stel je er maar niet al te veel van voorquote:Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef sourcy het volgende:
maar je weet niet hoe ze er uit zien.
Hoezo? Er lopen hier een aantal knappe rond hoor maar ja die zijn niet anoniemquote:Op zondag 4 april 2004 18:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stel je er maar niet al te veel van voor
hoer.quote:Op zondag 4 april 2004 18:02 schreef ijsvries het volgende:
ik sla een keertje over
Ik wist helemaal niet dat jij op Fok! zatquote:Op zondag 4 april 2004 18:02 schreef ijsvries het volgende:
ik sla een keertje over
kreeg ik er maar voor betaaldquote:Op zondag 4 april 2004 18:07 schreef mat_herben het volgende:
[..]
hoer.
Slet.quote:Op zondag 4 april 2004 18:09 schreef ijsvries het volgende:
[..]
kreeg ik er maar voor betaald![]()
Jou sla ik toch over.quote:Op zondag 4 april 2004 18:14 schreef Biancavia het volgende:
er zit iets op je lip!
Weer al zo'n caviaquote:Op zondag 4 april 2004 18:21 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij zit er iets op je lip!
ik wou het nog net niet zeggen, maar er zit idd. iets op je lipquote:Op zondag 4 april 2004 18:21 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij zit er iets op je lip!
Ja maar een snor is toch een teken van mannelijkheidquote:Op zondag 4 april 2004 18:23 schreef mcDavid het volgende:had jij niet ooit een topic geopend met de vraag of iemand je bovenlip kaak kon fotosoepen?
Vuile anti-Marokkaan... optiefen uit mijn topic!quote:Op zondag 4 april 2004 18:26 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding] Neuk jij graag vliegtuigen...
Mijnquote:Op zondag 4 april 2004 18:22 schreef sourcy het volgende:
Weer al zo'n cavia
quote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef Tokay het volgende:
snorcy.![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 18:32 schreef schizow666 het volgende:
Je mag een blok beton induiken... Alleen.
Dan heb jij nog heel wat mannelijkheid te gaan... Volgens mij is zelfs je moeder meer mannelijk dan jij.quote:Op zondag 4 april 2004 18:24 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja maar een snor is toch een teken van mannelijkheid![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef sourcy het volgende:
Oh ja, man of vrouw maakt niet uit!!!!
He, hier zit er nog 1 hoorquote:Op zondag 4 april 2004 18:27 schreef sourcy het volgende:
[..]
Vuile anti-Marokkaan... optiefen uit mijn topic!![]()
Nerdquote:Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef sourcy het volgende:
Ik heb nog nooit sex met een Fokker gehad... wel vaak aanzoeken gehad enzo maar je weet niet hoe ze er uit zien. Maar nu wil ik toch de proef op de som nemen
Laat je mailadres achter in mijn fotoboek en ik neem contact met je op!
ditquote:Op zondag 4 april 2004 18:24 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja maar een snor is toch een teken van mannelijkheid![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 19:53 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
wat jij op je bovenlip hebt zitten lijkt meer op is chocolademelk
quote:Op zondag 4 april 2004 18:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben je een Marokkaan? Indien ja, wanneer kun je?quote:Op zondag 4 april 2004 18:27 schreef sourcy het volgende:
[..]
Vuile anti-Marokkaan... optiefen uit mijn topic!![]()
//offtopicquote:Op zondag 4 april 2004 18:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
ssssst klein detail manquote:Op maandag 5 april 2004 01:30 schreef dafjedaf het volgende:
buiten spelen om half twee snachts?
Newsflashquote:Op maandag 5 april 2004 01:25 schreef dafjedaf het volgende:
echt niet gatverdamme
quote:Op maandag 5 april 2004 19:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Newsflash
Uw razende reporter heeft uit de grote archieven van Google eindelijk de langverwachte pasfoto gevonden van Dafjedaf. We zullen maar zeggen, wat je zelf niet hebt zoek je bij een ander:
[afbeelding]
End of Newsflash
En, al veel reacties gehad, snorcy?quote:Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef sourcy het volgende:
Ik heb nog nooit sex gehad... wel vaak aanzoeken gedaan enzo maar iedereen (m/v) knapt af op mijn prachtige snor. Maar nu wil ik toch de proef op de som nemen. Wil iemand alsjeblieft lekker met mij het bed in duiken?
Laat je mailadres achter in mijn fotoboek en ik neem contact met je op!
Ook kamelen zijn in jouw cultuur een erg gewild sexobject!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:24 schreef AvaloneLabel het volgende:
Ja optiefen. Pak maar een geit of een paard !
Moet ie wel snel zijn, das binnenkort ook verbodenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:24 schreef AvaloneLabel het volgende:
Ja optiefen. Pak maar een geit of een paard !
Die lip...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:33 schreef Janusje het volgende:
Oooooh my God.... It's ALIVE!
Hij is net als BHFH....quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:37 schreef Janusje het volgende:
Waar is Snorcy? Misschien is hij wel in zijn behaarde onderlip gestikt? Moeten we ons geen zorgen maken over deze op sex met dieren gerichte en multiculturele jongeman?
herpesquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
volgens mij zit er iets op je lip
Och, ik ben seksueel actiever dan jij hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:40 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij is net als BHFH....
Hopeloos, maar je hoeft je geen zorgen om m te maken
En hier nog 1quote:Op zondag 4 april 2004 19:07 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
He, hier zit er nog 1 hoor
Stoere verhalen hoort bij die "cultuur", grote mond maar ze stellen niks voor in het echte leven.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:08 schreef sourcy het volgende:
[..]
Och, ik ben seksueel actiever dan jij hoor.
Anders had je niet zo'n puberale avatar
Welke cultuurquote:Op woensdag 7 april 2004 00:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Stoere verhalen hoort bij die "cultuur", grote mond maar ze stellen niks voor in het echte leven.
Uit de noord-afrikaanse landenquote:Op woensdag 7 april 2004 00:42 schreef sourcy het volgende:
[..]
Welke cultuur
Ik zit momenteel alweer ruim een half jaar zonder vriendin ja. Nog wel het een en ander tussendoor gedaan, maar geen relatie. Dus best grote kans dat jij je beter kan vermaken.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:08 schreef sourcy het volgende:
[..]
Och, ik ben seksueel actiever dan jij hoor.
Anders had je niet zo'n puberale avatar
Waar baseer je deze uitspraak op? Ik ben een rasechte nederlander en heb geen geloof. Ben volgens het christendom opgevoed, heb zelfs nog mijn eerste communie gedaan. Echter geloof ik niet in een god of wat dan ook. Ik geloof in mezelfquote:Op woensdag 7 april 2004 00:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Stoere verhalen hoort bij die "cultuur", grote mond maar ze stellen niks voor in het echte leven.
Goh, zou het?quote:Op woensdag 7 april 2004 08:51 schreef cerror het volgende:
Wat een verschrikkelijk macho Lul...
Gadverdegadver.....want ik denk dat ie het serieus meent
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
volgens mij zit er iets op je lip
Wat ik bedoel is " ik ben sexueel actiever dan jij bent" Ik zit op school met een heleboel allochtone medestudenten, en ik kan je vertellen dat ze altijd de grootste mond hebben over wat ze allemaal wel niet hebben gedaan.quote:Op woensdag 7 april 2004 08:37 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waar baseer je deze uitspraak op? Ik ben een rasechte nederlander en heb geen geloof. Ben volgens het christendom opgevoed, heb zelfs nog mijn eerste communie gedaan. Echter geloof ik niet in een god of wat dan ook. Ik geloof in mezelf
Klinkt niet echt overtuigend!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 11:04 schreef Angst het volgende:
sex met fokkers is oke (Y)
met jagermaster dan
welquote:Op donderdag 8 april 2004 11:14 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Klinkt niet echt overtuigend!!!
Dat klinkt al betersquote:Op donderdag 8 april 2004 11:15 schreef Angst het volgende:
[..]
wel
jagermaster ruleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook buiten bed natuurlijk
gelukkig maarquote:Op donderdag 8 april 2004 11:20 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Dat klinkt al beters![]()
Ben maar niet bang hoor.... Ik wil hem nietquote:Op donderdag 8 april 2004 11:21 schreef Angst het volgende:
[..]
gelukkig maar
want hijs van mij![]()
*evil grin*
zekerquote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Ben maar niet bang hoor.... Ik wil hem nietHijs lekker van jouw....houwe zo dan
!!!
deze?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:25 schreef Angst het volgende:
[..]
zeker
ik zie hem zondag weer
*wil weten wat die feestsmilie ook al weer is*
nee die met die pompoenen zeg maarquote:Op donderdag 8 april 2004 11:28 schreef apophis4u het volgende:
[..]
deze?
[afbeelding]
of deze?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:21 schreef Angst het volgende:
[..]
want hijs van mij![]()
Er heeft zich niemand aangemeld dus ja...quote:Op donderdag 8 april 2004 11:04 schreef Angst het volgende:
sex met fokkers is oke (Y)
Gut, das raar.. misschien dat je niet proper genoeg op jezelf bent?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef sourcy het volgende:
[..]
Er heeft zich niemand aangemeld dus ja...
dacth je nu echt dat iemand dat ging doen ??quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef sourcy het volgende:
[..]
Er heeft zich niemand aangemeld dus ja...
Beter niet proper dan een pauper, darmtouristquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Gut, das raar.. misschien dat je niet proper genoeg op jezelf bent?
Ik ken er wel een paarquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:41 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
dacth je nu echt dat iemand dat ging doen ??
Niet origineel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:42 schreef Steve-O het volgende:
wat is dat ding boven je lip.
Daar ben ik nog nooit geweest, in darm. Ligt zeker vlak bij de plek waar jij geboren bent?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:41 schreef sourcy het volgende:
[..]
Beter niet proper dan een pauper, darmtourist![]()
Je zegt het zelf Steve-Homo.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:42 schreef Steve-O het volgende:
matig ja
heb nix te doen.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:44 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Niet origineel
Ja als je fyscaliteit met een y schrijftquote:hey!
ik ben een belg, zegt genoeg denk ik :-D
Kop houde andijvierijerquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:43 schreef sourcy het volgende:
[..]
Je zegt het zelf Steve-Homo.
Andijvie is voor stomme Hollanders, lompe kaasboer.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Kop houde andijvierijer
lommequote:Op vrijdag 9 april 2004 01:47 schreef sourcy het volgende:
[..]
Andijvie is voor stomme Hollanders, lomme kaasboer.![]()
Wat doe jij hier dan eigenlijk? Vind dan trouwens zo'n schimmelbaardje best wel bij je passen, hoort dan vast bij je cultuur!quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:47 schreef sourcy het volgende:
[..]
Andijvie is voor stomme Hollanders, lompe kaasboer.![]()
Word nooit meer wakker achterladerquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:50 schreef sourcy het volgende:
Ja doei ik slapen, mijn harem wacht op me...
Gaan jullie maar lekker aan je pikkies trekken, stelletje steve-homo's
Das gezellig voor die kamelen. Je weet trouwens dat dat binnenkort illegaal wordt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:50 schreef sourcy het volgende:
Daar heb jij als fanatieke illegale pony-neuker zeker voor gelobbyed?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Das gezellig voor die kamelen. Je weet trouwens dat dat binnenkort illegaal wordt?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:53 schreef sourcy het volgende:
[..]![]()
Euh, misschien handig als je eens wat meer Nederlands nieuws ging volgen dan alleen Ataturk-tv. Alle sex met dieren word verboden, als ik een illegale pony-neuker was ging ik daar dus zeker niet voor lobbyen. Knurft.. En je hebt nog steeds wat op je lip.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:52 schreef sourcy het volgende:
[..]
Daar heb jij als fanatieke illegale pony-neuker zeker voor gelobbyed?
duhquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Euh, misschien handig als je eens wat meer Nederlands nieuws ging volgen dan alleen Atatruk-tv. Alle sex met dieren word verboden, als ik een illegale pony-neuker was ging ik daar dus zeker niet voor lobbyen. Knurft.. En je hebt nog steeds wat op je lip.
He, sommige mensen moet je alles uitleggen, soms zelfs 4 keer. Bijvoorbeeld als ze wat op hun lip hebben ofzo.. Dat jij het snapt had ik ook wel verwacht!quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
duh
Dat is correct hij zal der zelf nooit achter komenquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:56 schreef engessa het volgende:
[..]
He, sommige mensen moet je alles uitleggen, soms zelfs 4 keer. Bijvoorbeeld als ze wat op hun lip hebben ofzo.. Dat jij het snapt had ik ook wel verwacht!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:45 schreef sourcy het volgende:
[..]
[..]
Ja als je fyscaliteit met een y schrijft
ghehe, Snorcy jij schrijft tourist maar het is toerist. Zeker nog niet geintegreerd ?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:41 schreef sourcy het volgende:
[..]
Beter niet proper dan een pauper, darmtourist![]()
Gebruik nou geen moeilijke woorden.... dadelijk snapt hij het niet meerquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:05 schreef AvaloneLabel het volgende:
[..]
[..]
ghehe, Snorcy jij schrijft tourist maar het is toerist. Zeker nog niet geintegreerd ?![]()
Denk niet dat dat gezwel zomaar weggaat met een doekje gheghe!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:41 schreef beaverhausen het volgende:
Pak eens een doekje. Er zit nog steeds iets op je lip..
Hehe eindelijk rust, hij gaat zichzelf opblazen. Dan krijgt hij zijn harem maagdenquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:50 schreef sourcy het volgende:
idd snorcy pak de kaasschaafquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:44 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gezwel zomaar weggaat met een doekje gheghe!!
Zullen we het gelijk met een slijptol proberenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:43 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
idd snorcy pak de kaasschaaf
voel je je nou serieus ook niet maar een klein beetje voor lul staan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:48 schreef sourcy het volgende:
Wat zijn jullie toch lief![]()
![]()
kettingzaagquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:52 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Zullen we het gelijk met een slijptol proberen![]()
heeeejquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[afbeelding]
ik zit toch niet aan 'm?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:11 schreef blublub het volgende:
[..]
heeeejblijf eens van die lieve kleine Dewie af!
smerig ventje![]()
'quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:27 schreef -Beestje- het volgende:
snorcy mischien is dit iets voor je
[afbeelding]
een hello kitty vibrator
hier te bestellen
http://www.jlist.com/
![]()
omg hoe liefquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:27 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding]
een hello kitty vibrator
hier te bestellen
![]()
Sorry, heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:27 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding]
een hello kitty vibrator
hier te bestellen
![]()
Is die gore vent uberhaupt wel ontmaagd!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:54 schreef Skaai het volgende:
is snorrepor nou al Fok!wijzelijk ontmaagd?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:27 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding]
een hello kitty vibrator
hier te bestellen
![]()
sourcy, er zit wat op je bovenlipquote:Op zondag 18 april 2004 02:06 schreef sourcy het volgende:
Hey er is gedeleted in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |