Ik had precies het zelfdequote:Op maandag 24 mei 2004 23:54 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
goddomme ik werd zo'n beetje verliefd op elk meisje wat de metro in stapte alleen al vanwege het feit dat ze New York's zijn en voor mij een potentiele verblijfsvergunning
de meerderheid van de singles daar schijnen vrouwen te zijn...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ik had precies het zelfde
new york is de stad van de singlesDus mss als je gelukt hebt
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:47 schreef berc het volgende:
[..]
hoeveel kost zoiets?
(indien ik ooit een keer wat miljoenen over heb)
quote:The center is set to become the new home not only for the media conglomerate but also for the Jazz at Lincoln Center cultural organization. And with 201 condominiums selling at $1.8 million to $30 million, it will provide lodging in the Big Apple for celebrities such as singer Ricky Martin.
Count me inquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:11 schreef Wytze het volgende:
Here's an idea: Laten we samen zo'n appartement kopen in dat onecentralparc kopen en omstebeurt chillen daaro![]()
nog niet zo'n slecht idee, voor welk bedrag gaan we ? de 1.8M tot 30Mquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:11 schreef Wytze het volgende:
Here's an idea: Laten we samen zo'n appartement kopen in dat onecentralparc kopen en omstebeurt chillen daaro![]()
beetje duur he voor een vakantiehuisjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:21 schreef P4nic het volgende:
[..]
nog niet zo'n slecht idee, voor welk bedrag gaan we ? de 1.8M tot 30M
ik heb net mijn vakantiegeld binnen, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:11 schreef Wytze het volgende:
Zo moeilijk moet dat niet zijn zou je denken. Er loopt vast wel ergens een Chandler of een Joey rondquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:02 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
beetje duur he voor een vakantiehuisje
In nyc zaten we ook zo van: we moeten even goed bevriend worden met iemand die een mooi appartementje heeft op manhattan. Dan kunnen we wat vaker naar nyc![]()
lol toevallig, vriend van me belde net of ik het binnen had. Had een of andere brief van me werk binnen gehad met een loonstrookje (Bleek dus op te staan hoeveel vakantie geld ik had) en lompe enquete die ik in moest vullen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb net mijn vakantiegeld binnen, dus dat komt wel goed![]()
$ 400,-quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:21 schreef P4nic het volgende:
[..]
nog niet zo'n slecht idee, voor welk bedrag gaan we ? de 1.8M tot 30M
hoe oud ben jij? heb je een beetje van het nachtleven in ny kunnen genieten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:02 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
beetje duur he voor een vakantiehuisje
In nyc zaten we ook zo van: we moeten even goed bevriend worden met iemand die een mooi appartementje heeft op manhattan. Dan kunnen we wat vaker naar nyc![]()
16 - 17e.... dus een echt hoog niveau heeft ie niet gedaan op de middelbare school?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:35 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
volgens mij heeft max westerman daar ook gestudeerd. Volgens mij is ie op ze 16 - 17e naar NYC vertrokken. Vraag me af waar hij het geld vandaan haalt
Zou namelijk graag het zelfde doen![]()
Om in Amerika te studeren hoef je helemaal neit slim te zijn. Je moet goed kunnen sporten of veel chi-ching hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:52 schreef berc het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? heb je een beetje van het nachtleven in ny kunnen genieten?
[..]
16 - 17e.... dus een echt hoog niveau heeft ie niet gedaan op de middelbare school?
vraag me af hoe slim je moet zijn voor the columbia school of journalism
met uitzondering van de prestigieuze universiteiten :-) welja college's hebben ook al een behoorlijk niveau, vooral de niveau's onder college zijn erbarmelijk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:41 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Om in Amerika te studeren hoef je helemaal neit slim te zijn. Je moet goed kunnen sporten of veel chi-ching hebben.
idd. Amerikanen dachten dat zij de slimste waren, en de zwaarste opleiding. De chinezen of jappaners dachten dat ze laag scoorden in education maar wat bleek, de chinezen/jappaners waren de slimste en amerikanen scoorde juist weer heel laag.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:41 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Om in Amerika te studeren hoef je helemaal neit slim te zijn. Je moet goed kunnen sporten of veel chi-ching hebben.
nee ben 17 dus van nachtleven in clubs weet ik nix.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:52 schreef berc het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? heb je een beetje van het nachtleven in ny kunnen genieten?
[..]
16 - 17e.... dus een echt hoog niveau heeft ie niet gedaan op de middelbare school?
vraag me af hoe slim je moet zijn voor the columbia school of journalism
you big fat lucky basterdquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:49 schreef Wytze het volgende:
Woohoooo
* berc gaat waarschijnlijk niet in Augustus met 2 vrienden naar NYC![]()
O ja die opnamen tijdens koninginnenacht in een pub in NYC.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:33 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nee ben 17 dus van nachtleven in clubs weet ik nix.
btw Je moet maar eens op de site van rtl4 de pagina van max and the city zoeken, daar kan je alle afleveringen streamen... leuk om te zien als je ze nog niet hebt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |