Hèhè, jij ookquote:Op zondag 25 april 2004 05:28 schreef Bolderbast het volgende:
laatstgekochte: The Thin Red Line
in bestelling:
[afbeelding]
Dat hoort niet, lijkt me. Ik zou even controleren op spyware met AdAware/SpyBot/HiJackThis.quote:Op zondag 25 april 2004 12:07 schreef pascalheister het volgende:
weird zeg elke keer als ik dit topic open krijg ik een popupvenster met search dvd SpotOn
50x ????quote:Op zondag 25 april 2004 13:20 schreef Eluc het volgende:
In de bestelling: 50x American History Xen The Big Lebowski
Waarom moet ik dan bellen.. ik heb al een email gekregen dat ie in bestelling is...quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
50x ????
Je hebt 50 dvd's besteld van die film? Die sturen ze nooit op zonder dat je hebt gebeld.
Ja misschien wel... Het leuke is dat als ik er zelfs maar één verkoop, ik de kosten van alle 50 er al ruimschoots uit hebquote:Op zondag 25 april 2004 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet je met 50 dvd's van ah-x, verkopen op e-bay?
Play stuurt nooit meer dan 4 of 5 dvd's in één keer. Je zult binnenkort wel een mail krijgen dat je eerst moet bellen naar een nummer in engeland.quote:Op zondag 25 april 2004 13:38 schreef Eluc het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan bellen.. ik heb al een email gekregen dat ie in bestelling is...
Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ja misschien wel... Het leuke is dat als ik er zelfs maar één verkoop, ik de kosten van alle 50 er al ruimschoots uit heb![]()
bij bol.comquote:Op zondag 25 april 2004 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Play stuurt nooit meer dan 4 of 5 dvd's in één keer. Je zult binnenkort wel een mail krijgen dat je eerst moet bellen naar een nummer in engeland.
Of heb je ze niet bij Play gekocht?
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 april 2004 14:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij bol.com
american history x hebben ze daar welquote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
(daar hebben ze die film trouwens niet eens)
Hij kocht vijftig maal AH-X voor ¤2,45quote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
(daar hebben ze die film trouwens niet eens)
Ik heb even gezocht op american history x en krijg geen resultaat, dus dan ga ik er vanuit dat ze die film niet hebben. Maar BOL is toch altijd duurder dan de rest, dus als ze de film wel hebben zal dat niet anders zijn.quote:Op zondag 25 april 2004 14:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
american history x hebben ze daar wel
lees maar in het dvd aanbiedingen topic.
quote:Op zondag 25 april 2004 14:11 schreef Joppe het volgende:
[..]
Hij kocht vijftig maal AH-X voor ¤2,45
DVD aanbiedingen Deel 8 Dat is ongeveer 125 euro. Hij zei net dat hij die 50 er al uit heeft na er 1 te hebben verkocht. Dus hij verwacht ergens 125 euro voor 1 dvd van AHX te krijgen
Op ebay krijg je er vaak niet eens 3 euro voor.My soul is painted like the wings of butterflies
die zullen nu ook wel op zijn na die order van 50 stuksquote:Op zondag 25 april 2004 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht op american history x en krijg geen resultaat, dus dan ga ik er vanuit dat ze die film niet hebben. Maar BOL is toch altijd duurder dan de rest, dus als ze de film wel hebben zal dat niet anders zijn.
(Rocky Boxset en Pink Panther boxset 100 euro per stuk)
Nee nee, hij kocht vijftig maal AH-X voor 0,01 cent per stuk. Plus verzendkosten is dat ¤2,45.quote:Op zondag 25 april 2004 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 125 euro. Hij zei net dat hij die 50 er al uit heeft na er 1 te hebben verkocht. Dus hij verwacht ergens 125 euro voor 1 dvd van AHX te krijgen
Op ebay krijg je er vaak niet eens 3 euro voor.
En dat geloof je zelf?quote:Op zondag 25 april 2004 14:31 schreef Joppe het volgende:
[..]
Nee nee, hij kocht vijftig maal AH-X voor 0,01 cent per stuk. Plus verzendkosten is dat ¤2,45.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |