig om te zien, hoe de mensen wonen en in wat voor 'n huizen.
lachequote:Op maandag 3 mei 2004 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
is het ook
heb daar bij een vriend geslapen, en toen zijn we midden in de woonwijk gaan BBQ'en
met allemaal gangsters enzo![]()
nee, helaas niet. Heb zowieso weinig foto's van die vakantie jammer genoeg. Maar als je de kans krijgt moet je 2-3 maanden gaan werken in Amerika (ik heb gewerkt op een kinderkamp www.ccusa.com ). Na dat werken, of tijdens de vrije weekenden, kan je dan het echte amerikaanse leven meemaken door met die mensen mee te gaan en daar te blijven logeren. Echt een super-ervaringquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:23 schreef berc het volgende:
[..]
lache
heb je daar foto's van?
Het lijkt mij ook echt super gaaf om in amerika te gaan werken/wonen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:55 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, helaas niet. Heb zowieso weinig foto's van die vakantie jammer genoeg. Maar als je de kans krijgt moet je 2-3 maanden gaan werken in Amerika (ik heb gewerkt op een kinderkamp www.ccusa.com ). Na dat werken, of tijdens de vrije weekenden, kan je dan het echte amerikaanse leven meemaken door met die mensen mee te gaan en daar te blijven logeren. Echt een super-ervaring
Amerikanen zijn namelijk echt super gastvrij
wat leuk, heb je ook foto's?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:18 schreef mr.marcus het volgende:
Ik ben net terug van 6 dagen New York!!!
Wat een geweldige stad is New York zeg....
We vlogen met KLM en hadden een gloednieuwe 777 (eerste commerciele vlucht) dit was een heel mooi toestel, vooral de entertainment was super. Beter nog dan die van de aziatische maatschappijen. Je kun kiezen uit iets van 70 films (allerlei soorten) heel veel series, programma's en games. Zelf multiplayer triviant en schaak
Onze verblijfplaats was Hotel Carter, een oud hotel, heel goedkoop ingericht (roze neonverlichting)
maar voldeed perfect. SUPERcentraal: metro in hetzelfde blok en 100 m van Times Square (wat ook nog eens een metroknooppunt is) 'S ochtends mooi ontbijten met uitzicht op Times Square. Verder was alles in het hotel goed hoor, bedden waren heel fijn en de douche/bad was ook goed
Verder alle standaard dingen gedaan: Empire State Building, Vrijheidsbeeld (lompe security maatregelen zeg! Je moest zelfs riem enzo af doen), Ellis Island, VN-gebouw, Ground Zero, Wallstreet, Rockefeller Center (Was een ferrari show) Central Park ( wat een Park
), Columbia University, Metropolitan Museum of Art) en wat ik het leukst vond een wedstrijd van de NY Yankees bekeken (Yankees-Kansas Royals; vet groot stadion en super sfeer, volkslied zingen en halverwege de soldaten abroad eren
)
Verder zijn de New Yorkers heel aardig; als je in de metro op je kaart kijkt of iets zoekt helpen ze je direct. Een onbeperkte metro-card 20 $ geloof ik, kan ik ook aanraden, die metro is een heel goed systeem daar.New York
Jawel, post ik later welquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:55 schreef berc het volgende:
[..]
wat leuk, heb je ook foto's?
for the same price....???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 04:18 schreef The.PhantoM het volgende:
zo, ik zit nu in een internetcafe op 42nd street in nyc. Morgen middag moet ik alweer vertrekken. Ik zal veel langer kunnen blijven, maarja. Ik heb ook een digicam gekocht dus als ik thuis ben zet ik alle foto's online, en tevens filmpjes
We hebben aardig wat gefilmd, ik denk dat we wel aan de 4 uur film komen
Heel veel gezien natuurlijk. Maar ik ga nu maar eens stoppen met inetten![]()
We zijn trouwens met businessclass gevlogen omdat de vlucht was overgeboekt![]()
hier in nederland is ook een subway hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:17 schreef s3n het volgende:
Ik ben helaas ook weer terug in Nld
Het was echt super gaaf, en ik ga zeker nog terug. Hoe sneller hoe beter, maar dan wel langer.
Ik mis de subway, meesterlijke broodjes. En de mountain dew, de amerikaanse televisie enz enz...
Wat me opviel daar was dat er weinig mensen roken. En dat vrijwel niemand een ringtone op zijn telefoon heeft. In nederland kun je nergens lopen of je moet wel weer een irritant muziekje horen.
Foto's heb ik ook genomen
http://www.langenhuisen.nl/photoNewYork.php alleen niet allemaal gaan kijken want dan gaat mn internetverbinding eraan
ps.
Op de terugweg zat er naast ons een Nederlander die daar woont/werk. Dat wil ik ook!
wel cool dat er zulke hoge resolutie foto's op staan.quote:Foto's heb ik ook genomen
http://www.langenhuisen.nl/photoNewYork.php alleen niet allemaal gaan kijken want dan gaat mn internetverbinding eraan
Tjemigdepemig. Wat voor een vrienden heb jij?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:39 schreef superrrrrdomi het volgende:
Iemand ervaring met NL reisbureau's waar ze groepsreizen of begeleide reizen organiseren naar NY?? Niemand hier heeft echt zin om mee te gaan en alleen is ook maar alleen.
yepquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:34 schreef berc het volgende:
[..]
for the same price....???
lucky basterd
Wat me ook opviel was hoe ze belden met hun cellphones. Ze gebruikten die dingen net zoals walkie-talkies. Beetje raarquote:En dat vrijwel niemand een ringtone op zijn telefoon heeft.
Zoals ik al zei, we iets meer als 4 uur film, als ik tijd heb zal ik het editten en op internet zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:24 schreef Cydex het volgende:
Weet iemand een site waar een verzameling van deze filmpjes staan? Ik zou het leuk vinden om deze te zien.
Ik heb ook een keer de staten island ferry genomen, maar je kon alleen niet buiten staan (op een heel klein stukje na, voor op de ferry). De Circle line cruise (3 uur) is zeker de moeite waard!). Je vaart dan rond manhattan en komt langs de 4 boroughs (bk,bx,queens, manhattan)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:19 schreef sweek het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks van gemerkt op zich, wel heb ik ook overal veel beter leren zitten op te letten.
Ook in Brooklyn en Queens voelde ik me gewoon veilig. The Bronx ben ik niet geweest, maar wil ik zeker ook eens proberen een volgende keer... en dan neem ik ook wel even die ferry naar Staten Island, de boottocht is naar het schijnt leuk, Staten Island zelf niet.. Maar dan heb ik ze in ieder geval allemaal gehad.
.
I like a lotquote:[b]
Zoals ik al zei, we iets meer als 4 uur film, als ik tijd heb zal ik het editten en op internet zetten
www.spymac.com Kan je email account van 1 gig gratis krijgen + 100 mb gratis webspace, of 250 mb, ik weet het niet meer precies. Maar de servers zijn daar alleen traag ....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef Cydex het volgende:
[..]
I like a lot![]()
Zelf heb ik een paar korte filmpjes met mijn fotocamera gemaakt. Geen superkwaliteit natuurlijk maar wel leuk om even de sfeer te proeven. Ik zoek nog een mogelijkheid om ze op internet te zetten. Zodra het is gebeurd, zal ik me uiteraard melden.
ook foto's gemaakt van staten island?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:58 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer de staten island ferry genomen, maar je kon alleen niet buiten staan (op een heel klein stukje na, voor op de ferry). De Circle line cruise (3 uur) is zeker de moeite waard!). Je vaart dan rond manhattan en komt langs de 4 boroughs (bk,bx,queens, manhattan)
We hebben trouwens ook een klein stukje op de film staan van staten island (vooral woonhuizen). Maar het is er echt heel anders dan manhattan, bulten, het is er rustig, en lage gebouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |