Wie!? Wat!? Waar!? Hoe duur!?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:44 schreef knep het volgende:
Tevens is de Kill Bill premium box (r2jp) verstuurd
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
azumi azumi ?!?! ow wacht dat is die Azumi van DE regisseur van Versus.. ow ja die heb ik in de bioscoop gezien in Brussel en ik heb hem ook op DVD
en ow ja ik heb ook een handtekening van de regisseur op mijn Versus DVD.. jij was er toch ook in Brussel?? ow nee je kreeg geen vrij van je baas![]()
Amazon.co.jp, een kleine 50 euro incl verzendingquote:Op donderdag 15 april 2004 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Wie!? Wat!? Waar!? Hoe duur!?
ze heet Chasey Lain, als in dat liedje jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een tieten!
als je even geduld zou hebben kun je die over een maandje of 2 voor 10 euro minder minimaal aanschaffenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef Tackleberry het volgende:
Matrix Revolutions
[afbeelding]
Tja, je moet de trilogie natuurlijk wel compleet maken..
Wat kost huren bij jullie dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:15 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam deze tegen bij Bart Smit, slechts 8 euro in totaal. Ik heb They Live nog nooit gezien, maar voor dat geld. Dan is huren duurder
Ik heb dan ook een kortingsbon voor deze dvd gebruikt, anders had ik hem nu nog niet gekocht...quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef MikeyMo het volgende:
als je even geduld zou hebben kun je die over een maandje of 2 voor 10 euro minder minimaal aanschaffen
oudere films zou idd wel zoiets zijn ja. Het ging me om het idee. Voor 3 euro heb je een dvd die breedbeeld is en die je mag houden en dus niet hoeft terug te brengenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat kost huren bij jullie dan?
Bij ons huur je twee oudere films voor 2,50 per stuk
En eerdaags ook de 3 disc special edition kopen he?quote:Op zondag 18 april 2004 10:58 schreef Ash het volgende:
-Dawn of The Dead: DiviMax Special Edition (DTS) (R1)
But offcourse!quote:Op zondag 18 april 2004 11:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En eerdaags ook de 3 disc special edition kopen he?
![]()
Ja die zijn beiden dus mooi R0 he, stelletje leugenaars bij Warnerquote:Op zondag 18 april 2004 10:58 schreef Ash het volgende:
-Gremlins: Special Edition (R1)
-Gremlins 2: The New Batch (R1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |