Nou, wakker ook niet altijd hoor.quote:Op maandag 5 april 2004 08:56 schreef innovative het volgende:
's ochtends. Dan ben ik het geilst, en wakker. 'S avonds word ik heel snel duf, tot grote ergernis van vriendlief (en nee, hij is NIET saai! ik ben gewoon een vreselijk ochtenmens).
quote:Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
savonds
ik heb een onwijze hekel aan sochtends sexen
Precies daar ben ik het helemaal mee eens, 's ochtends, 's avonds, 's middags, 's nachts maakt allemaal niet uit...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:12 schreef Persephony het volgende:
Tijd doet er niet toe, duur wel...
LOLquote:Op zondag 4 april 2004 17:09 schreef sioux_ het volgende:
from dusk till dawn
Smorgens nooit zin, savonds altijd, vriend altijd smorgens,werid ....quote:Op zondag 4 april 2004 13:51 schreef Roellie80 het volgende:
Wat heeft voor jou de voorkeur ?
TS begint:
doordeweeks het liefst 's avonds ('s ochtens moet ik snel weg)
in het weekend 's ochtens, sexen na het uitgaan is zwaar overrated, 's ochtens kan ik er veel beter tegenaan![]()
en jullie ?
En dan flink raggenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wanneer ie " hard" is,
en dan maakt bij mij de tijd niet meer uit,
nee man, seksen na het uitgaan isquote:Op zondag 4 april 2004 13:51 schreef Roellie80 het volgende:
sexen na het uitgaan is zwaar overrated
zoals ???quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee man, seksen na het uitgaan is![]()
heb al heel wat kinky dingen uitgespookt in een zatte geile bui na het uitgaan, die mn vriendin nuchter waarschijnlijk niet had gedaan.
quote:Op zondag 4 april 2004 17:09 schreef sioux_ het volgende:
from dusk till dawn
idd, zoals fokke en sukke zeiden in een strip: eerst neuken dan zuipenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:50 schreef Roellio het volgende:
's ochtends, 's middags en 's avonds.
En sexen na het uitgaan is inderdaad overrated.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:05 schreef Bl00dhound het volgende:
ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het voor mij het beste direct na het ontwaken is, dan is het ochtendhout immers al hard
hehehe jah da's waar, niet die vriendin dan want die heb ik nie maar dat handje helpenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:07 schreef freaky_girl het volgende:
[..]
Heey, daar heb je je vriendin toch voor of dan kan je jezelf een handje helpen??
Beetje lui hoor!!![]()
Tja dan willen wij (lees ik) natuurlijk wel weten wat dat wel niet was dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee man, seksen na het uitgaan is![]()
heb al heel wat kinky dingen uitgespookt in een zatte geile bui na het uitgaan, die mn vriendin nuchter waarschijnlijk niet had gedaan.
Jij wel ..je heb net haar op je piemel ....quote:Op zondag 4 april 2004 20:15 schreef Umbabarauma het volgende:
Maakt mij geen flikker uit.. S\'ochtend, s\'middags en s\'avonds.
.
Idem ^^quote:Op zondag 4 april 2004 14:01 schreef dafjedaf het volgende:
Kweenie, ik eigenlijk het liefst \'s ochtends \'s middags EN \'s avonds.... Ik vind het eigenlijk altijd fijn.... Ook om midden in de nacht voor waker gemaakt te worden... Als ik echt moet kiezen dan \'s ochtends.... Als er tenminste dan wel ruimschoots de tijd voor is. Dat je drna nog ff lekker kunt liggen en uitgebreid douchen enzo.
Good choice...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:16 schreef Mukie het volgende:
Elk moment van de dag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |