oke... vraag me af hoe hoog dat isquote:Op maandag 24 mei 2004 17:42 schreef kepler het volgende:
[..]
TOEFL is een soort van engels examen, waar ze bepalen hoe goed je in engels bent.
Maar wat level 500 precies iswaarschijnlijk dat je redelijk Engels moet spreken/schrijven
Denk wel hoogquote:Op maandag 24 mei 2004 17:44 schreef berc het volgende:
[..]
oke... vraag me af hoe hoog dat is
hopen dat je een scholarship krijgtquote:Op maandag 24 mei 2004 19:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Denk wel hoog500 klinkt hoog...
Maar vind die 25.000 Dollar nog veel hoger klinken... te hoog
he phantom, staan je foto's al online..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:23 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hopen dat je een scholarship krijgten lekker studeren aan de nyu
jah..... denk niet da ik 't aankan, maar kan ook wel eerst een paar maanden doorbrengen in new york, new york, (werken bij dippin' dotsquote:Op maandag 24 mei 2004 19:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Denk wel hoog500 klinkt hoog...
er is 1 of andere kapper in ny waar jennifer anniston en j.lo komenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:54 schreef Wytze het volgende:
Hehe denk het ook wel.
btw voor de mensen die er al zijn geweest. Hoe zit het eigenlijk met het chick gehalte in NYC? Veel mooie vrouwen ?
upcomingquote:Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef berc het volgende:
[..]
he phantom, staan je foto's al online..
Klopt heb het op MTV gezienquote:Op maandag 24 mei 2004 21:45 schreef berc het volgende:
[..]
er is 1 of andere kapper in ny waar jennifer anniston en j.lo komen
dat dacht ik ookquote:Op maandag 24 mei 2004 23:02 schreef mr.marcus het volgende:
500 $ in harlem
http://www.new-york-apart(...)description/2082042/
best te doen hoor![]()
Get outta our neighbourhood you stupid dutch guy ! ...Ow wait you have weedquote:Op maandag 24 mei 2004 23:24 schreef berc het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
ben alleen een beetje bang voor harlem
quote:Op maandag 24 mei 2004 23:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
Get outta our neighbourhood you stupid dutch guy ! ...Ow wait you have weed
die is ter hoogte van columbia university en daar is het heel goed te doen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:24 schreef berc het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
ben alleen een beetje bang voor harlem
oke,quote:Op maandag 24 mei 2004 23:34 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
die is ter hoogte van columbia university en daar is het heel goed te doen hoor.
tja, ik vond ze wat tegenvallen. Het gemiddelde is niet bijster hoog... Alhoewel er natuurlijk wel heerlijke uitschieters bij zittenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
Klopt heb het op MTV gezien
Maar verder de real life chicks?
goddomme ik werd zo'n beetje verliefd op elk meisje wat de metro in stapte alleen al vanwege het feit dat ze New York's zijn en voor mij een potentiele verblijfsvergunningquote:Op maandag 24 mei 2004 23:50 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ik vond ze wat tegenvallen. Het gemiddelde is niet bijster hoog... Alhoewel er natuurlijk wel heerlijke uitschieters bij zitten
Werd friends niet opgenomen in LA...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:31 schreef berc het volgende:
[..]
tja, het is duur![]()
Heb ook ergens gelezen dat die appartementjes van friends (als ze echt staan op de plaatst waar ze het spelen) ze iets van 3000 dollar per maand kosten ofzo (misschien heb ik het wel helemaal mis) het was in ieder geval extreem veel geld!
Zoek wel een leuk appartementje in harlem ofzo... mag toch niet zo veel kosten?
Als ik aan New Yorkse meisjes denk, moet ik denken aan van die lichtgebruinde meisjes met van die petjes opquote:Op maandag 24 mei 2004 23:54 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
goddomme ik werd zo'n beetje verliefd op elk meisje wat de metro in stapte alleen al vanwege het feit dat ze New York's zijn en voor mij een potentiele verblijfsvergunning
whehe, en misschien wel een appartement in Manhattanquote:Op maandag 24 mei 2004 23:54 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
goddomme ik werd zo'n beetje verliefd op elk meisje wat de metro in stapte alleen al vanwege het feit dat ze New York's zijn en voor mij een potentiele verblijfsvergunning
Gewoon chicknicken op die High Schools en Collegesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:22 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, en misschien wel een appartement in Manhattan![]()
ik zal in augustus wel ff rondkijken of ik wat kan vinden
is idd weinig nieuwbouw, behalve sommige nieuwe skyscrapers. Maar normale woonhuizen hebben meestal toch een ouderwets uiterlijk, ik vind ze wel mooi moet ik zeggen. Zo'n mooi trappen werk wat dan naar de voordeur leidt:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:18 schreef Wytze het volgende:
[..]
Als ik aan New Yorkse meisjes denk, moet ik denken aan van die lichtgebruinde meisjes met van die petjes opGeen idee waarom
Ligt het trouwens aan mij, of is der maar weinig nieuwbouw in NYC ? Als ik bij die appartementen kijk zie ik bijna alleen maar oude appartementen
volgens mij heeft max westerman daar ook gestudeerd. Volgens mij is ie op ze 16 - 17e naar NYC vertrokken. Vraag me af waar hij het geld vandaan haaltquote:Op maandag 24 mei 2004 23:34 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
die is ter hoogte van columbia university en daar is het heel goed te doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |