Die mag ze nietquote:Op zondag 4 april 2004 19:29 schreef DABAMaster het volgende:
K zie de breezahs niet trouwens?
een grote pen?quote:Op zondag 4 april 2004 19:30 schreef Nogo het volgende:
en wat ligt daar links van de monitor?;)
1 of ander meisjes maku-ip oog geval...quote:Op zondag 4 april 2004 19:33 schreef T1andonly het volgende:
[..]
een grote pen?
da's wel een "bevredigend" antwoordquote:Op zondag 4 april 2004 19:34 schreef tonks het volgende:
[..]
1 of ander meisjes maku-ip oog geval...
aka dildo
Waarom ruim jij je zusjes kamer op?quote:Op zondag 4 april 2004 19:36 schreef tonks het volgende:
Overview: (door mij een beetje opgeruimd)
....
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 april 2004 19:40 schreef Law. het volgende:
En als je nu eens een foto van je zusje laat zien... (dan weet ik voor wat voor types ik in het vervolg moet oppassen)
alles aan haar is dus apartquote:Op zondag 4 april 2004 19:59 schreef tonks het volgende:
en ze heet ook nog echt didi
jij een slechte dag gehad??????quote:Op zondag 4 april 2004 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
ok luister. je hebt 2 topics in klaagbaak geopend met kut. dat betekent dat jij een puber bent.
luister. je zusje is een beginnend puber.
laat ons en mij met rust, ga puberen, als je klaar bent kom dan terug.
gegroet
Het is echt een BrEeZahH girlquote:Op zondag 4 april 2004 19:57 schreef tonks het volgende:
-weg-
quote:Op zondag 4 april 2004 19:59 schreef tonks het volgende:
en ze heet ook nog echt didi
quote:Op zondag 4 april 2004 20:23 schreef drumdude het volgende:
zo das nie verkeerd
Heb je nog meer foto's
DOH!!!!! ben 19 hehehe
quote:Op zondag 4 april 2004 19:31 schreef Gobo het volgende:
WHAHAHA, niet te geloven!! Een echte casemod voor een 12 jarige!!
quote:Op zondag 4 april 2004 19:57 schreef tonks het volgende:
-weg-
must be fokquote:Op zondag 4 april 2004 20:35 schreef Dezz het volgende:
19 jarige jongens die op 12 jarige meisjes geilen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 20:35 schreef Dezz het volgende:
![]()
Leuke opmerking, waar is dat nou voor nodig? Toch normaal leuk lief meisje, die haar saaie monitor beetje opgefleurd heeft. Je opmerking zal wel niet serieus zijn, maar toch. Er zijn grenzen.quote:Op zondag 4 april 2004 20:00 schreef Inspiration het volgende:
dude! te laat voor abortus of niet?
22 jarige meisjes die op 12 jarige meisjes geilen wel goed?quote:Op zondag 4 april 2004 20:35 schreef Dezz het volgende:
![]()
Idd, het zijn tegenwoordig smirnoffchickzquote:Op zondag 4 april 2004 22:27 schreef Enlightenment het volgende:
Haha :p
Trouwens wat hebben jullie met breezers? Is ieder meisje in de pubertijd opeens een BrEeZaHcHiCk? Dacht dat die hype nu wel over was, want begint aardig saai te worden.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
-weg-
Vind het eerder vreemd dat hij ze na 2 jaar nog steeds hostquote:Op zondag 30 april 2006 12:07 schreef thomzor het volgende:
ben ik de enige die het nogal raar vindt dat tonks foto's post van ze zusje zonder haar toestemming (neem ik aan)
geen offence hoor, maar ik denk dat mijn zusje er niet zo blij mee zou zijn :p
quote:Op zondag 30 april 2006 12:46 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Vind het eerder vreemd dat hij ze na 2 jaar nog steeds host
OMG LMFAOROTFLquote:Op zondag 4 april 2004 19:10 schreef tonks het volgende:
"Me msn is kapot"
Zegt ze vanmorgen..
Dus ik loop in de middag naar die kamer...
En ik begon zowat te kokhalsen toen ik op der kamer kwam.. overal lag kleding en borden.. en schaaltjes chips enzo..
Dus ik baan me een weg naar die computer..
HEEFT ZE DE HELE MONITOR ONDER LIPPENSTIFT GESMEERD
![]()
Over stond ook op groetjes xxx van vriendinnen enzo
Dus toen zat ik achter die pc met me handen onder de lippenstift en de verschimmelde etensresten naast me loopt dat kut ding ook nog vast.. omdat hij helemaal vol zat met spyware
"ja er stond toch dat je op je moest klikken"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent wel dat ze nu 14 isquote:[b]Op zondag 30 april 2006 12:41
Echt, waarom kick je een topic van twee jaar oudBen jij z'n zusje ofzo op die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |