Jawel, net gehaald. Net op boodschap geweestquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:06 schreef SPIRO het volgende:
Is er ook cola![]()
Ik vond het ook allemaal nogal officieel voor een kleurwedstrijdjequote:Op zaterdag 3 april 2004 16:17 schreef easy-going het volgende:
Ja, mijn man zo van huh, wat moet Sven nou met een brief van verkeer en waterstaat....die wist nergens van.........ikke,Ooooooooooo da's Goochem..............huh wie is Goochem nou weer..........nou die heeft Sven gekleurd![]()
![]()
![]()
Lekker bakkiequote:Op zaterdag 3 april 2004 16:07 schreef clauwheee het volgende:
*Kop thee aan Rewimo geeft* Ook een gangmaker erbij?
Hoe is het met kleine C Rewimo?
Ja nu ze weten wat het is enzo, zal het stukje bij beetje wel beter met dr gaan, hopen we.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker bakkieWat is een gangmaker
Ach wat maakt het uit, doe maar
Ik heb nog geen update over C gekregen, ik ga er dus maar vanuit dat ze vooruit blijft gaan.
heeeee da's vast de mijne die verdwaald isquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Hier is ook nog een Goochem binnengekomen
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is toch niet eerlijk dat Bert wel mag inloggen op het Oldbee forum en ik niet... Ik vind dat het om aantallen posts moet gaan
Nee, Frank had op 2 namen een Goochem ingekleurdquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeeee da's vast de mijne die verdwaald is![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |