Wat?? Megapool is in de aanbieding?quote:Op maandag 5 april 2004 23:19 schreef MouseInteractive het volgende:
Raad eens wat ik vandaag in de bus kreeg: een aanbiedingenkrantje van de Megapool!![]()
![]()
welke wandelgangen?quote:Op maandag 5 april 2004 23:25 schreef _The_General_ het volgende:
in de wandelgangen gaat het gerucht dat ep interesse heeft in de ranchises
Eindelijk iemand die een beetje positief is. Thxquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb zelf dus een bloedhekel aan de MM. Ik wilde een home cinema set kopen en ging in Zwolle verschillende winkels af. Dan ga ik vragen stellen, en bij de MM kreeg ik een beetje dit gevoel:
,,En dat en dat, zit dat erop?"
,,Ja, kopen??!!!"
,,En ik kan ook...?"
,,Ja kopen?? Of reserveren?"
,,En kan zus en zo?"
,,Ja zal ik hem voor je opzij zetten???"
Nou, uiteindelijk bij het grote(re) filiaal van Megapool aan de Gasthuisstraat of plein ofzo hier in Zwolle en daaarrr was het gewoon:
,,Zit dat en dat erop?"
,,Ja hoor kijk maar hier"
,,En dat?"
,,Ja het werkt zus en zo, luister maar"
nou, goede service, hebben bezorgd (ben een autoloze student en een beetje moeilijk meenemen op de fiets).
Anyway, wel ging de dvd-speler al gauw stuk en die ligt nu "ergens" ter reparatie. Bid met me mee.....
Maar ik vind het jammer, in Zwolle liep het voor zover ik het kan beoordelen, helemaal niet zo slecht. Service was ook goed, ik zocht een kabeltje voor mijn minidisc-speler die ze niet meer hadden, en die man stuurde mij ook naar een andere winkel. En toen mijn set werd bezorgd thuis, was de verkoper tegelijk met mij bij mijn "huis" (kamer) en hij tilde hem de trap op enz en hij herkende mij toen ik weer terugkwam ivm de reparatie (na drie maanden, maar daar geef ik megapool de schuld niet van).
Echter, bij het andere filiaal werkt een kitsch blond kampwijf en een smerige handeltje-handeltje vent waar ik niks mee heb.... En ja, daaarrr is het veel rustiger (en kleiner). Kritisch puntje is toen ik mijn md-speler kocht,m ik de verkoper erop moest wijzen dat hij in de aanbieding was - hij stond voor 30 euro meer dan in het krantje in de vitrine.
Nou, das toch heel mooi voor je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:45 schreef Oksel het volgende:
Nouja, ik ga gewoon naar de Lidl.
Alsof dat bij de megapool niet zo isquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik tegen de MM heb, is dat ze gewoon studenten een cursusje geven en daarmee moeten ze het doen. Praatjesmakers, van die seksloze figuren (daarmee bedoel ik een seksloze uitstraling) die het heel inetressant vinden MM-kleding aan te hebben en tussen duur spul te lopen.
Kan maar het is er volgens mij bijna nooit echt druk. Maar het is een franchise dus er zal wel een andere keten inkomen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef ruk het volgende:
momentopname?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:26 schreef ruk het volgende:
[..]
Wat?? Megapool is in de aanbieding?
Nou nou, zo snel zal dat wel niet gaan, de leegverkoop van een elektronica winkel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:13 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik las vandaag in het Noordhollands dagblad dat ook de distributiecentra gesloten zijn, en dat de franchisers dus niet bevoorraad worden.
Lijkt me wel knap lullig, wat heb je er dan nog aan om je winkel open te houden.
de franchisers kunnen hun voorraad ook bij andere leveranciers weghalen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:13 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik las vandaag in het Noordhollands dagblad dat ook de distributiecentra gesloten zijn, en dat de franchisers dus niet bevoorraad worden.
Lijkt me wel knap lullig, wat heb je er dan nog aan om je winkel open te houden.
Nee, alle winkels zijn gesloten.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
oh dus ik kan nog wat dvd's daar scoren?
Was dat niet de opheffingsverkoopquote:Op woensdag 7 april 2004 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg gisteren nog een reclamefolder van megapool in de bus met aanbiedingen![]()
![]()
verdeurie, ze moeten wel snel gaan leegverkopen,ik wil nog friday 2,5 en 8 scoren evenals Roger Rabbitquote:Op woensdag 7 april 2004 17:56 schreef Swolly het volgende:
[..]
Nee, alle winkels zijn gesloten.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)illiet_verklaard.xmlquote:Op donderdag 8 april 2004 12:19 schreef Malebolgia het volgende:
RTL5 berichtte net dat Megapool door de rechtbank in Zupthen officiëel failliet is verklaard. Mogelijk zou er nog een snelle doorstart gemaakt kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |