abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2004 @ 02:45:47 #33
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165873
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:

[..]


[..]

Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.
Zuurstoklandscape zoog harde aarsch.
Ik bedoel ook meer groen, het gras is nu wat stofgrijzig ipv groen.
Far-cry groen.
En die postmodernistische eighties wolkenkrabebrs zijn zo irritant lelijk, ophoepelen!

Ook mogen ze wat mij betreft bestemmingen toevoegen.
20 passengers to town X, 30 to town Y, 70 to town Z, zo kun je de meest rendabele lijnen houden/uitbreiden.

Ook zou een circular map gaaf zijn, map edges zijn zooooooo passé.
De 45 graden issue ziet er opgelost uit.
Metro's zouden imho ook wel een gigantisch pluspunt zijn, net als voetgangertjes en andere autootjes, de wereld is anders zo fucking dood.
De mogelijkheid je centraal station in het centrum van de stad ondergronds aan te leggen voor maximale coverage lijkt me ook wel stoer, evenals verdiepte stations, subway en trein bovenop elkaar geprakt bijvoorbeeld.
Uiteraard moeten ondergrondse stationnen natuurlijk een bak meer kosten, zodat je bovengronde stations niet overbodig maakt.
Betere netplay support lijkt me ook niet overbodig.
Je hebt werk te doen sawyer!

Trouwens, voor dingen als airports mag je de coverage imo wel drastisch uitbreiden, welke gestoorde flikker bouwt er nu nog airports midden in de stad.
Airport coverage kun je dan bepalen aan de hand van welke stad hij het dichtste bij staat ofzo, kun je ook nog pendelbusjes exploiteren.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18165899
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
De mogelijkheid je centraal station in het centrum van de stad ondergronds aan te leggen voor maximale coverage lijkt me ook wel stoer, evenals verdiepte stations, subway en trein bovenop elkaar geprakt bijvoorbeeld.
Uiteraard moeten ondergrondse stationnen natuurlijk een bak meer kosten, zodat je bovengronde stations niet overbodig maakt.
Als dat er in komt koop ik het direct.
  zondag 4 april 2004 @ 02:50:34 #35
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165912
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:49 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als dat er in komt koop ik het direct.
Sawyer kan inpakken, ik ga het wel doen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18165938
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
Trouwens, voor dingen als airports mag je de coverage imo wel drastisch uitbreiden, welke gestoorde flikker bouwt er nu nog airports midden in de stad.
Airport coverage kun je dan bepalen aan de hand van welke stad hij het dichtste bij staat ofzo, kun je ook nog pendelbusjes exploiteren.
Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.
  zondag 4 april 2004 @ 02:58:29 #37
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165956
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18165968
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:58 schreef Piro het volgende:
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.
Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)
  zondag 4 april 2004 @ 03:05:06 #39
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165994
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)
Principekwestie, niet zeuren.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 4 april 2004 @ 03:48:59 #41
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18166228
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
Check deze link trouwens, http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=5033
Ik wil de Shinkansens! .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 4 april 2004 @ 10:02:21 #42
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_18167138
en toch zou ik niet willen wonen in dat rode flatje in de eerste screen, recht tegenover de landingsbaan.....
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 4 april 2004 @ 13:06:02 #43
9613 Seborik
I, Voyager
pi_18169321
Gaaf.

Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
pi_18169353
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Seborik het volgende:
Gaaf.

Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
Ik ga met je mee
pi_18169399
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Seborik het volgende:
Gaaf.

Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
duidelijk
pi_18179318
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:08 schreef gasemans het volgende:

[..]

Ik ga met je mee
kook
__________
  zondag 4 april 2004 @ 21:42:08 #47
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_18180247
Ik denk dat de engine van RCT gebruikt is. Op de plaatjes zie ik dat spoor en station op nivo gebouwd kunnen worden. Het zou mooi zijn als de stations ook ondergronds gebouwd kunnen worden. Een mooie optie zou zijn als de vliegvelden eigendom zijn van de gemeente en dat alle transportmaatschappijen daar gebruik van kunnen maken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_18184162
Ik zie allemaal mooie suggesties in dit topic!

Maar ja, als ik lees dat Chris Sawyer het niet te complex wil maken, vrees ik dat de meeste er niet in zullen komen. Ik hoop wel dat , zoals boven me ook al gemeld werd, reizigers specifieke bestemmingen krijgen en dat ze ook kunnen overstappen en dergelijke. Dat zou het spel al stukken leuker maken.
And there was much rejoicing.
pi_18189840
Daar gaat m'n vrije tijd weer...

Ik ben heel benieuwd iig!
.
pi_18198914
quote:
Op maandag 5 april 2004 00:38 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zie allemaal mooie suggesties in dit topic!

Maar ja, als ik lees dat Chris Sawyer het niet te complex wil maken, vrees ik dat de meeste er niet in zullen komen. Ik hoop wel dat , zoals boven me ook al gemeld werd, reizigers specifieke bestemmingen krijgen en dat ze ook kunnen overstappen en dergelijke. Dat zou het spel al stukken leuker maken.
Leuke ideeen misschien voor de update, de complexe dan

Als ie uit komt koop ik hem in iedergeval
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 10:55:45 #51
39446 303
(C) Roland
pi_21342540
Grote topickick, maar ik heb even hulp nodig.

Heb inmiddels de demo, maar ik begrijp er helemaal niks van. Er zit geen tutorial bij of niets. Weet iemand een site waar in het kort wordt uitgelegd hoe het werkt? Het ziet eruit als een erg mooi spel, maar als ik de demo al niet eens begrijp...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_21342660
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef 303 het volgende:
Grote topickick, maar ik heb even hulp nodig.

Heb inmiddels de demo, maar ik begrijp er helemaal niks van. Er zit geen tutorial bij of niets. Weet iemand een site waar in het kort wordt uitgelegd hoe het werkt? Het ziet eruit als een erg mooi spel, maar als ik de demo al niet eens begrijp...
Demo? Waar ?
// Last.fm
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:03:24 #53
39446 303
(C) Roland
pi_21342710
http://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=1461

Zeer snelle server (ik heb de bovenste gepakt, download met 500KBytes/sec )

Engelse versie is trouwens sinds een paar dagen te koop, maar ik dacht: ik doe eerst de demo. Via het forum op http://www.transportgiant.com/ heb ik een paar minimale tips kunnen vinden over het spelen van de demo, maar een beknopte handleiding mis ik echt en dat is toch vreemd voor een demo?!

Ik heb deel 1 (afgezien van de discussie of dit nu deel 2 is of niet) nooit gespeeld, misschien daarom dat ik het niet helemaal begrijp?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_21342828
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:03 schreef 303 het volgende:
http://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=1461

Zeer snelle server (ik heb de bovenste gepakt, download met 500KBytes/sec )

Engelse versie is trouwens sinds een paar dagen te koop, maar ik dacht: ik doe eerst de demo. Via het forum op http://www.transportgiant.com/ heb ik een paar minimale tips kunnen vinden over het spelen van de demo, maar een beknopte handleiding mis ik echt en dat is toch vreemd voor een demo?!
Ooh, dit is transport giant, niet de opvolger van Transport Tycoon Deluxe. Hiervoor moet je in een ander topic zijn

http://forum.fok.nl/topic/558429
// Last.fm
  FOK!fossiel dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:13:49 #55
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_21342937
http://www.atari.com/us/games/locomotion/pc

Over de échte opvolger is nog weinig te vinden...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:16:10 #56
39446 303
(C) Roland
pi_21342988
Oeps... sorry

Zit ik iedereen blij te maken met een dooie mus.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_21343116
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:13 schreef RemCOW het volgende:
http://www.atari.com/us/games/locomotion/pc

Over de échte opvolger is nog weinig te vinden...
Dat locomotion is anders te koop voor 29 dollar?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_21343639
Cool, kan niet wachten.

Helaas krijg ik transport tycoon niet geinstalleerd op mijn pc dus kan het niet meer spelen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_21343693
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Cool, kan niet wachten.

Helaas krijg ik transport tycoon niet geinstalleerd op mijn pc dus kan het niet meer spelen
Mijn laat alleen de windows versie nog spelen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_21343736
Ik hoop ook op meer en dat het snel uitkomt, we hebben zolang moeten wachtten
"Who's General Failure and why's he reading my disk?"
pi_21343886
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Mijn laat alleen de windows versie nog spelen
Ik kan niet installeren, krijg de foutmelding dat ie een foute directory heeft en kan niet vinden wat het wel moet zijn of waar die melding vandaan komt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_21343982
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:55 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik kan niet installeren, krijg de foutmelding dat ie een foute directory heeft en kan niet vinden wat het wel moet zijn of waar die melding vandaan komt.
andere versie "ehm downloade"
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_21352303
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:59 schreef Joene het volgende:

[..]

andere versie "ehm downloade"
Downloaden??? ik zou niet weten waar dat kan en heb gewoon een origineel. Dus uitzoeken waarom ie niet werkt is ook een optie.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_21352605
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik hoop ook op meer en dat het snel uitkomt, we hebben zolang moeten wachtten
Locomotion komt rond 10/15 september uit. En kost als je het nu reserveert bij de Dynabyte maar 17 euro. Da's wel weer wat anders dan 60 euro voor Doom III.

Maar ik begreep dat je online maar met maximaal 2 kan spelen en dat vind ik wel wat magertjes. Op zijn minst 4, maar liever 8, zou beter zijn vind ik.
And there was much rejoicing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')