abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18210828
Nou, ik heb zelf dus een bloedhekel aan de MM. Ik wilde een home cinema set kopen en ging in Zwolle verschillende winkels af. Dan ga ik vragen stellen, en bij de MM kreeg ik een beetje dit gevoel:
,,En dat en dat, zit dat erop?"
,,Ja, kopen??!!!"
,,En ik kan ook...?"
,,Ja kopen?? Of reserveren?"
,,En kan zus en zo?"
,,Ja zal ik hem voor je opzij zetten???"

Nou, uiteindelijk bij het grote(re) filiaal van Megapool aan de Gasthuisstraat of plein ofzo hier in Zwolle en daaarrr was het gewoon:

,,Zit dat en dat erop?"
,,Ja hoor kijk maar hier"
,,En dat?"
,,Ja het werkt zus en zo, luister maar"

nou, goede service, hebben bezorgd (ben een autoloze student en een beetje moeilijk meenemen op de fiets).
Anyway, wel ging de dvd-speler al gauw stuk en die ligt nu "ergens" ter reparatie. Bid met me mee.....

Maar ik vind het jammer, in Zwolle liep het voor zover ik het kan beoordelen, helemaal niet zo slecht. Service was ook goed, ik zocht een kabeltje voor mijn minidisc-speler die ze niet meer hadden, en die man stuurde mij ook naar een andere winkel. En toen mijn set werd bezorgd thuis, was de verkoper tegelijk met mij bij mijn "huis" (kamer) en hij tilde hem de trap op enz en hij herkende mij toen ik weer terugkwam ivm de reparatie (na drie maanden, maar daar geef ik megapool de schuld niet van).
Echter, bij het andere filiaal werkt een kitsch blond kampwijf en een smerige handeltje-handeltje vent waar ik niks mee heb.... En ja, daaarrr is het veel rustiger (en kleiner). Kritisch puntje is toen ik mijn md-speler kocht,m ik de verkoper erop moest wijzen dat hij in de aanbieding was - hij stond voor 30 euro meer dan in het krantje in de vitrine.
pi_18213619
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:19 schreef MouseInteractive het volgende:
Raad eens wat ik vandaag in de bus kreeg: een aanbiedingenkrantje van de Megapool!

Wat?? Megapool is in de aanbieding?
pi_18213659
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:25 schreef _The_General_ het volgende:
in de wandelgangen gaat het gerucht dat ep interesse heeft in de ranchises
welke wandelgangen?
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:03:51 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_18215786
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb zelf dus een bloedhekel aan de MM. Ik wilde een home cinema set kopen en ging in Zwolle verschillende winkels af. Dan ga ik vragen stellen, en bij de MM kreeg ik een beetje dit gevoel:
,,En dat en dat, zit dat erop?"
,,Ja, kopen??!!!"
,,En ik kan ook...?"
,,Ja kopen?? Of reserveren?"
,,En kan zus en zo?"
,,Ja zal ik hem voor je opzij zetten???"

Nou, uiteindelijk bij het grote(re) filiaal van Megapool aan de Gasthuisstraat of plein ofzo hier in Zwolle en daaarrr was het gewoon:

,,Zit dat en dat erop?"
,,Ja hoor kijk maar hier"
,,En dat?"
,,Ja het werkt zus en zo, luister maar"

nou, goede service, hebben bezorgd (ben een autoloze student en een beetje moeilijk meenemen op de fiets).
Anyway, wel ging de dvd-speler al gauw stuk en die ligt nu "ergens" ter reparatie. Bid met me mee.....

Maar ik vind het jammer, in Zwolle liep het voor zover ik het kan beoordelen, helemaal niet zo slecht. Service was ook goed, ik zocht een kabeltje voor mijn minidisc-speler die ze niet meer hadden, en die man stuurde mij ook naar een andere winkel. En toen mijn set werd bezorgd thuis, was de verkoper tegelijk met mij bij mijn "huis" (kamer) en hij tilde hem de trap op enz en hij herkende mij toen ik weer terugkwam ivm de reparatie (na drie maanden, maar daar geef ik megapool de schuld niet van).
Echter, bij het andere filiaal werkt een kitsch blond kampwijf en een smerige handeltje-handeltje vent waar ik niks mee heb.... En ja, daaarrr is het veel rustiger (en kleiner). Kritisch puntje is toen ik mijn md-speler kocht,m ik de verkoper erop moest wijzen dat hij in de aanbieding was - hij stond voor 30 euro meer dan in het krantje in de vitrine.
Eindelijk iemand die een beetje positief is. Thx
Mensne, ik loop al de hele tijd te zeggen. Service is niet overal dezelfde. Is een beetje moeilijk ook zo te houden.
Je zult bij de MM ook niet overal goede service krijgen.

Maar goed, MM is in mijn inzicht niet echt goed qua service. 10 minuten wachten zodat je eindelijk een vraag kan stellen en dan met een heeel dom antwoord weg gaan, noem ik geen service. Kennelijk vergeten veel mensen dat.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_18218253
Wat ik tegen de MM heb, is dat ze gewoon studenten een cursusje geven en daarmee moeten ze het doen. Praatjesmakers, van die seksloze figuren (daarmee bedoel ik een seksloze uitstraling) die het heel inetressant vinden MM-kleding aan te hebben en tussen duur spul te lopen. Het is massaal, het is heellll verkoopgericht, en de service is idd niks. Als je iets wil laten repareren kun je eerst minutenlang in zo'n zweethok gaan zitten voor je geholpen wordt. Als klant van de MM kom je in een bepaalde "molen" om het maar zo te noemen. Voor jezelf is het de eerste keer een verrassing wat er gaat gebeuren, voor de MM staat het bij wijze van zelfs al vast wat zij en wat de klant gaat zeggen. Bij de 'grote' Megapool in Zwolle werk(t?)en echt mensen die je willen helpen, die uit kunnen leggen en naar je luisteren.
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:45:11 #106
58560 Oksel
Gezellig.
pi_18218324
Nouja, ik ga gewoon naar de Lidl.
pi_18218834
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:45 schreef Oksel het volgende:
Nouja, ik ga gewoon naar de Lidl.
Nou, das toch heel mooi voor je?
pi_18224728
De Megapool hier houdt momenteel een extra opruiming maar weer 3 man personeel en geen klanten in de winkel toen ik er langs fietste.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_18224769
momentopname?
pi_18225102
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik tegen de MM heb, is dat ze gewoon studenten een cursusje geven en daarmee moeten ze het doen. Praatjesmakers, van die seksloze figuren (daarmee bedoel ik een seksloze uitstraling) die het heel inetressant vinden MM-kleding aan te hebben en tussen duur spul te lopen.
Alsof dat bij de megapool niet zo is

Dat stomme gelul over service. Alsof je daar producten mee verkoopt. Het gaat gewoon voor 90% om de prijs. En het spijt me om het te moeten zeggen maar de megapool was gewoon een peperdure winkel.

En die "pikkies" die de mediamarkt rond lopen die liepen ook rond bij de megapool waar ik bijna dagelijks kwam. En ook die gasten hadden geen verstand van zaken. Ik moet zowiezo de eerste verkoopmedewerker van een electronicawinkel nog tegen komen die verstand heeft van de spullen die hij verkoopt.
pi_18225115
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef ruk het volgende:
momentopname?
Kan maar het is er volgens mij bijna nooit echt druk. Maar het is een franchise dus er zal wel een andere keten inkomen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_18226438
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 10:26 schreef ruk het volgende:

[..]

Wat?? Megapool is in de aanbieding?
pi_18226488
Ik las vandaag in het Noordhollands dagblad dat ook de distributiecentra gesloten zijn, en dat de franchisers dus niet bevoorraad worden .

Lijkt me wel knap lullig, wat heb je er dan nog aan om je winkel open te houden.
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:22:08 #114
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18233898
doorloop, opruimslot.

En weer open

[ Bericht 70% gewijzigd door Dagonet op 06-04-2004 22:38:43 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_18234494
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:13 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik las vandaag in het Noordhollands dagblad dat ook de distributiecentra gesloten zijn, en dat de franchisers dus niet bevoorraad worden .

Lijkt me wel knap lullig, wat heb je er dan nog aan om je winkel open te houden.
Nou nou, zo snel zal dat wel niet gaan, de leegverkoop van een elektronica winkel.
pi_18243576
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:13 schreef MouseInteractive het volgende:

de franchisers kunnen hun voorraad ook bij andere leveranciers weghalen!

http://www.hon.nl/
http://www.terheegde.nl/
http://www.mobicall.nl/indexhomepage.html

bijvoorbeeld...
  woensdag 7 april 2004 @ 15:10:57 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_18247350
Ik kreeg gisteren nog een reclamefolder van megapool in de bus met aanbiedingen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 7 april 2004 @ 15:14:31 #118
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18247428
oh dus ik kan nog wat dvd's daar scoren?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_18252524
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
oh dus ik kan nog wat dvd's daar scoren?
Nee, alle winkels zijn gesloten.
  woensdag 7 april 2004 @ 21:18:12 #120
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18258395
Zou de huidige vooraad nu in een grote uitverkoop eruit gaan? de Megapool hier is dicht en we hebben nog wat dingen nodig
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_18258518
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg gisteren nog een reclamefolder van megapool in de bus met aanbiedingen
Was dat niet de opheffingsverkoop
pi_18271415
RTL5 berichtte net dat Megapool door de rechtbank in Zupthen officiëel failliet is verklaard. Mogelijk zou er nog een snelle doorstart gemaakt kunnen worden.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  donderdag 8 april 2004 @ 13:10:28 #123
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18272615
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:56 schreef Swolly het volgende:

[..]

Nee, alle winkels zijn gesloten.
verdeurie, ze moeten wel snel gaan leegverkopen,ik wil nog friday 2,5 en 8 scoren evenals Roger Rabbit
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_18272732
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:19 schreef Malebolgia het volgende:
RTL5 berichtte net dat Megapool door de rechtbank in Zupthen officiëel failliet is verklaard. Mogelijk zou er nog een snelle doorstart gemaakt kunnen worden.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)illiet_verklaard.xml
  donderdag 8 april 2004 @ 13:36:15 #125
22273 Dizer
Save the beard!
pi_18273260
Ik hoop zo dat we overgenomen worden. Ik wil mijn baan echt niet kwijt
Ook al is het maar 1 dag per week!!!
En trouwens, ik hoop dat we met een nieuwe naam verder gaan!! Zou mooi zijn.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')