ook mij lijstjequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
Mijn top 6 volledig gbaseerd op vanavond.
1. Irma.
2. JK
3. Marlies
4. Boris
5. Maud.
6. Eric
wat een mongoolquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Herman met zijn mooie " Hup allemaal "![]()
tnx veldmuis voor het plaatje.
Check.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef schatje het volgende:
Stuur ff een gewoon mailtje.
Nee hoor, vanaf de eerste keer dat ik haar zag en hoorde liep het dun door de broek heen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef Ruud_Gullit het volgende:
en nu is iedereen opeens anti-Marlies
Negatief commentaar trekt sowieso stemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
In die kleine stukjes is het stukje van Maud wel goed trouwens. Misschien dat haar dat nog wat stemmen oplevert. Voor mensen die nu pas inschakelen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet dat ik het er mee eens ben.
heel erg ja. dan komen die lelijke tanden ook nog in beeldquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef chillv het volgende:
marlies lacht echt eng
*ril*
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef Dizer het volgende:
Edwin: Er zijn geen uitschieters
Wat een sukkel zeg!!! Irma was toch echt 80% en de rest samen 20% !!
Hierna nog 4.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef Georges het volgende:
Hoeveel rondes komen er nog? Ben het nu onderhand wel zat aan het worden.
Is voor jou vast nog wel meer op TVquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef Georges het volgende:
Hoeveel rondes komen er nog? Ben het nu onderhand wel zat aan het worden.
Is zo, maar ben toch wel benieuwd wie er wint.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Hierna nog 4.
Als je het zat wordt, kijk je toch niet meer?.
Me 2 maar daarom heeft ze ook alleen aandacht van een gans...had eerder gehoopt dat ie zijn kwakkie even op haar hoofd zou deponerenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf de eerste keer dat ik haar zag en hoorde liep het dun door de broek heen.
Daar ben ik het wel mee eens. Eigenlijk kun je wat mij betreft de eerste drie in iedere volgorde zetten. Ze waren wat mij betreft dit keer allemaal even goed. Irma zong het beste, maar Boris vind ik weer meer een idool. En JK had een geweldige show. Dus ze hadden alledrie iets was de ander minder had enzo...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn top 6:
1. Irma
2. JK
3. Boris
4. Marlies
5. Maud
6. Eric
Nou, we komen er wel hè??quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |