Fraude vind ik een groot woord, was gewoon een strakke actie van hemquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:48 schreef Burning_RefleX het volgende:
Ik ben benieuwd wat hij deze week heeft zitten zeggen. Ik vind in ieder geval dat hij er wel uit muit vanwege fraude.
welke equalizer heb jij op je TV zitten?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef BloodRayne het volgende:
Onzin, Bore us is 3x matiger dan JK.
Denk niet dat dat het feit is. Vond het wel lullig van de jury om het zo te doen. Zij kiezen een nummer en dan roepen ze dan dat het makkelijk was. Hadden ze beter een ander nummer moeten kiezen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:25 schreef Skwish het volgende:![]()
De jury had het laatste nummer gekozen voor JK en daarna zitten zeuren dat het een te simpel nummer is? De jury wilt gewoon JK eruit hebben en een meisje en jongen in de finale hebben.
I demand a recount!quote:Op zondag 25 april 2004 00:14 schreef Quickie_Bat het volgende:
-snik-Tis niet eerlijk -snik-
Ook met de recount zal het niet veel anders komen denk ik.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
I demand a recount!![]()
Ach... vrouwenquote:Op zondag 25 april 2004 00:42 schreef Roönaän het volgende:
lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |