mickey moisequote:Op vrijdag 9 april 2004 12:25 schreef -moi- het volgende:
[..]
goedzo, gefeli
ik heb geen foto van m'n schoenen (nog) maar wel van m'n truitje
[afbeelding]
gheghe, niet super, mja, nooit geschoten is altijd mis he.. ofzo.. hum.. had em gisteravond aan, maar niemand heeft m'n mickey gezien geloof k![]()
Ik zag je gisteravond wel nog lopen op de Molenstraatquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:25 schreef -moi- het volgende:
gheghe, niet super, mja, nooit geschoten is altijd mis he.. ofzo.. hum.. had em gisteravond aan, maar niemand heeft m'n mickey gezien geloof k![]()
waarom moet het dan pasen zijn anders kan het toch ook??quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:59 schreef cogito het volgende:
zow al weer 2 uurtjes wakker, t mag wel vaker pasen zijn kan je lekker op donderdag uit
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:01 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ik zag je gisteravond wel nog lopen op de Molenstraat
Ziet er trouwens fraai uit, die Mickey.....
Ik was eerst in O'Sheas geweest (voetbal kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:45 schreef -moi- het volgende:
[..]zag je me in m'n mickey truitje lopen om 4u?? khad mn jas in de auto liggen, omdat de garderobe van de 3 vol zat....
kzag trouwens wouter nog in de 3, en tristan buiten bij de 3
kheb vandaag een mickey truitje gekocht, hijs vet gaaf, kzal em nog wel een keer showen
Je was met de auto dus.....helemaal geen bier gehad...??quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:45 schreef -moi- het volgende:
[..]zag je me in m'n mickey truitje lopen om 4u?? khad mn jas in de auto liggen, omdat de garderobe van de 3 vol zat....
kzag trouwens wouter nog in de 3, en tristan buiten bij de 3
kheb vandaag een mickey truitje gekocht, hijs vet gaaf, kzal em nog wel een keer showen
ik was wel met de auto, maar kwas nie bobquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:50 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Je was met de auto dus.....helemaal geen bier gehad...??![]()
ahhh, volgende keer weer beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:46 schreef yozd het volgende:
ja idd....leek meer op hardstyle zooi enzo; bah...quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik was ook nog ff in de wolk geweest, maar ze draaiden echt kutmuziek... hele tijd boemboemboemtrance enzo...
ow, ik vond het juist wel erg leuk op dat gangfeestquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:46 schreef yozd het volgende:
Beetje matige avond gister vond ik...
Eerst gangfeest in Albertinum, was drie gangen verder dan waar ik zit. Maar zoveel bijzonders
was het niet... nogal bagger muziek.
Weer wat gemistquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:14 schreef DonStefano het volgende:
[..]
ja idd....leek meer op hardstyle zooi enzo; bah...
mooi he, het is mijn magic formule...quote:Op zondag 11 april 2004 12:17 schreef wx het volgende:
Wat mooi! Zoveel kleurtjesHoe doe je dat
* cogito moet normaal ook nog in utrecht studeren, en dan moet ik om een uurtje of 6:30 opstaan. en als ik uitga ga ik niet om 12 uur naar bedquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:04 schreef SG_Tannus het volgende:
[..]
waarom moet het dan pasen zijn anders kan het toch ook??
SG_Tannus is toch vrij op vrijdag
me2..quote:Op zondag 11 april 2004 14:26 schreef wx het volgende:
Ik heb net paasbrunch op![]()
We hadden een tafelkleed met kuikentjes en eitjes, en bijpassende servetjes en allemaal verschillende broodjes![]()
sounds g00dquote:Op zondag 11 april 2004 18:34 schreef L-mo het volgende:
[..]
me2..
vanavond m'n pool skilz opwarderen en morgen gourmetten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |