Omdat we altijd nog een verleden hebben om naar terug te gaan. Ik neem bij deze de gelegenheid om iets anders te doen. Het is aan mij om dit topic aan te maken, ik bepaal dus wat hier gebeuren zal in deze verdwaalde opening. Als ik zeg dat er geen H komt, dan is dat mijn volste recht. Als iemand het waagt om hier een H neer te zetten, dan is dat tegen mijn wil in.
Natural selection has been described as an environment selectively screening for those that will have progeny. Where humans are concerned, though, this is an extremely limited viewpoint. Reproduction by sex tends toward experiment and innovation. It raises many questions, including the ancient one about whether environment is a selective agent after the variation occurs, or whether environment plays a pre-selective role in determining the variations which it screens.Niet dat iemand ooit de openingspost leest. Het is alleen maar een aanzet om te beginnen met kakelen. Misschien dat het gekozen topic nog discussie oproept, maar dat is zelden zo, tenzij er een verdwaald element van sex in zit verwerkt, of iets dat lijkt op flirten, nieuwsgierigheid is ook altijd erg succesvol geweest in dit soort topics. De openingspost zorgt voor een vraag, indirekt, die de deelnemers willen beantwoorden, of omdat ze dit beantwoord willen zien.
A creature who has spent his life creating one particular representation of his selfdom will die rather than become the antithesis of that representation.Om het volk gerust te stellen, hier een aantal onderwerpen...
-Gerdo is een homo in vlees en bot.
-Blublub is een vrouw.
-Brains over beauty is iets dat lelijke mensen zeggen.
-ergens is een meeting, en ergens kun je daar wel een topic over vinden in General Chat. Daar hebben we een zoekfunctie voor.
-NathaN heeft wel coole comics, maar de mijne zijn cooler.
-The Real World was vroeger veel leuker.
En ter afsluiting, met mijn Hemels Mandaat eis ik dat er een slot word gegooid op Blublub's topic.
ps:
![]()
OWNED!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis