jij hebt gewoon een hekel aan negers......quote:Op zondag 11 april 2004 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met JK.
mwah. hij was vorig jaar wel voor Hind.quote:Op maandag 12 april 2004 22:55 schreef fabolous het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een hekel aan negers......
En Hind is een neger? Volgens mij loop ik achter...quote:Op maandag 12 april 2004 23:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
mwah. hij was vorig jaar wel voor Hind.
Ik heb een hekel aan negers zoals JK.quote:Op maandag 12 april 2004 22:55 schreef fabolous het volgende:
[..]
Praat geen onzin hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:41 schreef RedGuy het volgende:
Die zich niet willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur.
Ja joh, natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2004 22:55 schreef fabolous het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:41 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan negers zoals JK.
En aan de muziek die ze maken.
quote:Op zondag 11 april 2004 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kom nou ff zeg,dat shirt van vorige keer met die Jay kay letters erop,die heeft stevie wonder volgens mij uitgeknipt
waar slaat dit nou weer opquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:41 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan negers zoals JK.
En aan de muziek die ze maken.
Kutmuziek ja.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:55 schreef -moi- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op
de muziek die hij maakt daar luisteren miljoenen nederlanders graag naar hoor, dat noem ik dus juist wel aanpassen aan de Nederlandse cultuur.
En hoe kom je erbij dat hij zich niet wil aanpassen? Volgens mij is juist helemaal aangepast.
Goed jou neem ik ook nooit meer serieus,er zijn duizende soulbrothers die 10 keer beter zingen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:57 schreef EmmYKuHh het volgende:
JK is coolhahaha
Ik alle optredens tot nu toequote:Op dinsdag 13 april 2004 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Oom Govert is een prototype van Nederlander. Ofzo.
Nou ja, wat vindt men tot nu toe het beste (minst slechte,.) optreden van JK?
Want dat doe jij wel? En Boris en Marlies zeker ook? Laat maar verder, want jij blijft er toch bij dat hij neger is en daarom niet goed is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:
En als JK zich had aangepast, had hij een foto van de Konigin bij zich, en at hij elke avond zuurkool met vette jus.
Wel goed dus niet echt superquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:04 schreef Shir het volgende:
[..]
Want dat doe jij wel? En Boris en Marlies zeker ook? Laat maar verder, want jij blijft er toch bij dat hij neger is en daarom niet goed is.
Ik vond zijn optreden van All my life - Kci & Jojo wel goed.
Wel goed kan je op meerdere manieren interpreteren toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel goed dus niet echt super
alleen omdat Hind daar in zat,die kon tenminste zingenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:09 schreef Shir het volgende:
[..]
Wel goed kan je op meerdere manieren interpreteren toch?
Maar ik vond Idols vorig jaar beter, maar ja dat is in dit topic niet aan de orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |