"Oh fuck".quote:Op zondag 25 juli 2004 20:03 schreef Butra het volgende:
Bedankt Maarten. Een hele prestatie dat je het 3 weken naast Herbie hebt uitgehouden. Het snokken, harken, hengsten, buitenblad, apenrots en 'wie geeft mn geweer aan' zijn nu al wereldberoemd. Ik hoop in godsnaam dat de NOS na alle kritiek niet jou wegstuurt, maar Herbie.
Tot volgend jaar.
Ik snap niet dat ze de wereldbekerwedstrijden ook niet met z'n tweeen doen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:56 schreef mitt het volgende:
Toch wel raar dat we hem niet hebben gehoord tijdens de wereldbekerwedstrijden..
Misschien op de OS wel?
Inderdaad, het klinkt nu raar als er iemand in z'n eentje het wielrennen doet..quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de wereldbekerwedstrijden ook niet met z'n tweeen doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
"Oh fuck".
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:57 schreef Butra het volgende:
Maar volgens mij hebben ze zich helemaal scheel zitten lachen bij de NOS om die Ohhh fuck, want in alle terugblikken kwam die quote terug.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:55 schreef Zwansen het volgende:
We hebben hem gemist...
Houd op over Mart Smeets...Heb je Smeets al eens horen zeggen "team Discovery"?..Niet om aan te horen: diskuverie...en dan Maarten idd heel releaxed: ja Discoveryquote:Op zondag 4 april 2004 16:08 schreef MartinusMagnus het volgende:
Hij blijft zo lekker relaxed ook..... Mart Smeets probeert t zo op te blazen altijd....
Ducrot
"Het zou toch wat zijn geweest als iedereen fietsend de Koppenberg op reed. Dat kan dus gewoon niet"quote:Op maandag 4 april 2005 12:18 schreef zjroentje het volgende:
"Hehe, eindelijk loopt er iemand omhoog"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |