abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18156071
Vorige week op zaterdag, ging ik met een aantal vriendinnen/vriendinnen uit. Er was ook een meisje (Karin, 17) bij die ik ontzettend lang ken, zo'n 10 jaar. Haar vriendje had het zo'n 2 weken geleden uitgemaakt met haar en daar was ze nogal gefrustreerd over.

Zo gefrustreerd dat ze rare dingen deed, ze verkondigde dat ik verliefd op haar zou zijn tegen een aantal van mijn vriendinnen. Ik dacht, die is wel heel triest bezig. Ze was nogal kwaad op me, omdat ik haar gedurende die avond nogal uitgelachen had.

Het is namelijk zon mormel die alle aandacht opeist, altijd boos is en nooit tevreden. (verder ook zon ik-ben-lelijk-maar-ik-denk-dat-iedereen-mij-aantrekkelijk-vind-meisje )
Ik vond dat gedrag wel lachwekkend, aanstellerij. Dat kon ze dus niet erg waarderen
, maar goed om dan zulke idiote dingen te verzinnen, waar zou zulk gedrag op slaan?

Alvast bedankt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Karrakas op 03-04-2004 21:52:40 ]
pi_18156158
Tja aandachtsgeil ofzo ?
pi_18156176
Hahahahaha. Wat hebben sommige mensen het toch moeilijk he? (Niks persoonlijks) Zet je eroverheen en ga iets leuks doen . Maar om antwoord te geven: GEWOON ZIELIG, trouwens wel herkenbaar dit verhaal. Maar niet iets om een topic over te starten
pi_18156222
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:06 schreef Silven het volgende:
Hahahahaha. Wat hebben sommige mensen het toch moeilijk he? (Niks persoonlijks) Zet je eroverheen en ga iets leuks doen . Maar om antwoord te geven: GEWOON ZIELIG, trouwens wel herkenbaar dit verhaal. Maar niet iets om een topic over te starten
Ik vond het wel de moeite waard, ik was nogal verbijsterd dat iemand zulke verhalen ophangt.
pi_18156418
misschien was het een vroege 1 april-grap
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_18158539
Ga-niet-meer-met-haar-om. Dom wijf.
loopsekuthoer
pi_18159840
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:02 schreef Karrakas het volgende:
Ik was nogal kwaad op me omdat gedurende die avond haar nogal uitgelachen had.
Je was kwaad op jezelf? Wie had haar uitgelachen?
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_18159953
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:47 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

Je was kwaad op jezelf? Wie had haar uitgelachen?
Ehm ja ff editen
pi_18160409
aandacht trekken als er iets niet zo goed gaat vind ik echt fout, dat je aandacht van je goede vrienden wilt oké, maar je moet niet alles bij elkaar lopen schreeuwen enzo
pi_18161007
Lol, ik ken ook zo'n Karin. Echt precies gewoon =D
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_18161328
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef neliz123 het volgende:
Lol, ik ken ook zo'n Karin. Echt precies gewoon =D
Het zal aan de naam liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')