stoere jongen!quote:Op zondag 4 april 2004 20:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik mag hier niet posten, maar ik doe het toch
werd ook weleens tijd!quote:Op zondag 4 april 2004 20:28 schreef Juup het volgende:
0-4 zeg ik
weet je moeder wel dat je je in een topic met psychoten en huurmoordenaars begeeft?quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Dark_Killah het volgende:
Niet braaf![]()
Floorrr is ook een vrouwennaamquote:Op zondag 4 april 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ja danPy, alle vrouwen noemen me Floor... vraag me niet waarom, het is nou eenmaal zo
sjelloo up and running al heel de dagquote:Op zondag 4 april 2004 21:01 schreef ArTiC het volgende:
sjello
een halve zondag geen internet is geen leven...
ook een populaire hondennaamquote:Op zondag 4 april 2004 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Floorrr is ook een vrouwennaam![]()
ik kreeg geen IP van de DHCPquote:Op zondag 4 april 2004 21:05 schreef Dezz het volgende:
[..]
sjelloo up and running al heel de dag![]()
Ah, welkom Mariechjenquote:Op zondag 4 april 2004 21:44 schreef Mariechjen het volgende:
Mariechjen is lief klein blond meisje uit stabiel gezinnetje+ hond, wonend te Gerwen, wat klein lief poezelig dorpje is tussen Nuenen en Lieshout.
Mijn grote vriend de buurjongen (Erik) is bevriend met Flow, via dezelfde middelbare (geloof ik) waar ik op heb gezeten.
Vroeger, dwz 2 jaar geleden ongeveer (in de Sanne-tijd), ging ik regelmatig met Flows en Eriks 'groep' naar stratumseind, en zaten we in de zomer erg vaak op t terras in Nuenen.
Nu mijn heftige stapfase voorbij is zie ik Floor nooit meer, toevallig dat k m hier tegenkwam.
Tot zover Mariechjen (beter bekend als Marietje, maar die nick was bezet..) vanuit Gerwen.
blieblie is een aardige leuke en zoekende nerd die twee woonadressen heeft. Toch?quote:Op zondag 4 april 2004 21:52 schreef Mariechjen het volgende:
En wie is blieblie? Of moet ik nou profieltjes gaan surfen..?
Geldrop meld zichquote:Op zondag 4 april 2004 22:04 schreef Mariechjen het volgende:
En alle topic-deelnemers komen uit omg eindhoven?
* just me uit de verre omgevingquote:Op zondag 4 april 2004 22:04 schreef Mariechjen het volgende:
Helmuntquote:Op zondag 4 april 2004 22:04 schreef Mariechjen het volgende:
mietjesquote:Op zondag 4 april 2004 22:07 schreef daNpy het volgende:
**proest**
Ik kwam gister met r8al lángs Helliemunt, *klik* deuren op slot.
Je weet maar nooit
zoietsquote:Op zondag 4 april 2004 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
blieblie is een aardige leuke en zoekende nerd die twee woonadressen heeft. Toch?
*import*quote:Op zondag 4 april 2004 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
* febster uit de verre omgeving
Hey, iets tussen twee sterretjes is dus *rood*?quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef febster het volgende:
[..]
*import*
quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef febster het volgende:
*import*
ik voel me er al 23 jaar veiliger dan in Eindhoven...quote:Op zondag 4 april 2004 22:12 schreef Mariechjen het volgende:
Noemen ze niet voor niets nog steeds klein Turkije...
Kom elke dag over t station met de trein als k naar school ga... Tas op schoot, armen eroverheen, jas eroverheen, en maar schaapachtig uit t raam kijken..
Ik speel ook op zeker
Zegt voldoendequote:Op zondag 4 april 2004 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik voel me er al 23 jaar veiliger dan in Eindhoven...
ligt eraan, heb je der geneukt?quote:Op zondag 4 april 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
Jow!
Vraagje, telt een ijsje halen bij de lokale ijsboer 3 straten verderop met een meisje als "date"??
bijnaquote:Op zondag 4 april 2004 22:49 schreef sosaman het volgende:
[..]
ligt eraan, heb je der geneukt?
het gaat niet over mij, gewoon over het algemeen.quote:Op zondag 4 april 2004 22:53 schreef Mariechjen het volgende:
Heb je afscheidszoen OP DE MOND gekregen?
Whehehe,quote:Op zondag 4 april 2004 23:00 schreef Mariechjen het volgende:
Dat ligt aan jou. Of jij dr leuk vindt. En aan of je n afschiedszoen OPDE MOND hebt gekregen..
normaal gesproken niet maar voor jou wil ik hem wel tellenquote:Op zondag 4 april 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
Jow!
Vraagje, telt een ijsje halen bij de lokale ijsboer 3 straten verderop met een meisje als "date"??
Dat kom ik ooKquote:Op zondag 4 april 2004 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmunt
en de rest hier zou willen dat ze uit Helmond mochten komen
ej lul, dat was mijn mening alquote:Op maandag 5 april 2004 00:41 schreef Blueman het volgende:
Mariechjen uit Gerwen...
Gerwen is niet zo groot...
Kom er wel eens...
En FD, even mijn mening over het ge-Floor: SWEET
Damn, maar kunnen we ook met 2en 1 mening hebben zonder dat we het van elkaar weten?quote:Op maandag 5 april 2004 00:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej lul, dat was mijn mening al
Inlikpost!quote:Op maandag 5 april 2004 00:52 schreef r8ality het volgende:
Marieke, het doet me echt gewoon deugd, eindelijk weer eens iemand met een beetje posttalent in dit topic te zien.
Wil jij eens heel gauw uitloggen!quote:Op maandag 5 april 2004 00:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Inlikpost!
Wacht maar tot r8ality over zijn befaamde russische stoeptegels begint, dan veranderd het nivo!
Ja ja... ik ga nu....quote:Op maandag 5 april 2004 00:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wil jij eens heel gauw uitloggen!.
ach meneertje uberposter spreekt weer...op zoek naar stoeptegels voor je terras?quote:Op maandag 5 april 2004 00:52 schreef r8ality het volgende:
Marieke, het doet me echt gewoon deugd, eindelijk weer eens iemand met een beetje posttalent in dit topic te zien.
Kom es gewoon met Erik weer gezellig op stap in Eindhoven.
WTF?quote:Op maandag 5 april 2004 02:10 schreef daNpy het volgende:
We gaan verhuizen!
Woei
Waarheen: Hemelsbreed, 500 meter verder
Truste
Jij valt daar ook onder. Een paar anderen ook. Een hoop anderen ook niet.quote:Op maandag 5 april 2004 02:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach meneertje uberposter spreekt weer...op zoek naar stoeptegels voor je terras?
zo he, wat een talent!quote:Op maandag 5 april 2004 03:42 schreef r8ality het volgende:
Waarom weet ik niet. Hoe het komt, geen idee. Maar ik heb nu zin om een column te typen, althans dat ga ik proberen. Komt ie:
Titel: Bij wie is jouw gras groener?
Oftewel, tegen wie kijk jij op, zoals wie z'n leven zou jij jouw leven willen leven? Het einddoel is meestal wel hetzelfde van iedereen. Zoveel mogelijk geld bij elkaar rapen en afhankelijk van de hoeveelheid een leuk huis kopen, reizen, enz enz. Maar de weg ernaartoe is vaak heel erg verschillend. De een doet het volgens het ge-eikte patroon a la studeren tot achteraan je 20, een leuke baan en dan opklimmen om vervolgens op je 65-ste uitgerangeerd te zijn. De ander doet z'n hele jeugd geen flikker en wint/verdient/steelt een hele hoop geld om vanaf dat punt als een God in Frankrijk te gaan wonen. Weer anderen krijgen het van huis uit mee en hoeven hun hele leven geen zak te doen. Of de laatste mogelijkheid, volgens de Goois-Matras-filosofie, een rijke vent/vrouw trouwen.
Sommige mensen worden echter nooit rijk. Dat hoeven ze niet eens. Of ze kunnen het niet. Zijn die mensen dan niet gelukkig? Uiteraard wel. Alleen is iemands rijkdom uiteraard altijd afhankelijk van hun eigen belevingswereld. Ik heb daarover ooit een discussie gevoerd met een (inmiddels ex-)huisgenoot. Eigenlijk kun je de mens in 2 groepen indelen. De dommen en de wat slimmeren. Onder de dommen versta ik de "arbeiderklasse". De slimmen liggen iets boven Jan Modaal en alles wat daarboven komt. Oftewel, de denkers.
Het is vrij simpel. Als je niet verder kunt denken dan Golf 2 of PSV-Oost is voorman of projectbaas een al meer dan genoeg hoge functie om te bereiken. Als je daarbij de bijbehorende blonde doos en klein kutwoninkje telt, zit je al snel aan de rijkdom van zo iemand. En vanaf hun 65ste kunnen ze in de lokale kroeg de omzet verhogen totdat ze tussen 6 plankjes liggen. Zijn ze dan gelukkig? Tuurlijk. Echter in hun belevingswereld. Als je wat meer verstand hebt ben je eigenlijk nooit rijk. Als ik nadenk over wat ik later worden wil, kan ik beter 4 paracetamolletjes pakken en gaan slapen. Want eruit kom ik toch niet. IT-magnaat? Directeur van een automerk? Eigenaar van een horeca-keten? Of misschien politiek. Want alles wil ik veranderen. Overal zie ik fouten gemaakt worden en die wil ik verbeteren. Windows is kut. Renault is kut. Kroegen zijn al helemaal kut. Om over het Nederlandse asielbeleid nog maar te zwijgen (zowel vanaf de rechtse als linkse kant gezien).
En dan zeg je, waarover maak je je druk joh! En dat is het nou precies. Ik maak me druk om dingen waar ik me helemaal niet zo druk over zou moeten maken. En ik maak me niet druk over dingen waar ik me juist wel over druk zou moeten maken. Welkom bij de vervelende bijwerkingen-show van hersens boven de 110 IQ. En iedereen zoekt normen, waarden en maatstaven waaraan hij/zij zich zal houden in zijn/haar leven. En iedereen zoekt voorbeelden (meestal de levenswandel van een ander persoon) om zich te vergelijken. Ik heb ooit voor het vak Nederlands een korte spreekbeurt moeten houden over mijn idool (in welke categorie maakte niet uit). Ik heb hem expres niet gedaan. Ik kon dat gewoonweg niet. Er is geen 1 persoon waar ik ook maar uberhaupt mee vergeleken wil worden.
En dat is misschien het probleem. Misschien zou ik eens een vergelijking moeten gaan zoeken. Dan kan ik me daar mee bezig houden. Veel makkelijker. Dan hoef ik tenminste maar op 1 persoon te letten. In plaats van op die honderdduizenden die ik NIET wil zijn..
Alleen mensen met een IQ boven de 120 zoeken naar maatstaven, de rest klooit maar wat aan en ziet wel waar hij/zij strandt. Dr zijn in mijn ogen te weinig mensen met een oprecht levensdoel, een ander doel dat huisje, boomje, beestje + bier. Mensen die gericht studeren, switchen als t ze niet bevalt, maar doorzetten in hard times...quote:Op maandag 5 april 2004 03:42 schreef r8ality het volgende:
Waarom weet ik niet. Hoe het komt, geen idee. Maar ik heb nu zin om een column te typen, althans dat ga ik proberen. Komt ie:
Oftewel, tegen wie kijk jij op, zoals wie z'n leven zou jij jouw leven willen leven? Het einddoel is meestal wel hetzelfde van iedereen. Zoveel mogelijk geld bij elkaar rapen en afhankelijk van de hoeveelheid een leuk huis kopen, reizen, enz enz. Maar de weg ernaartoe is vaak heel erg verschillend. De een doet het volgens het ge-eikte patroon a la studeren tot achteraan je 20, een leuke baan en dan opklimmen om vervolgens op je 65-ste uitgerangeerd te zijn. De ander doet z'n hele jeugd geen flikker en wint/verdient/steelt een hele hoop geld om vanaf dat punt als een God in Frankrijk te gaan wonen. Weer anderen krijgen het van huis uit mee en hoeven hun hele leven geen zak te doen. Of de laatste mogelijkheid, volgens de Goois-Matras-filosofie, een rijke vent/vrouw trouwen.
Sommige mensen worden echter nooit rijk. Dat hoeven ze niet eens. Of ze kunnen het niet. Zijn die mensen dan niet gelukkig? Uiteraard wel. Alleen is iemands rijkdom uiteraard altijd afhankelijk van hun eigen belevingswereld. Ik heb daarover ooit een discussie gevoerd met een (inmiddels ex-)huisgenoot. Eigenlijk kun je de mens in 2 groepen indelen. De dommen en de wat slimmeren. Onder de dommen versta ik de "arbeiderklasse". De slimmen liggen iets boven Jan Modaal en alles wat daarboven komt. Oftewel, de denkers.
Het is vrij simpel. Als je niet verder kunt denken dan Golf 2 of PSV-Oost is voorman of projectbaas een al meer dan genoeg hoge functie om te bereiken. Als je daarbij de bijbehorende blonde doos en klein kutwoninkje telt, zit je al snel aan de rijkdom van zo iemand. En vanaf hun 65ste kunnen ze in de lokale kroeg de omzet verhogen totdat ze tussen 6 plankjes liggen. Zijn ze dan gelukkig? Tuurlijk. Echter in hun belevingswereld. Als je wat meer verstand hebt ben je eigenlijk nooit rijk. Als ik nadenk over wat ik later worden wil, kan ik beter 4 paracetamolletjes pakken en gaan slapen. Want eruit kom ik toch niet. IT-magnaat? Directeur van een automerk? Eigenaar van een horeca-keten? Of misschien politiek. Want alles wil ik veranderen. Overal zie ik fouten gemaakt worden en die wil ik verbeteren. Windows is kut. Renault is kut. Kroegen zijn al helemaal kut. Om over het Nederlandse asielbeleid nog maar te zwijgen (zowel vanaf de rechtse als linkse kant gezien).
En dan zeg je, waarover maak je je druk joh! En dat is het nou precies. Ik maak me druk om dingen waar ik me helemaal niet zo druk over zou moeten maken. En ik maak me niet druk over dingen waar ik me juist wel over druk zou moeten maken. Welkom bij de vervelende bijwerkingen-show van hersens boven de 110 IQ. En iedereen zoekt normen, waarden en maatstaven waaraan hij/zij zich zal houden in zijn/haar leven. En iedereen zoekt voorbeelden (meestal de levenswandel van een ander persoon) om zich te vergelijken. Ik heb ooit voor het vak Nederlands een korte spreekbeurt moeten houden over mijn idool (in welke categorie maakte niet uit). Ik heb hem expres niet gedaan. Ik kon dat gewoonweg niet. Er is geen 1 persoon waar ik ook maar uberhaupt mee vergeleken wil worden.
En dat is misschien het probleem. Misschien zou ik eens een vergelijking moeten gaan zoeken. Dan kan ik me daar mee bezig houden. Veel makkelijker. Dan hoef ik tenminste maar op 1 persoon te letten. In plaats van op die honderdduizenden die ik NIET wil zijn..
Gerwen is met haar omtrek en aantal inwoners toTAAAAAAAL ongeschikt voor iemand zoals ik om in op te groeien... Ben nix gewend.. Ik kijk nog steeds scheef naar met 140 voorbij vliegende, belachelijk opgevoerde golfjes van de golfjesclub, met als bezitter een in GTI-houding vastgeroest petjes-dragend jeugddeliquent...quote:Op maandag 5 april 2004 00:41 schreef Blueman het volgende:
Mariechjen uit Gerwen...
Gerwen is niet zo groot...
Zo erg is het nou ook weer niet...quote:Op maandag 5 april 2004 09:45 schreef Partygurl het volgende:
gerwen sucks
vertelquote:Op maandag 5 april 2004 02:10 schreef daNpy het volgende:
We gaan verhuizen!
Woei
Waarheen: Hemelsbreed, 500 meter verder
Truste
waar? montana?quote:Op maandag 5 april 2004 10:40 schreef blieblie het volgende:
\Kga snowboarden vandaag.
Ben benieuwd ovvik het nog kan, zal wel niet
massolquote:Op maandag 5 april 2004 10:44 schreef Mariechjen het volgende:
S net als fietsen met wind tegen, je verleerd t nooit...
Tata allemaal!
hebben ze die baan nou laatst groter gemaakt?quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz...
En toch moet ik toegeven dat er in je stukkie wel kernen van waarheden zitten.quote:Op maandag 5 april 2004 03:42 schreef r8ality het volgende:
ik zou het niet wetenquote:Op maandag 5 april 2004 11:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hebben ze die baan nou laatst groter gemaakt?
d8 ikquote:Op maandag 5 april 2004 11:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik zou het niet weten
klopt, ik wilde het ook net even melden voor "de onwetenden".quote:Op maandag 5 april 2004 15:42 schreef febster het volgende:
Kurt Cobain is vandaag precies 10 jaar dood, vandaar de vele Nirvana nummers vandaag
zeer goede muziek overigens
hoiquote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef Partygurl het volgende:
hellow mensen
Waar gaat de discussie vandaag weer over
quote:Op maandag 5 april 2004 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoi
Volgens mij is er vandaag nog geen discussie gestart.
Dus, vertel. Waar gaan we het vandaag over hebben juffrouw?
die week had ik vorige week en deze week heb ik vrij van school 3 dagen werken bij Bavaria (dinsdag, woensdag, vrijdag)quote:Op maandag 5 april 2004 16:50 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb lekker toetsweek -> relaxte tijden ole ole
Peugeot 205 1.9 GTI uit '93quote:Op maandag 5 april 2004 16:54 schreef Partygurl het volgende:
Wat voor autootje?
ja, ik vind het ook tijd worden voor een eigen auto...quote:Op maandag 5 april 2004 17:02 schreef Partygurl het volgende:
leuk leuk leuk
ben echt blij dat ik een eigen auto heb
aaahhhhhhhhhh...quote:Op maandag 5 april 2004 17:09 schreef Mariechjen het volgende:
Jullie met je auto's...
Dit gaat 1 van mn laatste posts zijn dees week, ik wil niet naar Kessel
K heb gewoon in de zeikende regen/hagel 2 uur gereden vandaag.. En nou heb k een dip. KutKUTKUT hoerige kutzooi.
door er deze tags omheen te zetten:quote:Op maandag 5 april 2004 17:14 schreef Mariechjen het volgende:
Floor, hoe maak k een linkje zoals naar jouw fotoboek?
Flow de ideale schoonzoon weet allesquote:Op maandag 5 april 2004 17:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
door er deze tags omheen te zetten:
[url][/url]
dus [url ] vooraan en [/url] achteraan
aiiightquote:Op maandag 5 april 2004 17:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flow de ideale schoonzoon weet alles
Jamaar, I did!!quote:Op maandag 5 april 2004 17:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
door er deze tags omheen te zetten:
[url][/url]
dus [url ] vooraan en [/url] achteraan
Lau is toch omP, meen ik me te herinneren van mn msnlijst van vroeger..?quote:Op maandag 5 april 2004 17:22 schreef omegaproject het volgende:
Ohw heej ... Mariechen is zegmaar buurmeiske van Staals
dacht al ... die ken ik ergens van
Jupquote:Op maandag 5 april 2004 17:24 schreef Mariechjen het volgende:
[..]
Lau is toch omP, meen ik me te herinneren van mn msnlijst van vroeger..?![]()
owja, I forgot...quote:Op maandag 5 april 2004 17:23 schreef Mariechjen het volgende:
[..]
Jamaar, I did!!
Hoe krijg jij 'fotoboek' in de plaats van die url dan..![]()
ah Fotobuch! Jawohl! Ganz geil!quote:Op maandag 5 april 2004 17:37 schreef Mariechjen het volgende:
Nou komt t goed denk ik.
Kuthumeur..
jij eet gewoon te weinig, daarom ben je ook klein geblevenquote:Op maandag 5 april 2004 17:44 schreef Mariechjen het volgende:Dank Floor.
Ik ga kuthumeur vieren. Misschien komt t wel gewoon door de honger..![]()
waar ligt heel dat fukkin Kessel eigenlijk? Moet je daar stage lopen?quote:Op maandag 5 april 2004 18:01 schreef Mariechjen het volgende:
Echt niet. Ik had nooit de hik vroeger...
In kessel eet ik op n normale werkdag een welgeteld half brood en 2x avondeten..(<-- Ontzettend gaaf dingsie
)
Ik ga mn pc uit elkaar halen, die moet mee vanavond. Dus wederom: TATA!![]()
Tot volgende week (of die week erop of die week daarop....)![]()
Uhh vrij weinigquote:Op maandag 5 april 2004 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook tijd worden voor een eigen auto...
maaruhhh... wat betaal jij er zelf aan?
Ik moet alles van dat ding zelf betalen + ik studeer dus dan is het niet zo makkelijk om even een auto te kopen![]()
dan had ik ook al een auto gehad sinds ik m'n rijbewijs hebquote:Op maandag 5 april 2004 18:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Uhh vrij weinig-> alleen de benzine
Bij Venlo, daar moet k stagelopen idd.quote:Op maandag 5 april 2004 18:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
waar ligt heel dat fukkin Kessel eigenlijk? Moet je daar stage lopen?
in jouw branche is dat idd ongeveer slavendrijven jaquote:Op maandag 5 april 2004 18:32 schreef Mariechjen het volgende:
[..]
Bij Venlo, daar moet k stagelopen idd.
Slavendrijvers. Stoephoerem. Kutzakken. Enz.
misschien moet je je er niet zo druk over maken en het gewoon laten gaan, valt het je een stuk minder op iig. Het hoeft voor mij echt niet altijd hoogstaand niveau te zijn of altijd een discussie (hoewel de discussies hier wel altijd mooi zijn). Laten we de sfeer in de topic houden zoals de sfeer in Eindhoven is...gezellig en als we elkaar op de bek slaan dan doen we dat wel gemoedelijk.quote:Op maandag 5 april 2004 02:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij valt daar ook onder. Een paar anderen ook. Een hoop anderen ook niet.
Kun je nagaan hoe ze me met een paar posts kan overtuigen. Niet veel mensen kunnen dat.
Net zoals mijquote:Op maandag 5 april 2004 18:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dan had ik ook al een auto gehad sinds ik m'n rijbewijs heb
he juffie in spéquote:Op maandag 5 april 2004 19:20 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Net zoals mij
Maar ff serieus, ik kan dat anders echt niet betalen
En mn moeders leent m af en toe
hmmm welke sponsers heb je?quote:Op maandag 5 april 2004 18:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Uhh vrij weinig-> alleen de benzine
Mijn paps en mams..quote:Op maandag 5 april 2004 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm welke sponsers heb je?
ik betaal alles zelf..
hmmm tja...ik heb stufi+stagevergoeding+bijverdienstenquote:Op maandag 5 april 2004 19:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Mijn paps en mams..
Ik kan dat echt never nooit niet betalen
Studiefin. betaal ik mn benzine van
Baantje betaal ik mn foonrekening van, en spaar ik voor de vak. van en ga ik af en toe van uit en thats itOp, foetsie, weg.
is dit niet je afstudeerstage?quote:Op maandag 5 april 2004 19:39 schreef Partygurl het volgende:
jah kost alleen wat
Mjah ik moet maar eens meer gaan werken nu mn stage klaar is
bookmarkenquote:Op maandag 5 april 2004 20:53 schreef febster het volgende:
*tvp*
Nee man, gewoon via my active topics, maar ik had even mijn user icoon nodig vandaarquote:Op maandag 5 april 2004 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bookmarken![]()
bookmarkenquote:Op maandag 5 april 2004 20:53 schreef febster het volgende:
*tvp*
Ja:quote:Op maandag 5 april 2004 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
Zegt Nirvana je misschien iets?
Bookmarken!!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 20:56 schreef febster het volgende:
[..]
Nee man, gewoon via my active topics, maar ik had even mijn user icoon nodig vandaar
*mine* *mine* *mine*quote:Op maandag 5 april 2004 21:34 schreef blieblie het volgende:
*pimpmode aan*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
I'm in love, wat een gaaf ding!!!
Ik ga er nu mee kloten (heb em net opgehaald bij mijn ouders)
zit backlight in welke vanzelf na een tijdje uitspringt ja.quote:Op maandag 5 april 2004 21:56 schreef FlowDesign het volgende:
is het scherm van die iPod mini verlicht trouwens? ziet er goed uit
Dat noem ik dus zonde :'(quote:
quote:
Je hebt duidelijk niet het verhaal gelezen dat er achter deze auto schuilgaatquote:Op maandag 5 april 2004 22:46 schreef daNpy het volgende:
Mwah ik vind hem te veel verlaag-je-golf-als-een-boer verlaagt.
(Oftwel een stuk uit je vering knippen tot ie ver genoeg ingezakt is).
vind ik ook, hoewel ik de vorm best mooi vind, maar het geglim nietquote:Op maandag 5 april 2004 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er moeten alleen geen blingbling velgen maar van die gave retro's onder
álsof.quote:Op maandag 5 april 2004 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet het verhaal gelezen dat er achter deze auto schuilgaat
Dit is geen werk van een boer, dit is het werk van kunstenaars
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:20 schreef r8ality het volgende:
Weinig mensen zien mijn diepgang. Ah well. Weet ik meteen hoe stom ze zijn..
En ja ik kan het wel, dat weet ik. En ik wil ook graag terug. Gelukkig heeft de Nederlandse overheid echter een studiefinanciering opgezet die ik vooral niet krijg. En als ik het wel wil krijgen, moet ik echt op m'n eigen gaan wonen en dan ga ik nog verder achteruit. Maar ik kan het wel. En gelukkig weet ik nog steeds niet wat.
Arg.
Oja, en de nobele Chello gaat dat doen voor niks zeker. Nee he. Precies, de Amsterdamse belastingbetaler is weer de lul. What's next, gratis computers? Want anders kunnen ze natuurlijk niet Internetten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:46 schreef Kaolla het volgende:
achjah goed voor de economie ofzo
Ik niet nee. Omdat ik niet te beroerd ben om 40 uur per week de handen uit de mouwen te steken. In tegenstelling tot onze blanke en minder blanke medelanders.quote:Op dinsdag 6 april 2004 02:07 schreef Kaolla het volgende:
nou dat is weer werkgelegenheid @ chello en bovendien geven ze meer uit dus goed voor de economie
nouja je moet je er nie zo druk om maken boeie...
tis niet echt alsof je ooit arm zal leven hier dus who carez : /
Ah, ze krijgen computers te leen. Als dit computers boven de 1Ghz worden, bel ik morgen naar Domino's of ik per direct op non-actief wordt gezet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oja, en de nobele Chello gaat dat doen voor niks zeker. Nee he. Precies, de Amsterdamse belastingbetaler is weer de lul. What's next, gratis computers? Want anders kunnen ze natuurlijk niet Internetten.
Fotooooo!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 03:10 schreef r8ality het volgende:
Oja en Mariechjen, je bent veranderd. Als in, knapper geworden. [afbeelding]
Jupz, kost alleen weer geld, je bent zo 40 euro kwijt voor een woofer dat formaat, en dan heb je nog een meukiemeukie woofer. Een echt goeie woofer loopt zo in de ¤ 100 +quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef daNpy het volgende:
Ombouwen en nieuwe kopen.
Maat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz, kost alleen weer geld, je bent zo 40 euro kwijt voor een woofer dat formaat, en dan heb je nog een meukiemeukie woofer. Een echt goeie woofer loopt zo in de ¤ 100 +
im so sorryquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:26 schreef daNpy het volgende:
lay out verneukert
Klopt. Lekker eerlijk is dat ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:21 schreef febster het volgende:
Joost:
Even over de sneer na je pa dat hij ook niet veel aan studie heeft gedaan (iig zo begreep ik het, correct me if i'm wrong)
Hij mag dan autohandelaar zijn, waar je niet bepaald prof-mr voor hoeft te zijn, maar ik bedoel zover ik jullie situatie kan overzien verdient hij daar toch zeker een mooie boterham mee
Vroeger kon dat nog, gewoon zonder diploma's toch een goede belegde boterham verdienen door gewoon hard te werken en ondernemend zijn, tegenwoordig is dat klimaat helemaal anders, en vragen ze heel erg snel naar diploma's en dat soort shit, en is de kans veel kleiner dat je goed terecht komt dan vroeger.
Just my 2 cents.
fotoboek.fok.nl/username.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Fotooooo!!!
Tsja, het leven is niet eerlijk, en dat zal ik ook niet beweren. Maar het is wel iets waar je denk ik rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt. Lekker eerlijk is dat ook.
Febster, voor deze ene keer ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:17 schreef febster het volgende:
[..]
Tsja, het leven is niet eerlijk, en dat zal ik ook niet beweren. Maar het is wel iets waar je denk ik rekening mee moet houden.
De wereld is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt. Lekker eerlijk is dat ook.
12" en 8Ohmquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maat?
15" ofzo?
Jij had ook NET gedaan toch?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef omegaproject het volgende:
Yo yO yo, this is Master O.P. straight from his oWnAgE TabletPC
ok, weer genoeg ge-onzind voor vandaag.
sup EHV??
keine ahnungquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij had ook NET gedaan toch?
Wat had jij.
Bram belde en ik meen dat ik een 4 had voor NET ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
12" en 8Ohm
Flow! Wat had je voor NET?
Ik maar een 6.
En dat is dus een goede zaak!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef FlowDesign het volgende:
Maar ondanks het slechte nieuws heb ik wel lekker gewerkt bij Bavaria vandaag
Das wel kut...quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bram belde en ik meen dat ik een 4 had voor NET ofzo?
Ze zullen wel die fout van opgave 1 niet als continuïteitsfout gedaan hebben
En GB3 had ik een 4,4
Daar moet ik dus ff minstens een tiende bij gaan lullen
start, run, cmdquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das wel kut...
Ik had gewoon weeeeeeeeer die hele "ping" vraag fout.
Wat is er mis met Msn waardige Febster...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:42 schreef febster het volgende:
kut msn, kut msn
snap je het wel??? die bak is gewoon K****R geil!!quote:Op maandag 5 april 2004 22:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat noem ik dus zonde
Hij is gewoon overdone, nét teveel 'getuned'.
Neej man,quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
start, run, cmd
ping blieblie
Het is downquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat is er mis met Msn waardige Febster...
vind u het programma klote of werkt het niet naar behoren/
Mijn phpscriptje werktquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:42 schreef febster het volgende:
kut msn, kut msn
Hier niequote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef febster het volgende:
[..]
Het is downen weerrrrr in het halve land
ik heb echt geeeen idee, want ik heb het dus niet zelf opgehaald vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das wel kut...
Ik had gewoon weeeeeeeeer die hele "ping" vraag fout.
ik wou maar ff zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef sosaman het volgende:
[..]
snap je het wel??? die bak is gewoon K****R geil!!![]()
127 reeks is voor testenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej man,
*insert klein overzichtje netwerk + routetabellen van de pc's
Wat is het resultaat van PING 127.0.24.5 vanaf PC1? Verklaar het gevonden resultaat.
127.0.0.0 is toch om je local shit te checken?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
127 reeks is voor testen![]()
je pingt je eigen local loop dan, dude hoe makkelijk kunnen je vragen maar zijn.
127.0.0.1quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
127.0.0.0 is toch om je local shit te checken?
quote:C:\>ping 127.25.186.215
Pingen naar 127.25.186.215 met 32 byte gegevens:
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128
Ping-statistieken voor 127.25.186.215:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verlo
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvo
iseconden:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddelde = 0ms
hmmmquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
127.0.0.1
maar tik maar eens ping 127.0.24.1 in in een dosbox
[..]
Ja die had ik wel goedquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
127.0.0.1
maar tik maar eens ping 127.0.24.1 in in een dosbox
[..]
Dit klinkt ongetwijfeld erg, maar gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:52 schreef FlowDesign het volgende:
MSN doet het weer
Ik had vraag 1 helemaal goed, vraag 2 helemaal fout (dat gepingmeuk), en vraag 3 bijna helemaal goed.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja die had ik wel goed
Maar let wel, het gaat hier om een netwerk zonder gateway en alleen maar vaste IP's en Static routes! Dus de kunst was om te controleren a.d.h.v. die routes wat er ging gebeuren. Tot waar komt het pakketje?
Kansloze knazenquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:55 schreef febster het volgende:
[..]
Dit klinkt ongetwijfeld erg, maar gelukkig wel ja
Joost!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:08 schreef r8ality het volgende:
Hallo.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:08 schreef r8ality het volgende:
Hallo.
kijk, r8alty, das precies waar we op zaten te wachten!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:23 schreef r8ality het volgende:
Vanavond of morgen komt er een column over busschauffeurs..
een creatieve overdosis?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:23 schreef r8ality het volgende:
LSDquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een creatieve overdosis?
wat voor drugs gebruik jij dan?
Wacht maar eens op een column ván een bus chauffeur.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:23 schreef r8ality het volgende:
CSS gebruiken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
Verdomme, ben al de hele avond aan het kutten met html.
Hoe krijg ik 1 enkel dun zwart lijntje om een tabel?
Gewoon ter subtiele afscheiding tussen de rijen en de columns.
Niets wat ik probeer werkt.
omg...jij doet HBO?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
Verdomme, ben al de hele avond aan het kutten met html.
Hoe krijg ik 1 enkel dun zwart lijntje om een tabel?
Gewoon ter subtiele afscheiding tussen de rijen en de columns.
Niets wat ik probeer werkt.
ook een goeie optiequote:Op dinsdag 6 april 2004 22:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
CSS gebruiken.
TABLE
{ border: black 1px solid; margin:0px; }
Jij doet MBO? Daar leren ze toch ook lezen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg...jij doet HBO?
wat dacht van je van border?
<table width="100%" height="100%" border="1" boRdercolor="000000">
zoiets?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:25 schreef daNpy het volgende:
De bovenste cellen zijn volledig omrand
De cellen daaronder hebben geen bovenrand, dan krijg je namelijk 2 pixels onder elkaar onder elke cel.
Alléén de rechter cellen hebben links en rechts een rand, de cellen links daarvan alleen links zodat daartussen ook nergens een 2px dikke rand ontstaat.
<table width="100%" height="100%" border="1" align="center" cellpadding="1" cellspacing="0" bordercolor="#000000" bgcolor="#EEEEEE">quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij doet MBO? Daar leren ze toch ook lezen?![]()
Dat is toch geen subtiel enkel lijntje.
Dat zijn 2 "dikke" lijnen naast elkaar. En da willik niet.
1 lijntje van 1 pixel, in de kleur zwart. Niets meer niets minder.
Hendig, dat CSSquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]...
Jouw manier werkte wel hiero naar behoren. Zenk joe zenk joe.
Bij mij 2quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
<table width="100%" height="100%" border="1" align="center" cellpadding="1" cellspacing="0" bordercolor="#000000" bgcolor="#EEEEEE">
geeft bij mij 1 mooi dun 1px lijntje
wat wordt dynamisch gemaakt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:53 schreef daNpy het volgende:
Wordt ie wel dynamisch gemaakt?
en dat zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:08 schreef daNpy het volgende:
Zou je niet eens stripslashes() gebruiken?
Owwwww..... daar ga ik morgen maar es over zoeken op php.netquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:29 schreef daNpy het volgende:
Nee, add- en strip-slashes voorkomt dat iemand via een input-form je script kan verneuken door het gebruik van " en ' en andere speciale tekens.
Standaard zet php tegenwoordig ook \ slashes voor speciale tekens trouwens
Doe je ergens in een PHP configuratie-file.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:37 schreef blieblie het volgende:
Ik wil ook nog inbouwen dat er de ubbcodes gebruikt kunnen worden in het CMS systeempje. Maar daar weet ik ook nog niet van hoe ik dat ga afvangen.
Harry Potter Porno :{quote:Malfidus aaide Hermelien door haar haar. "Zo", zei hij, "Ben je een beetje geil?" Ze had een latex-pakje aan met Toverpiercings door haar tepels, die smaakten naar het soort snoep wat je wenste. Ook Malfidus was gehuld in Flubberleer, waarin hij allerlei vormen aan kon nemen. Plots klapte Draco Malfidus Hermelien in haar gezicht. "Vuile Dreuzelhoer. Met je Dreuzelpapa en -mama. Zuigen!" Gretig liet Hermelin haar tong over Malfidus toverstok glijden, terwijl ze zachtjes aan haar Toverpiercings trok. Malfidus keek verbeten. "Waar is je Pottervriendje nou?"
Duh-uh, raar hequote:Op woensdag 7 april 2004 02:20 schreef r8ality het volgende:
Van de halte in de drup
. Zo ben ik zelf bijna omver c.q. klemgereden door een buschauffeur die vond dat ik mij met mijn pizzabrommertje pertinent niet op de busbaan mocht bevinden. Terwijl ik met dat ding ongeveer 6x zo snel optrek en 500x zo wendbaar ben. Alleen was mijn topsnelheid niet de 80km/u die de busschauffeur in gedachten had. Midden in hartje Eindhoven.
Periodiek Onderhoud SCIOS.quote:Op woensdag 7 april 2004 08:24 schreef Partygurl het volgende:
Waarin?
quote:Op woensdag 7 april 2004 08:29 schreef Partygurl het volgende:
Oh datHeel veel succes iig
das t zelfde dat jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdquote:Op woensdag 7 april 2004 01:27 schreef r8ality het volgende:
http://www.112brabant.nl/nieuws/nieuwsitems/bekijk.php?id=429
Maar ik ben gevoelloos. Bwahahahaha, laat me niet lachen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 08:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
das t zelfde dat jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijd
Is geen config file, is een zelf gemaakt php bestandje dat met eregi_replace() gewenste tekst omzetquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe je ergens in een PHP configuratie-file.
daNpy heeft me dat een keer laten zien voor smilies maar ik ben vergeten welke file het was
Vorig jaar zijn Stefan, Flow, Joost, Jeroen en ik naar 6 flags geweest rememberquote:Op woensdag 7 april 2004 12:17 schreef omegaproject het volgende:
6flags aanmeldpagina? WTF heb jij het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |