Weleens van de policy gehoord? Dat soort spul is ook zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:09 schreef robh het volgende:
Goh, als dit al misselijkmakend is, moet je eens de foto's van springers zien. Daar blijf jij dan wel in
In R&Pquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weleens van de policy gehoord? Dat soort spul is ook zo weer weg hoor
Ik weet niet waarom je per se zo graag in GC je "goeie ideeën" kwijt moet, maar ik hoef jou heus niet uit te leggen wat hier kan en wat niet. En wellicht ten overvloede: dit kon dus niet. Als je het op een serieuze manier over levensbeëindiging wilt hebben dan weet je zelf de weg naar R&P of LIF wel te vinden natuurlijk. Denk er nogeens over na, als het op een normale manier kan, prima, maar zo dus niet.
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef robh het volgende:
Het kan best op een (voor jou) normale manier hoor.
Ik weet niet of je weleens in een bibliotheek komt, zo ja, er staan bij de afdeling psychologie boeken over mensen die zelfmoord willen plegen (en het uiteindelijk ook hebben gedaan) .quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou je soms beweren dat dit een serieus topic was?
Dat is dus mijn doelgroepquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:36 schreef Loedertje het volgende:
Ik weet niet of je weleens in een bibliotheek komt, zo ja, er staan bij de afdeling psychologie boeken over mensen die zelfmoord willen plegen (en het uiteindelijk ook hebben gedaan) .
Die mensen organiseren een soort van afscheidsweek die overeenkomsten hebben met hetgeen er in dat topic gebeurde
Daar pas je je prijs dan ook op aan hè?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:38 schreef robh het volgende:
[..]
Dat is dus mijn doelgroep
Het zijn helaas geen trouwe klanten
Ok.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is niks open, dus er blijft niks openMaak maar een nieuwe, en regel dat het een normaal topic wordt.
Het zou zomaar kunnen dat hij er even niet is. Of al naar bed is ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef Babbelzz het volgende:
fotoloog, heb je ook gemaild, zoals je vroeg, 100 minuten geleden ongeveer... en nog geen reactie...![]()
of hij ligt te slapen of hij is rukken of hij is van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef Babbelzz het volgende:
fotoloog, heb je ook gemaild, zoals je vroeg, 100 minuten geleden ongeveer... en nog geen reactie...![]()
Nee, nikky en ik zeggen ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 26 april 2004 00:19 schreef Babbelzz het volgende:
praxis.....?
ik?
ik zou je vriendelijk doch dringend willen adviseren om niet meer te posten hier.... er komt vanzelf wel een antwoord te staan. en dan kun je daarop weer reageren. maar we gaan niet constant kickenquote:Op maandag 26 april 2004 00:27 schreef Babbelzz het volgende:
doet ie btw 100 minuten over ene robbertje rukken?
inmiddels 200 minuten?
Gemailedquote:Op maandag 26 april 2004 00:30 schreef Babbelzz het volgende:
welneej, ik post ook niet om t kicken, slechts reactie op voorgaande
brennie heeft er niks mee te maken dat die posts zijn verwijderd.quote:Op maandag 26 april 2004 20:51 schreef operator82 het volgende:
Dit topic: Ik ben een bikkel, jij ook? van Brenny.
Heel veel reacties met enig kritische ondertoon worden verwijderd. Mogen we niet eens meer zeggen wat we ervan vinden.![]()
Waarschijnlijk is Brenny iemand die niet goed tegen kritiek kan. Ik ga haar nu niet belachelijk maken, want ik wil Bioslock niet achterna.
Maar ik vind dit te belachelijk voor woorden dat de betreffende topic niet in ONZ staat ipv GC, en het ergste is ook nog dat je je eigen mening niet eens mag beargumenteren omdat het niet in de referentiekaderTJE van de TS past.
Vanwege de inhoud van de openingspost past ie daarom ook perfect in Onzin.quote:Op maandag 26 april 2004 20:53 schreef nikky het volgende:
en dattie nu hier staat in gc ipv in onzin is omdat er bepaalde mensen zijn in onzin die niet normaal konden doen.
en wie zegt dat?quote:Op maandag 26 april 2004 20:57 schreef operator82 het volgende:
[..]
Vanwege de inhoud van de openingspost past ie daarom ook perfect in Onzin.
Ik en vele anderen wiens posts verwijderd waren in dat betreffende topic.quote:Op maandag 26 april 2004 20:58 schreef nikky het volgende:
[..]
en wie zegt dat?
Ga naar de URL van de topic: Ik ben een bikkel, jij ook? en zet erachter: /1/50#18702451quote:Op maandag 26 april 2004 20:53 schreef nikky het volgende:
[..]
brennie heeft er niks mee te maken dat die posts zijn verwijderd.
en dattie nu hier staat in gc ipv in onzin is omdat er bepaalde mensen zijn in onzin die niet normaal konden doen.
maakt het wat uit?quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef operator82 het volgende:
[..]
Ik en vele anderen wiens posts verwijderd waren in dat betreffende topic.
En trouwens, hoe verklaar je dit?:
[..]
Ga naar de URL van de topic: Ik ben een bikkel, jij ook? en zet erachter: /1/50#18702451.
Oke, we houden op.quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
maakt het wat uit?
sjees maak jij je ff druk om waar een topic van iemand anders staat zeg.
Meki site is weg !! ( Gehackt )quote:Op woensdag 28 april 2004 22:02 schreef meki2 het volgende:
[..]
val dood Hond![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik moet dood.
[..]
Meki site is weg !! ( Gehackt )
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik moet dood.
[..]
Meki site is weg !! ( Gehackt )Ik wens je veel geluk in het hiernamaals
![]()
offtopic verwijderd.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Globale misvattingen.
zou iemand iets tegen dhr Mute_Me kunnen doen?
dankuquote:Op donderdag 29 april 2004 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
offtopic verwijderd.
[ img] url van het plaatje [ /img] (En dan zonder de spaties)quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:00 schreef FokCrash het volgende:
Aloha, Hoe zet ik eem plaatje in een post?
Ooow, owkeej dan, pff, kon ut helemaal nergens vinden héquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
[ img] url van het plaatje [ /img] (En dan zonder de spaties)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |