Post jouw schoentjes eens danquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:49 schreef greatgonzo het volgende:
skateschoenen zijn lelijk
waar loop jij op dan?quote:Op zondag 4 april 2004 01:05 schreef ps2noob het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat zulke dorkschoenen![]()
Wat doe jij allemaal met je schoenen danquote:Op zondag 4 april 2004 12:48 schreef servowire het volgende:
wat de fok heb je aan dure schoenen? ze verslijten in 2 weken! onzinnig
Ik doe het altijd zo: ik koop schoenen in de uitverkoop (voor 50 euro ofzo) en daar ga ik dan op skaten. Daarnaast zorg ik dat ik een paar heb waar ik gewoon op loop. Tegen de tijd dat die goedkope versleten zijn koop ik een nieuw paar in de uitverkoop en daar ga ik op lopen en sloop in me andere paar. Soort doorschuifsysteem... werkt goed. Alleen nu heb ik maaaanden niet geskate met als gevolg dat hier 4 paar half-versleten schoenen staan omdat ik steeds ander pak om op te skatenquote:Op zondag 4 april 2004 12:48 schreef servowire het volgende:
cheapass simple dingen
wat de fok heb je aan dure schoenen? ze verslijten in 2 weken! onzinnig
Niet met je eens. Er zijn hele leuke skatemodellen voor meisjes. Etnies heeft er best veel.quote:Op zondag 4 april 2004 14:14 schreef miki het volgende:
Hmm ben niet echt fan van deze schoenen...jongens (en heel af en toe een meisje) willen ze nog wel eens leuk staan, maar meiden...neeh...skateschoenen zijn meestal van die enorme wijde brede dingen, zo onvrouwelijk als het maar kan!
breed zit idd het lekkerst. Maar om te skaten is dat niet altijd fijn. Ik had een keer hele brede osiris... vond ik niet echt lekker skaten. Emerica is mijn favoriete merk. Ze skaten gewoon het best.quote:Op zondag 4 april 2004 16:33 schreef saaw het volgende:
er worden inderdaad wel skateschoenen gemaakt voor meisjes maar ik vind die meestal zelf minder mooi dus koop ik 'jongens'-schoenen
vind het trouwens niet onvrouwelijk hoor. dat er nou vrouwen zijn die gaag hun voeten willen afknellen moeten ze zelf weten maar ik koop gewoon brede schoenen die lekker zitten
Ik had toen ik een keer ging skaten in Barcelona Vans gekocht. Van die hele lage, platte Rowleys.quote:Op zondag 4 april 2004 20:41 schreef U.F.O het volgende:
vans dingen.
Kutschoenen zijn het... vooral het lage model...quote:Op maandag 5 april 2004 15:43 schreef headfirsttohell het volgende:
Vans Sk8 Hi, die oude blauwe. Ik heb dezelfde gezien met doodshoofdenprint of in two-tone ook allebei erg gaaf.
niiiiiiice, zijn ze ook boardable, zien eruit dat ze jammer genoeg snel stuk gaanquote:
quote:Op maandag 5 april 2004 16:31 schreef godard_k het volgende:
En ome en of andre reden kan ik mijn link niet maken , dus jammer dan![]()
Ik hou ook niet van lompe skate schoenen. Maar dit is al helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef Uddel het volgende:
Bah, ik kots op skateschoenen...![]()
Véél te lomp naar mijn mening...
Maar ieder zijn smaak.. dus als je ze leuk vindt.. gewoon dragen hoor...
Ik draag liever Nike Air Max Classics... Kun je lekker op hakken...
[afbeelding]
Die heb ik ook, maar dan in het grijs/blauw.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:25 schreef sweek het volgende:
Vans Beverly 9
[afbeelding]
Maar ze zien er eigenlijk heel anders uit.... Basiskleur is hetzelfde, maar wat hier donkerbruin/geel is is bij mij bruin/zwart.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:05 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van lompe skate schoenen. Maar dit is al helemaal niks.
Uh...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:28 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan in het grijs/blauw.
Iets ander modelquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:31 schreef Uddel het volgende:
[..]
[..]
Uh...Je hield niet van lompe skateschoenen?
hebbik ook int zwart met roodquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef ogrish het volgende:
deze had ik eerst, die zijn zo mooi
[afbeelding]
gestolen of 2ehands?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:46 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Ik heb de Vans van Tony Trujillo
jazeker, maar hebben een volledige imagoverandering ondergaan. Niet meer die alombekende pantoffels van vroeger...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:01 schreef Piro het volgende:
Bestaat Airwalk eigenlijk nog?
Tja, dat is een kwestie van stijl.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het net schoenen voor kleine kinderen.
*Mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Tja, dat is een kwestie van stijl.
Ik vind de mode vaak meestal belachelijk.
Welk merk is dat ? zien er wel cool uit....quote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef godard_k het volgende:
[..]
niiiiiiice, zijn ze ook boardable, zien eruit dat ze jammer genoeg snel stuk gaan![]()
Ik draag deze : En ik koop ze weer, ze zijn nice, en blijven verdraaid lang heel....
quote:Op zondag 11 april 2004 18:47 schreef schatje het volgende:
Zeg skate jongens, wat vinden jullie van Punk Royal??
Punk Royal die sweats gaan wel maar verder niet echt mijn style ofzo
osiris zo te zien.quote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef TwztId het volgende:
[..]
Welk merk is dat ? zien er wel cool uit....![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 18:47 schreef schatje het volgende:
Zeg skate jongens, wat vinden jullie van Punk Royal??
Punk Royal beetje gemaakt punky als je het mij vraagt...te nep om voor skate door te gaan...
Vans kan je halen bij britain...tenminste, die hier in Tilburg verkoopt bijna alleen maar vansecht te gekke winkel trouwens, ook voor overzeas enz!! Echt de leukste winkel in heel Tilburg
To infinity…and beyond!
als je kijkt naar de lip, zie je het rondje met zo een halve maan eromheen , osiris dusquote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef TwztId het volgende:
[..]
Welk merk is dat ? zien er wel cool uit....![]()
Bij Sparke in Zwolle www.sparke.nlquote:Op maandag 12 april 2004 22:40 schreef Kentaro het volgende:
[..]
mooi, waar heb je ze gekocht?
die heb ik ook nog een paar staanquote:Op woensdag 14 april 2004 11:50 schreef beelz het volgende:
Ik draag nogsteeds Airwalk One![]()
[afbeelding]
Toen ze uit het assortiment gingen heb ik 6 paar besteld allemaal dezelfden en die draga ik nu al 4 jaar achter elkaar
Kheb nog 2 paar over en ik draag vanaf 1990 niets anders dan Airwalk One
die heb ik ook!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:35 schreef Morgil het volgende:
globe crenshaw
[afbeelding]
ze zitten heeeerlijk!
heb ik ooit ook op geskatequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef Uddel het volgende:
[afbeelding]
kutdingen sterfsterfsterf!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef koston het volgende:
Ik heb een heleboel vans
Onder andere deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] In het zwart
onder andere?! heb je er nog meer dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef koston het volgende:
Ik heb een heleboel vans
Onder andere deze:
--heleboel schoenen--
ik heb alweer een hele tijd geen Vans meer gehad, maar die dingen waren bij mij altijd binnen de kortste keren rijp voor de vuilnisbeltquote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
kutdingen sterfsterfsterf!!!
Door die dingen is mijn skatevakantie Barcelona aardig verneukt.
Echt kloteschoenen!
hier ook ja, heel vervelendquote:Op donderdag 15 april 2004 12:51 schreef Goofup het volgende:
ik heb alweer een hele tijd geen Vans meer gehad, maar die dingen waren bij mij altijd binnen de kortste keren rijp voor de vuilnisbelt
wow, da's een tijd geleden dat ik die voor het laatst gezien heb zegquote:Op donderdag 15 april 2004 14:48 schreef teknomist het volgende:
Hele oude simples
Ja, in totaal 14 paarquote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef Goofup het volgende:
[..]
onder andere?! heb je er nog meer dan?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:51 schreef tonks het volgende:
[..]
gestolen of 2ehands?
Ja en ze lopen nog lekker. Ze zien er alleen verrot uit omdat ik ze altijd op feesten draagquote:Op donderdag 15 april 2004 17:00 schreef Goofup het volgende:
[..]
wow, da's een tijd geleden dat ik die voor het laatst gezien heb zeg
die zijn mooiquote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef koston het volgende:
Ik heb een heleboel vans
Onder andere deze:
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:59 schreef Morgion het volgende:
Zo, heb nu eindelijk een foto van die van mij:
[afbeelding]
Vans Floyd Navy/Red
Jazekerquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:44 schreef AltamirA het volgende:
Aha Herm heeft ze binnen![]()
oew ja, die zijn idd mooiquote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef koston het volgende:
Ik heb een heleboel vans
Onder andere deze:
die zijn mooi
Deze zien er zwaar relax uitquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:07 schreef marruuuk het volgende:
die zijn vet mooi
vind ik
maar ik wil nieuwe, misschien Vans TNT:
[afbeelding]
Die heb ik dus in navy/rood (zie p. 2)quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:25 schreef S03P het volgende:
[..]
Deze zien er zwaar relax uit
Volledig mee eens maar die kleur/stof vind ik niet zo... Ik heb zwart-witte leren Classics, heerlijkquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef Uddel het volgende:
[afbeelding]
Ik had het uiteraard niet tegen jou.. maar nav negatieve meningen in het topic die er niet toe doen en blijkbaar ook irritaties geven bij mensen ( jou dus), die gewoon leuk over de schoenen willen babbelen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:37 schreef marruuuk het volgende:
blijf ik toch ook
ik geef alleen kritiek op die frunnikje
of misschien heb jij het ook tegen hem
naja
ik heb iig al mijn schoen gepost zo een 8 posts terug
quote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik loop al flinke tijd op kisten.
Skaten doe ik op deze jongens:
[afbeelding]
Converse All-Star
quote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[afbeelding]
Converse All-Star
Rustig maar hoor, je kan ook normaal zeggen dat als ik niks te melden heb over de skate schoenen die ik draag dat ik dan weg moet gaan. Trouwens, het topic heet (skate)schoenen dus lijkt het mij dat het niet alleen skateschoenen gaat, maargoed, ik ga wel ergens anders 'zeuren'.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:00 schreef marruuuk het volgende:
GA DAN WEG ALS JE SKATESCHOENEN HAAT EN KOM HIER NIET ZEUREN OVER SCHOENEN WAAR HET NIET OVER GAAT
WAAROM BEKIJK JE DIT UBERHAUPT ALS JE DE SCHOENEN KUT VINDT
WAARSCHIJNLIJK ALLEEN MAAR OM TE ZEUREN
beginnen jullie anders ergens je eigen topicje over jullie leuke hakschoentjes van nike enzo...
whoa!quote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[afbeelding]
Converse All-Star
Terecht, dure vans/emerican/wray schoenen gaan toch binnen no-time naar de klote als je daarmee skateboardquote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[afbeelding]
Converse All-Star
osiris heb ik zelf ook nog paar van .. alleen dan neppe uit tjechiequote:Op maandag 19 april 2004 12:47 schreef ErikT het volgende:
Osiris Daze. Geen plaatje...Osiris
Ik heb dezelfde alleen dan in Green/White/Gumquote:Op maandag 19 april 2004 18:53 schreef Random_hero het volgende:
[afbeelding]
Maar dan Blue/White/Gum, van het voorjaar komen er nieuwe, misschien weer locut's, ze bevallen iig erg goed. Niet van die grote lompe skate-klompen, maar ook niet van die irritante nikes ofzo.
zien er in mijn ogen niet erg stevig uit. Hoe houdt de zijkant het (ollie-gedeelte)quote:Op maandag 19 april 2004 18:53 schreef Random_hero het volgende:
[afbeelding]
Maar dan Blue/White/Gum, van het voorjaar komen er nieuwe, misschien weer locut's, ze bevallen iig erg goed. Niet van die grote lompe skate-klompen, maar ook niet van die irritante nikes ofzo.
zitten beiden lekker, maar zijn beiden zo kapotquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Vans en Globes
Nee !quote:Op woensdag 21 april 2004 11:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Goed, mijn topic is dus dichtgegooit, dus hier maar even verder:
die zijn ook wel vet, alleen zijn die niet te dik?
[afbeelding]
mja, het gaat nu tussen die enquote:Op woensdag 21 april 2004 14:57 schreef S03P het volgende:
[..]
Nee !
Ze lopen zo freaky lekker en zijn helemaal niet zo dik als ze eruit zien.
Koop deze
wil jy zeggen dat gucci schoenen skateschoenen zyn?quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:45 schreef a_life_in_the_day het volgende:
[afbeelding]
Ik ga deze ook zeker niet voor skaten gebruiken, sorry voor dat misverstandquote:Op woensdag 21 april 2004 17:17 schreef Goofup het volgende:
dan zou ik voor die onderste gaan, maar ze zullen met skaten allebei zo kapot zijn
Ik vind laag erg mooiquote:Op woensdag 21 april 2004 18:41 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik dan het mooist
een beetje te laag voor mijn smaak en omdat nike er een soort kloon van heeft gemaakt loopt de halve wereld ermee
maar zeker een mooie schoen
Ja, wat hij zegtquote:Op woensdag 21 april 2004 14:57 schreef S03P het volgende:
[..]
Nee !
Ze lopen zo freaky lekker en zijn helemaal niet zo dik als ze eruit zien.
Koop deze
wow die lijken verdacht veel op de schoenen die ik had toen ik begon met skaten. Zelfde model alleen kleinere strepen.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Adidas Lowsuit, maar dan in het zwart
[afbeelding]
Aha, nou, ik heb de Hotwheels even gemaild, het was een oud model, maar misschien hadden ze er nog wel een paar liggen. Zo niet, dan ga ik wel voor dat TNT model jaquote:Op donderdag 22 april 2004 02:47 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Ja, wat hij zegt
En btw (@ Mzraki), dat laatste paar, wat je post in het rijtje, is van hetzelfde type, he: TNT![]()
Je ziet nog wat andere kleuren als je terugbladert...
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef saaw het volgende:
bij de independent en britain heb je veel keus
independent: munt-plein en dan zie je de kerk en dan kijk je om je heen en zie je een klein stukje de straat in een pathe bioscoop aan de linkerkant. die straat loop je wat verder in en dan aan de linkerkant van de weg is het
britain: ga op de dam staan [niet bij het monument maar gewoon voor het paleis] kijk om je heen en dan een stukje een straat in zie je de febo aan de linkerkant en een [abn?] bank aan de rechterkant. die straat loop je in en dan een behoorlijk stuk verder aan de rechterkant is de britain. ik weet niet precies waar want ik ken de verdere winkels daar in de buurt niet maar er hangt zo een bordje buiten met een britse vlag erop
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Mijn dank is groot
Ja, en als je dan toch op de dam bentquote:Op donderdag 22 april 2004 19:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Hey die nieuwe heb ik ook net nieuwquote:
Damn!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Het was leuk
[afbeelding]
Deze heb ik maar gedaan, de Vans: Geoff Rowley Classics - Olive grey waren volgens de verkoper nergens in Europa te krijgen
Toen keek ik opzij en zag ik deze vrolijke TNT'tjesHeerlijke schoenen
We zijn toch niet naar Amsterdam gegaanquote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Damn!
Mooi geel is niet lelijk
TNT![]()
Waar heb je ze nou gekocht? Independent?
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Deze heb ik maar gedaan
Dat was ik ook zeker niet van planquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]![]()
geweldige schoenen
heb ik ook gehad
jammer genoeg wel snel stuk dus ga er plz niet op skaten want dat is zoooo zonde
ik dacht dat we het over skateschoenen hadden hierquote:Op zondag 2 mei 2004 11:56 schreef devilish1980 het volgende:
net rooie puma speedcat burgundy gekocht
[afbeelding]
Waarom staat in de topictitel 'skate' tussen haakjes dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 12:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over skateschoenen hadden hier
maja ik vind puma's niet mooi en ook nog eens de halve wereld loop erop
maar mooi rood is niet lelijk
Dat was een subtiele hint dat je hier niet al je nieuwe puma-misbaksels moet posten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:56 schreef -Doewie- het volgende:
[..]
Waarom staat in de topictitel 'skate' tussen haakjes dan?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat was een subtiele hint dat je hier niet al je nieuwe puma-misbaksels moet posten.
ik denk dat de TS dit had gedaan omdat veel mensen skateschoenen kopen om op te lopen ipv. skatenquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:56 schreef -Doewie- het volgende:
[..]
Waarom staat in de topictitel 'skate' tussen haakjes dan?
gebruik die maar om te skaten en kapot te stampen jaquote:
ik heb stiekem wat miniramp geskate op deze schoenen met een hoog Efteling-gehalte de rode schoentjesquote:Op maandag 10 mei 2004 12:21 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
zo, nieuwe stappertjes gehaald (ik ga hier niet op skaten trouwens, al gaat dat wel heel lekker al een beetje getest heb andere schoenen om af te raggen, deze voor lopen)
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:57 schreef roflmaopimp het volgende:
America shoes
De andere helft loopt op skateschoenen dus dat argument gaat niet op...quote:Op zondag 2 mei 2004 12:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over skateschoenen hadden hier
maja ik vind puma's niet mooi en ook nog eens de halve wereld loop erop
maar mooi rood is niet lelijk
wat vind je nu mooi dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:14 schreef irestmycase het volgende:
[..]
De andere helft loopt op skateschoenen dus dat argument gaat niet op...
Uhm, ik had vroeger altijd Vans, maar eigenlijk vind ik die dingen nu oerlelijk en lomp.
ligt eraan welke vansquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:14 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Uhm, ik had vroeger altijd Vans, maar eigenlijk vind ik die dingen nu oerlelijk en lomp.
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:58 schreef Ixnay het volgende:
Ze zijn wel fuckin' duur he die D3.
Hoe duur dan ongeveerquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:58 schreef Ixnay het volgende:
Ze zijn wel fuckin' duur he die D3.
is echt bullshit dat de andere helft op skateschoenen looptquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:14 schreef irestmycase het volgende:
Gruwelijk mooie DC'squote:Op donderdag 20 mei 2004 15:30 schreef saaw het volgende:
[..]
is echt bullshit dat de andere helft op skateschoenen loopt
maarja ik vindt sommige vans wel mooi maar te duur voor een schoen die meteen uit elkaar valt met skateboarden
[afbeelding]
ben nog steeds van plan om deze te kopen maar eerst even aan geld zien te komenej
Ha die Buffalo's heb ik ook, maar dan zwart met wit! Heb ze nu al ruim 2 jaarquote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef ivetje het volgende:
Buffalo's...alleen het rode is bij mij zwartWel met vlammen
[afbeelding]
En venice, maar daar kan ik echt nergens een plaatje van vinden...
ik skate op de zwart/wit ellingtons en soms op de bruine.. ik loop op nieuwe bruine..quote:
dat is dus eigelijk mijn bericht :|quote:Op zondag 23 mei 2004 19:03 schreef ZixS het volgende:
[..]
ik skate op de zwart/wit ellingtons en soms op de bruine.. ik loop op nieuwe bruine..
heb vandaag in arnhem de zwart/witte laten signerennet als me foundation riem maar die door leo romero.. hij is ook zoo vet
emerica dee vandaag signeren in joey's sk8 paleis (de skateshop hier)
was echt gaaf
templeton was ook vet met ze gestoorde tekeningetjes overal op
hij heeft voor mij op de achterkant van een poster heel groot dat toy machine beestje gemaakt
feauteaux dan!quote:Op zondag 23 mei 2004 19:13 schreef slutch het volgende:
[..]
dat is dus eigelijk mijn bericht :|
van de handtekenigen enzo? kan niet heb geen digi camera en ze liggen bij papaquote:Op zondag 23 mei 2004 19:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
feauteaux dan!
kheb nog nooit bruine emerica-heretics gezien :s vin heretic niet zo heel mooi trouwes, beetje lompe zoolquote:
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:10 schreef one-monkee het volgende:
[afbeelding]
ondertussen al helemaal kapot getrapt,.... wordt weer tijd voor nieuwe..![]()
[flauw]gelukkig kon je geen plaatje vinden, die pastte dan toch niet op het schermquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:20 schreef Maaark het volgende:
Ik DC's. donkerblauw met gele randjes.
Plaatje kank niet vinden.
Schoenen kopen is voor mij redelijk moeilijk, met mijn maat 51/52.
Meestal heb ik direct keuze uit 2 a 3 paar schoenen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:33 schreef Goofup het volgende:
[..]
[flauw]gelukkig kon je geen plaatje vinden, die pastte dan toch niet op het scherm[/flauw]
Je kunt wel in de winkel kijken naar een mooi model en dan de juiste maat bestellen toch?
Zit er in den haag een britain... heb die van mij daar gekochtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:36 schreef Griever het volgende:
Weet iemand een zaak ergens bij den haag die Globe schoenen verkoopt??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:30 schreef boerio het volgende:
wat zijn nou de beste winkels om skateschoenen te halen en waar zitten ze ?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gruwelijk mooie DC's
ja noem je woonplaats eensquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:30 schreef boerio het volgende:
wat zijn nou de beste winkels om skateschoenen te halen en waar zitten ze ?
Sinds wanneer heten die schoenen eigenlijk D3?? Ik heb nog het oude Danny Wray model, in het roodquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:51 schreef Oxymoron het volgende:
[afbeelding]
Paar nummero 3 in 5 jaarDie schoenen zijn top! Ik heb de zwarte, zwarte type (D3 2001 met lichtere zool) en de blauwe (met spijkerstofachtige bovenkant)
deze wou ik idd ook gaan kaufe , maar die hadde ze nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:30 schreef saaw het volgende:
[..]
is echt bullshit dat de andere helft op skateschoenen loopt
maarja ik vindt sommige vans wel mooi maar te duur voor een schoen die meteen uit elkaar valt met skateboarden
[afbeelding]
ben nog steeds van plan om deze te kopen maar eerst even aan geld zien te komenej
die is cool!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:45 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Suede or action leather upper.
Triple-stitched toe cap.
TPR ollie protection.
Elastic tongue-centering straps.
Double-padded tongue and collar.
EVA footbed with removable arch support.
400 NBS rubber outsole.
Available in mens sizes: 5-13
Deze heb ik.. precies dezelfde als in plaatje..
jaa ik vind ze echt zoo mooiquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:50 schreef godard_k het volgende:
deze wou ik idd ook gaan kaufe , maar die hadde ze niet(ze hadden helemaaal geen DC, en de andere winkel had wel DC , maar niet dat model
Die heeft een vriend van me ook, mooie schoenenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:56 schreef baggyelmo het volgende:
Wieuw..
sinds vandaag nieuwe Osiris:
[afbeelding]
(ze glimmen niet zo erg zoals op t plaatje)
Het kan mij weinig schelen of iemand eenzelfde schoen als mij draagt. Als ze maar een beetje stevig zijn (en mooi is ook mooi meegenomen)quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:23 schreef saaw het volgende:
die zwart/gele osiris zijn ook mooi inderdaad
ik ken alleen vrij veel mensen die ze hebben
maar er zijn veel stevige schoenen dus je hebt ze toch echt wel voor een groot deel op mooi-heid uitgekozen lijkt mequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:34 schreef Goofup het volgende:
Het kan mij weinig schelen of iemand eenzelfde schoen als mij draagt. Als ze maar een beetje stevig zijn (en mooi is ook mooi meegenomen)
ja, maar wat ik bedoelde is dat het verder niks uitmaakt of andere mensen er ook mee lopen; daar laat ik me niet door beïnvloeden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef saaw het volgende:
[..]
maar er zijn veel stevige schoenen dus je hebt ze toch echt wel voor een groot deel op mooi-heid uitgekozen lijkt me
voor skateschoenen kun je vast wel bij andere winkels daar terecht (ja, zelfs daarquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:46 schreef saaw het volgende:
weet iemand hier een skatewinkel in leidsendam/leidsenhagen?
ik kan wel vinden in leiden [2x] maar misschien zijn ze er wel maar hebben geen site?
please help
ik wil dus die nieuwe dc'squote:Op donderdag 24 juni 2004 13:01 schreef Goofup het volgende:
voor skateschoenen kun je vast wel bij andere winkels daar terecht (ja, zelfs daar) Maar een skateshop? volgens mij niet...
Die heb ik ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:28 schreef saaw het volgende:
hm die DC's zijn nergens te vinden
dan ga ik voor deze
[afbeelding]
[verkapte *kick*]
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:46 schreef Skatezzz het volgende:
Hey people!
Ik vraag me af of All stars schoenen ook door skaters gedragen worden, natuurlijk niet bij het skaten. En ik vraag me af of het staat onder een wije skatebroek....
Ik zou best een paar willen kopen want volgens mij lopen ze goed, maare hoe draag je ze dan??
veters erg los of juist goed aangetrokken??? en de flap dan??hahah
ik ben wel nieuwsgierig dus reageer ff...
greeetzzzzzz me.!!
Die heb ik, TNT\'squote:Op zondag 4 juli 2004 16:28 schreef saaw het volgende:
hm die DC\'s zijn nergens te vinden
dan ga ik voor deze
[afbeelding]
[verkapte *kick*]
Heb ik ook. En daar geen last van want ik skate niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die heb ik, TNT\\\\\\\'s
Let alleen wel op de neuzen, die slijten vrij snel
Ga er ook zeker niet mee skaten/mee over de grond schuren, want dat vindt het leer ook niet bepaald fijn.
wtf heb je dan aan skateschoenen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:48 schreef saaw het volgende:
ik ga er ZEKER niet meet boarden want Vans houden het over het algemeen dan echt niet uit
daar heb ik mn dc\\\'s voor
maar die tnt\\\'s vind ik gewoon mooi
ik vind die TNT\'s gewoon mooi, daar draag ik ze voor. mn DC\'s gaan trouwens echt niet snel stuk. ik heb er behoorlijk veel mee geboard en andere onzin gedaan en heb ze al een jaar maar ze zijn nog primaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:59 schreef vinge het volgende:
wtf heb je dan aan skateschoenen?![]()
En DC\\\'s gaan ook enorm snel kapoet! Iemand die goeie stevige schoenen weet?![]()
Ik heb er ook niet mee geskate, daar heb ik m'n Vans Sho's (oid) voorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb ik ook. En daar geen last van want ik skate niet.Maar ze worden wel erg snel vies wheheh. En ze waren eerst zo mooi geel. :\'(
Mijn voeten groeien niet meerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:20 schreef ICTservice het volgende:
Ik heb ook DC's![]()
Alleen moet ik dringend nieuwe gaan kopen, want ze beginenn al krap te zitten![]()
Hmm... de mijne 43,5quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien niet meer45,5 it is.
Mijn voeten nog wel, en ik heb ook al 45.5!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien niet meer45,5 it is.
wow. . . . de ultieme johny schoen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef Uddel het volgende:
[afbeelding]
die wilde ik eerst ook, maar ik pas de vrouwen-vans nietquote:
hej die foto heb ik eerder gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:05 schreef ICTservice het volgende:
Nieuwe Dc's gekocht:
[afbeelding]
Ze lopen heerlijk![]()
Tja, het is handig om te vermelden waar je woont, ik weet wel een paar zaken in Den Helder en Alkmaar, maar als je nou in Gelderland woont heb je daar bar weinig aan innit?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:57 schreef Alsgeenander het volgende:
oeoeo, wat een mooi topic!
Ben een meisje en al een tijdje opzoek naar skateschoenen, niet dat ik skate ofzo maar ik vind ze echt geweldig mooi.
Maar waar koop ik ze? Namen van winkels?
Zijn er ook speciale meisjes modellen? Of moet ik een 'jongens schoen' kopen? Niet dat ik dat erg vind, de schoenen die ik in dit topic heb gezien zijn heel mooi en zou ik zo in gaan lopen.
Alvast bedankt voor de info!
Ik woon in de buurt van Den Haag, je zou toch denken dat ze daar wel een paar zaken hebben?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, het is handig om te vermelden waar je woont, ik weet wel een paar zaken in Den Helder en Alkmaar, maar als je nou in Gelderland woont heb je daar bar weinig aan innit?.
Mooi, zo versletenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:50 schreef beelz het volgende:
Ik draag nogsteeds Airwalk One![]()
[afbeelding]
Toen ze uit het assortiment gingen heb ik 6 paar besteld allemaal dezelfden en die draga ik nu al 4 jaar achter elkaar
Kheb nog 2 paar over en ik draag vanaf 1990 niets anders dan Airwalk One
Die wilde ik eigenlijk ook hebben, maar ze hadden bij Britain alleen t hoge modelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
fok, zag ik net deze schoenen in de Reload:
Vans - Dr. Tmeesterlijk mooi
Globequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef teknomist het volgende:
Ik heb gisteren dit paar Globe-schoenen aangeschaft. Ik weet niet of het goede kwaliteit is maar ze lopen in ieder geval erg lekker. Was ook wel tijd na 6 jaar Simples gedragen te hebben.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef pAin het volgende:
[..]
Bij Sevenply gekocht (naast de Mediamarkt)??
Minimaalquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:48 schreef pAin het volgende:
toffe winkel, minimaal aangekleed, zoals het altijd zou moeten zijn
ziet er wel minder gezellig uit dan. Vroeger was een skateshop altijd een rotzooi, waar je onderuitgezakt op een afgetrapte bank een videootje ging kijken na het skaten; tegenwoordig moet het allemaal maar zo kil mogelijk en verkoopgericht.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:48 schreef pAin het volgende:
toffe winkel, minimaal aangekleed, zoals het altijd zou moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |