Huh?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Vivi het volgende:
En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
ow.. d8 alquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet leuk hoor.
Nee, maar mooi is anders. En dat geldt ook voor Irma en Maud trouwens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Idols zowiezo een aanfluiting, kan me niet voorstellen dat de persoontjes die er nu staan de beste zijn van wat er in NL te vinden is...de enige waardige kandidaat is Boris imo, al mag ie wel eens wat aan zijn kapsel doen
En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
vooral maud..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar mooi is anders. En dat geldt ook voor Irma en Maud trouwens.
In het buitenland ligt het de kwaliteit veel hoger. Wordt dus weer een afgang met World Idol. Misschien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Idols zowiezo een aanfluiting, kan me niet voorstellen dat de persoontjes die er nu staan de beste zijn van wat er in NL te vinden is...de enige waardige kandidaat is Boris imo, al mag ie wel eens wat aan zijn kapsel doen
Nee, ze is zeker niet lelijk. Ze moet alleen wat aan haar gebit doen en dat haar niet zo steilquote:En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
idd vond meike (die er de 1e finale ronde uitging) nog de mooiste denk ikquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar mooi is anders. En dat geldt ook voor Irma en Maud trouwens.
dat is 1 ding wat vaststaat..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
Wat heerlijk om bij (bijna) iedereen te zien dat in hun top 6 Irma op 1 staat
neequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Even met z'n allen maud door deze aflevering helpen
[afbeelding]
en dat lukt door het plaatsen van smileys?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Even met z'n allen maud door deze aflevering helpen
[afbeelding]
volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en dat lukt door het plaatsen van smileys?
jammer dat er niet 2 tegelijkertijd weg kunnen.. andersquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef --Globe-- het volgende:
ik hoop dat eric er echt uitgaat
Ja, Maud viel wat tegenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Shit Maud gemist omdat ik naar de wc moest... Waarom moet ik nou weer ziek zijn...
Was Maud zo slecht?
Ja Schatje, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef schatje het volgende:
[..]
In het buitenland ligt het de kwaliteit veel hoger. Wordt dus weer een afgang met World Idol. Misschien.
[..]
quote:Nee, ze is zeker niet lelijk. Ze moet alleen wat aan haar gebit doen en dat haar niet zo steil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |