Volgens onderzoeken volgens mij met verschillende soorten fruit (weet zo niet welke maar aardbei zat er iig zeker bijquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef vanpeltje het volgende:
wanneer smaakt sperma het lekkerst?
ananasquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:55 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Volgens onderzoeken volgens mij met verschillende soorten fruit (weet zo niet welke maar aardbei zat er iig zeker bij)
Bronquote:De geur is vaak omschreven als die van kastanjebloesem en de smaak als die van kastanjes. Maar dit verschilt per persoon en is ook niet altijd hetzelfde. Zo wordt sperma sterker van smaak en bitterder als een jongen rookt en veel koffie drinkt. Ook wordt beweerd dat sperma van vegetariërs lekkerder smaakt dan dat van vleeseters.
heeft ook maar 1 iemand bevestigd dat het ruikt/smaakt naar jou avacado-gedoe? niet dus...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef Babbelzz het volgende:
hahahaha sorrie hoor, maar ik vroeg om een serieus topic, maar dat kan toch niet meer als ik als TS over de smaka van sperma begin en net op nederland 3 hoor: een avacadoslade......(muziekje)...met hollandse garnalen.... ROFL
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef Babbelzz het volgende:
maggik nie ff lachen?
Idem. Ik zou er ook geen cock-tail van maken? (snap je 'm?)quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:48 schreef Sm0keZ het volgende:
hm.. ik beschouw sperma nou eerlijk gezegd niet echt als een delicatesse...
ik kan niet zeggen dat het echt fantastisch klinkt zo van "daar ga ik eens een 2-literpak van kopen bij de C1000"...quote:Op zondag 4 april 2004 00:18 schreef dafjedaf het volgende:
ruiken weet ik niet... smaken.... zeewater en eiwit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |