4 nieuwe terroristjes.. O+quote:Op zondag 4 april 2004 18:08 schreef Virus.NL het volgende:
Kan je die leuke beestjes de volgende keer zonder die rare tas op de foto zetten?
Nep-beeldigquote:Op zondag 4 april 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
Louis Vuitton.
![]()
.
Bij een beeldige vrouw hoort een beeldige tas.
Waar heb je die tas dan gehaald kind??quote:Op zondag 4 april 2004 18:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nep-beeldig
Maar dat had jij al gezien he;P
Enig hequote:Op zondag 4 april 2004 18:12 schreef ruk het volgende:
wat een heeerlijk topic
In een asowinkeltjequote:Op zondag 4 april 2004 18:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar heb je die tas dan gehaald kind??
Ssst!quote:Op zondag 4 april 2004 18:16 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wat een vreselijke knockoff.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
Bij een beeldige vrouw hoort een beeldige tas.
quote:Op zondag 4 april 2004 18:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben dan benieuwd wat voor misbaksel er op de nek van ViVi rust.
Ik zie 't aan die katjes, die proberen uit alle macht voor je te vluchten.quote:Op zondag 4 april 2004 18:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
zal ff een foto zoeken, momentje
Moet ik er een op sturenquote:Op zondag 4 april 2004 18:19 schreef DarkElf het volgende:
15 euro???? jij nepperd!!
waar is dat winkeltje?
Neej, dat zijn mun tietjesquote:Op zondag 4 april 2004 18:23 schreef daeri het volgende:
Is dat Titus' kont?(kzie geen koppie namelijk
)
Dit foto had ik nog niet eens gezien, ik bedoelde de bovenste in de tasquote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neej, dat zijn mun tietjes![]()
Zo erg hangen ze toch niet?quote:Op zondag 4 april 2004 18:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Verkleedpartij bij oma thuis?
Joh.quote:Op zondag 4 april 2004 18:27 schreef ruk het volgende:
wat een rare foto die laatste
je tieten of die katten?quote:Op zondag 4 april 2004 18:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo erg hangen ze toch niet?
Geen idee. Daar zijn die bh's op berekend.quote:Op zondag 4 april 2004 18:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo erg hangen ze toch niet?
Je wou weten wat voor misbaksel er op mijn nek lag toch? Zucht, sommige mensen hebben echt geen humorquote:Op zondag 4 april 2004 18:28 schreef ruk het volgende:
[..]
je tieten of die katten?
waar ligt nou de focus op in dit topic??
Ge-noeg? Wat is dat?quote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef DarkElf het volgende:
mijn man roept dat ik geen nieuwe tas meer mag, heb er al genoeg...eikel...
hij zegt dat je vriend wel weet wat dat is...quote:Op zondag 4 april 2004 18:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ge-noeg? Wat is dat?
Onder curatele bij je kerel?quote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef DarkElf het volgende:
mijn man roept dat ik geen nieuwe tas meer mag kopen, heb er al genoeg...eikel...
euhmm ook nog andere kleurcombi's... ?
Joh zeur niet zo.quote:Op zondag 4 april 2004 18:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nee, ik. Maar onze namen lijken blijkbaar nogal op elkaar.
Ja, in het andere topic zie je zijn koppiequote:Op zondag 4 april 2004 18:23 schreef daeri het volgende:
Is dat Titus' kont?(kzie geen koppie namelijk
)
ja, ik heb het echt heel slecht bij hem... *snik*quote:Op zondag 4 april 2004 18:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Onder curatele bij je kerel?
Mag jij zelf niet bepalen wat je koopt?
Wehehehequote:Op zondag 4 april 2004 18:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Joh zeur niet zo.
en dan zegt ze dat 'wij' geen humor hebbenquote:Op zondag 4 april 2004 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Ehhh......ik kan het MIJN kerel iig niet uitleggenquote:Op zondag 4 april 2004 18:32 schreef ruk het volgende:
wat is het trouwens wat die tas zo leuk maakt? kun je dat een kerel ook uitleggen?
Als je niet eens een Louis Vuitton tas mag kopen schaar ik dat wel onder mishandeling hoorquote:Op zondag 4 april 2004 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, ik heb het echt heel slecht bij hem... *snik*
Mag je je hoofddoek binnen af?quote:Op zondag 4 april 2004 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, ik heb het echt heel slecht bij hem... *snik*
Ik moet hierbij echt moeite doen om maar iets van het originele monogram terug te vindenquote:Op zondag 4 april 2004 18:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ssst!
Ach, ze gaan toch maar een seizoen mee
nee alleen tijdens het douchenquote:Op zondag 4 april 2004 18:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mag je je hoofddoek binnen af?
Eh, ja die witte multicolour, maar die's een beetje last season he..quote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef DarkElf het volgende:
mijn man roept dat ik geen nieuwe tas meer mag kopen, heb er al genoeg...eikel...
euhmm ook nog andere kleurcombi's... ?
Klopt, maar hij wil alleen dat ik met de echte LV ga lopen zegt ie nu..quote:Op zondag 4 april 2004 18:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je niet eens een Louis Vuitton tas mag kopen schaar ik dat wel onder mishandeling hoor
ja das waarquote:Op zondag 4 april 2004 18:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, ja die witte multicolour, maar die's een beetje last season he..
Ach, ik heb liever een ECHT duidelijk nepperd dat vind ik nog wel humoristischquote:Op zondag 4 april 2004 18:37 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Ik moet hierbij echt moeite doen om maar iets van het originele monogram terug te vinden.
Wat zijn ze toch voorspelbaarquote:Op zondag 4 april 2004 18:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt, maar hij wil alleen dat ik met de echte LV ga lopen zegt ie nu..
Jaja moet je kijken hoe hard hij nee zegt als ik een echte wil
quote:Op zondag 4 april 2004 18:39 schreef Georges het volgende:
wat een schatjes, ga je ze allemaal houden of heb je er een paar te logeren?
ja, best handig nietwaar?quote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch voorspelbaar
Moet er gekozen wordenquote:Op zondag 4 april 2004 18:43 schreef ruk het volgende:
ja wat is dit nu voor een topic? een kerel-bash topic, een kat-topic, een tieten-topic of een tas topic?
nietus, we kunnen makkelijk meerdere dingen tegelijk doen alleen doen we niets helemaal secuur danquote:Op zondag 4 april 2004 18:45 schreef ruk het volgende:
ja, echt niet! het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen niet meer dingen tegelijk kunnen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |