dat adres dat je gaf van die dippindots ofzo, is niet in nyc maar ligt in de staat new york: Westchester County.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:25 schreef berc het volgende:
[..]
![]()
Rijden is New York is volgens mij nooit makkelijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik ga in December naar NY met mn vriend. Hij heeft familie wonen in Brooklyn en daar kunnen we dan slapen enzo. En dan kunnen we elke dag meerijden want zijn oom en tante werken in het centrum, dus dat is super makkelijk zo!!
Ik heb er echt super veel zin in!
daar staat het witte huis nietquote:Op donderdag 29 april 2004 17:05 schreef k_man het volgende:
Skkip Washington en ga naar Atlantic City. Da's dichterbij.
ligt aan de airline, maar volgens mij maar 1 keer 32 kilo en 1 stuks handbagage (12 kg en bepaalde afmetingen)quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:47 schreef matthijst het volgende:
2x 32 kilo meen ik.
ow jah, das waar, zag central park staan dus dacht tis wel goed,quote:Op donderdag 29 april 2004 12:39 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
dat adres dat je gaf van die dippindots ofzo, is niet in nyc maar ligt in de staat new york: Westchester County.
Me eigen lichaamsgewicht mag ik meenemen. Ik d8 dat het 2*20 kilo en dan nog 2* 10 handbagage. Dat lijkt me wel genoegquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:47 schreef matthijst het volgende:
2x 32 kilo meen ik.
Singapore airlines: 2x 32Kgquote:Op vrijdag 30 april 2004 08:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ligt aan de airline, maar volgens mij maar 1 keer 32 kilo en 1 stuks handbagage (12 kg en bepaalde afmetingen)
als het goed is, is wel te vinden op de site/kaartje van de vliegtuigmaatschappij
Aangezien zijn oom en tante dagelijks naar hun werk moeten zullen ze wel weten wanneer ze het beste kunnen vertrekken etc. En natuurlijk nemen we ook vast weleens de metro, mn vriend heeft 3 maanden bij zn oom en tante gewoont dus we komen er wel hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 21:14 schreef sweek het volgende:
[..]
Rijden is New York is volgens mij nooit makkelijk.. Zeker niet als je in de spits rijdt, wat wel zo zal zijn waarschijnlijk... Je kunt beter een metrokaart nemen denk ik... Je zult er sneller zijn, en kan ook in Manhattan zelf overal naartoe.
Maar euh, heel veel plezier!.
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:18 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja niet heel harlem is 'gangsta' . Het gedeelte van Harlem rond midtown is gewoon een dure buurt. Maar er zijn ook gedeeltes van harlem waar je beter niet kan komen.
Hell's kitchen is volgens nog steeds link. D8 dat het ergens op manhattan ligt.
Hell's Kitchen is de west side from 34th Streets up to the 50's west of Broadway/times square (ligt dus inderdaad op Manhattan). Het is een leuke buurt ik woonde er in '95 t/ 97. Het is niet echt link daar, ik weet nog dat ik altijd van de East Village of Greenwich Village terug naar Hells Kitchen liep. Gaaf altijd , wanneer mensen over New York praten, mijn meest favoriete stad, ik woon nu alweer 6 jaar in L.A. maar, NYC is my favoriete stad.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:18 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja niet heel harlem is 'gangsta' . Het gedeelte van Harlem rond midtown is gewoon een dure buurt. Maar er zijn ook gedeeltes van harlem waar je beter niet kan komen.
Brooklyn (ik woonde in Park Slope en later Williamsburgh, zijn superveilig en leuk, het avond licht 's zomers is zo mooi.)quote:Op woensdag 14 april 2004 19:44 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
LOL. Lower en midtown manhattan zullen over het algemeen wel veilig zijn. Maar je kan denk ik idd niet zo maar veilig rondlopen in een paar suburbs. Delen van queens, bronx, harlem en brooklyn zijn volgens mij echt ganster buurten. Volgens mij wordt daar elke dag nog wel iemand neergeschoten
LOL, are you kiddin' me? Ik heb in een hotel gezeten, midden in Hell's Kitchen (Sunset Hotel, geloof ik dat het heet) en behalve de honderden delhi's, is het een perfecte buurt om een middagje door te brengen.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:18 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Yep, lijkt mij ook... Allemaal zwaar overtrokken....quote:Nee, in mijn mening is HEEL manhattan, praktisch zo veilig als een gemiddelde stad in NL.
Ik heb er ook niks van gemerkt op zich, wel heb ik ook overal veel beter leren zitten op te letten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, lijkt mij ook... Allemaal zwaar overtrokken....
die overtocht is gratis, mooi uitzicht op manhattan. Staten Island zijn gewoon woonwijken... weinig aan dus iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:19 schreef sweek het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks van gemerkt op zich, wel heb ik ook overal veel beter leren zitten op te letten.
Ook in Brooklyn en Queens voelde ik me gewoon veilig. The Bronx ben ik niet geweest, maar wil ik zeker ook eens proberen een volgende keer... en dan neem ik ook wel even die ferry naar Staten Island, de boottocht is naar het schijnt leuk, Staten Island zelf niet.. Maar dan heb ik ze in ieder geval allemaal gehad.
.
Kijk anders even op http://www.2000coach.com. Daar heb je busretourtjes van New York naar Washington voor maar $35,-.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
ik ga van de zomer waarschijnlijk weer naar NY, maar dan wil ik ook 2 dagen naar Washington DC
het probleem alleen is dat de prijzen om er te komen gigantisch hoog zijn
met de bus: 108$ voor een retour (greyhound)
met de trein: 200$ voor een retour (Amtrak)
dat zijn toch geen prijzen meerof heb ik gewoon verkeerd gezocht. Wie weet er een goedkope trein/bus maatschappij
dat lijk mij persoonlijk ook geweldig om te zien, hoe de mensen wonen en in wat voor 'n huizen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
die overtocht is gratis, mooi uitzicht op manhattan. Staten Island zijn gewoon woonwijken... weinig aan dus idd
wat houd dat in zo'n talenreis?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben er in november 2000 4 dagen geweest. Het klinkt misschien cliché, maar die stad heeft echt iets speciaals, ik vond het geweldig. Momenteel ben ik bezig met plannen voor een talenreis van een paar weken naar NY, ik kan haast niet wachten!
I love that town!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |