Volgens onderzoeken volgens mij met verschillende soorten fruit (weet zo niet welke maar aardbei zat er iig zeker bijquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef vanpeltje het volgende:
wanneer smaakt sperma het lekkerst?
ananasquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:55 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Volgens onderzoeken volgens mij met verschillende soorten fruit (weet zo niet welke maar aardbei zat er iig zeker bij)
Bronquote:De geur is vaak omschreven als die van kastanjebloesem en de smaak als die van kastanjes. Maar dit verschilt per persoon en is ook niet altijd hetzelfde. Zo wordt sperma sterker van smaak en bitterder als een jongen rookt en veel koffie drinkt. Ook wordt beweerd dat sperma van vegetariėrs lekkerder smaakt dan dat van vleeseters.
heeft ook maar 1 iemand bevestigd dat het ruikt/smaakt naar jou avacado-gedoe? niet dus...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef Babbelzz het volgende:
hahahaha sorrie hoor, maar ik vroeg om een serieus topic, maar dat kan toch niet meer als ik als TS over de smaka van sperma begin en net op nederland 3 hoor: een avacadoslade......(muziekje)...met hollandse garnalen.... ROFL
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef Babbelzz het volgende:
maggik nie ff lachen?
Idem. Ik zou er ook geen cock-tail van maken? (snap je 'm?)quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:48 schreef Sm0keZ het volgende:
hm.. ik beschouw sperma nou eerlijk gezegd niet echt als een delicatesse...
ik kan niet zeggen dat het echt fantastisch klinkt zo van "daar ga ik eens een 2-literpak van kopen bij de C1000"...quote:Op zondag 4 april 2004 00:18 schreef dafjedaf het volgende:
ruiken weet ik niet... smaken.... zeewater en eiwit.
Mijn god... JE BEWAART HET??!!quote:Op zondag 4 april 2004 13:48 schreef dafjedaf het volgende:
Neuj.... Bovendien is het na een paar minuten al niet lekker meer.
whehehhe, voor als ze 's avonds zin krijgt en dr vriend er niet is!quote:Op zondag 4 april 2004 13:51 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Mijn god... JE BEWAART HET??!!
De C1000 heeft ze nu ook in 1-literpakken, dus je kunt het eerst eens proberen zonder gelijk teveel te betalen.quote:Op zondag 4 april 2004 12:39 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat het echt fantastisch klinkt zo van "daar ga ik eens een 2-literpak van kopen bij de C1000"...
Da's logisch, natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2004 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn moeder zit vol rimpels, die is dan ook lesbisch.
Uiteraard.quote:Op zondag 4 april 2004 14:09 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's logisch, natuurlijk.
quote:Op zondag 4 april 2004 13:51 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Mijn god... JE BEWAART HET??!!
dat is bij je pis dumbass!quote:Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef deejay28 het volgende:
Asperges zijn een absolute smaakbederver! Als je vriendje die gegeten heeft, blijf dan uit de buurt van zijn kwakkie
yep, je pis OOK ja... maar daar gaat dit topic niet over, dus vond ik het niet nodig dat te vermelden...quote:Op maandag 5 april 2004 12:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat is bij je pis dumbass!
speak for yourselfquote:Op maandag 5 april 2004 13:20 schreef more het volgende:
Wat kunnen sommige gasten toch fucking overdreven reageren als het over lichaamssappen gaat.
Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde fokker een doorgeschoten puber is, die behalve een standaard wip een gewone kus en een lichte lik, gewoon weinig ervaring heeft.
Ik ben in elk geval geen puber en heb voldoende ervaring.quote:Op maandag 5 april 2004 13:20 schreef more het volgende:
Wat kunnen sommige gasten toch fucking overdreven reageren als het over lichaamssappen gaat.
Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde fokker een doorgeschoten puber is, die behalve een standaard wip een gewone kus en een lichte lik, gewoon weinig ervaring heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |