Schatje krijgt klop.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
schatje, zou je even op MSN of IRC willen komen?
Bij Marlies niet, althans, dat geld voor mij....Ik vind haar echt afzichtelijk lelijk....quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Lelijk is subjectief![]()
als je hem goed vond zingen waarom wil je hem eruit dan ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:36 schreef Lionfish het volgende:
Het liefst heb ik JK eruit, maar die zong op zich wel goed, dus dat zal helaas wel niet
Zijn we het waarachtig een keer eens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Maud degene is die moet.
Daarom doet Marlies ook de deur dicht...rare Hobbit en haar humor slaat ook op co...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Bij Marlies niet, althans, dat geld voor mij....Ik vind haar echt afzichtelijk lelijk....
Niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn we het waarachtig een keer eens.
jij niet alleen hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Bij Marlies niet, althans, dat geld voor mij....Ik vind haar echt afzichtelijk lelijk....
Stuur ff een gewoon mailtjequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Herman met zijn mooie " Hup allemaal "![]()
tnx veldmuis voor het plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |