Whehehe.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:52 schreef Magics het volgende:
het moet zijn deel 70 en Gans ipv Gaas
Mijn grapje, wat doe je !?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zal het maar aanpassen.
Hind zou Idols inderdaad ook gaan winnen, maar jah hoe dat is gelopen is bekend. Ik vermoed dat Boris gewoon gaat winnen want hij is mega populair bij het Idols publiek. (bij een boel mensen) En Jim heeft gewonnen vanwege zijn fans, zeker niet vanwege zijn zang. (althans dat hoop ik maar)quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Boris bewijst dat iedere week weer. De anderen doen eigenlijk voor spek en bonen mee.
Net als vorig jaar met Hind trouwens. Die werd derde, dus Boris zal het misschien ook niet halen.
Als we allemaal wat schuiven, kunnen we wel een Yaris kado geven, als ze maar weg gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen ze Marlies geen Toyota Yaris geven? Dan kan ze wegrijden. Heel ver weg.
nieuwe schoenen kan ook als de oude versleten zijnquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
precies., Maakt niet uit hoe. ALS ze maar gaatquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als we allemaal wat schuiven, kunnen we wel een Yaris kado geven, als ze maar weg gaat.
';t beste is al geweest hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef Els_saai het volgende:
Net op tijd terug.
Laat er maar lopenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |