Oh toch wel een grapje dusquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:49 schreef whosvegas het volgende:
Laat je kaal scheren.
Nee grapje, gewoon een paar weken laten groeien (of een paar maanden, of een paar jaar) dan zie je er helemaal niks meer van
dat is haar gezichtquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:06 schreef stukovich het volgende:
Schaam je je voor je gezicht ofzo, dat je hem weg gewerkt hebt![]()
idd, wat een lompe actie. zo kunnen wij het ook oordelen, want we moeten het geheel zien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:06 schreef stukovich het volgende:
Schaam je je voor je gezicht ofzo, dat je hem weg gewerkt hebt![]()
euhmmmm ik post hier voor m,n kapsel te beoordelen en niet om m,n gezicht te laten beoordelen.....quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:10 schreef mat_herben het volgende:
[..]
idd, wat een lompe actie. zo kunnen wij het ook oordelen, want we moeten het geheel zien.
Goh.. en niemand van hun heeft in de gaten dat op fok ook iemand een topic heeft geopend over een slecht kapsel en precies dezelfde die jij hebt..quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:17 schreef Miss_mini het volgende:
ja...je kunt nu toch m,n kapsel en m,n postuur van m,n gezicht zien....ja sorry maar hier komen veel mensen die ik ken op fok en ik wil graag m,n gebruikersnaam geheim houden snappie
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:22 schreef furanku het volgende:
[..]
Goh.. en niemand van hun heeft in de gaten dat op fok ook iemand een topic heeft geopend over een slecht kapsel en precies dezelfde die jij hebt..![]()
Inderdaad, niks te zien zo. Doe het 's los, beter te beoordelen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Euh het zit in een staart? Ik zie niets van je kapsel!
neej want de meesten komen niet in lifestylequote:Op zaterdag 3 april 2004 12:22 schreef furanku het volgende:
[..]
Goh.. en niemand van hun heeft in de gaten dat op fok ook iemand een topic heeft geopend over een slecht kapsel en precies dezelfde die jij hebt..![]()
Nou, als die KAPSEL mislukt zien staan... Da's toch wel erg uitnodigend om op te klikken hoor. Er is geen beter vermaak dan leedvermaak!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:28 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
neej want de meesten komen niet in lifestyle
neuh ik zie eigenlijk niet in waarom je username zo anoniem zou moeten blijven?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:17 schreef Miss_mini het volgende:
ja...je kunt nu toch m,n kapsel en m,n postuur van m,n gezicht zien....ja sorry maar hier komen veel mensen die ik ken op fok en ik wil graag m,n gebruikersnaam geheim houden snappie
Wat is straks bij jou?? Over een maand??quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:10 schreef Miss_mini het volgende:
ik post straks wel een foto van de 8erkant van m,n haar
fotow???quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:57 schreef Bo_ het volgende:
Ziet er goed uit hoor! Mijn haar is vandaag helemaal gekortwiekt! Dat is pas balen.
Nee, dat heeft ze in paint roze gekleurd.quote:Op zondag 4 april 2004 03:04 schreef BDisOKE het volgende:
Ik zie het probleem niet zo hoor...
hehehe, da's niet zo vriendelijk he!quote:Op zondag 4 april 2004 03:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze in paint roze gekleurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |