Mogguhquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:08 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen homo nederland!.
.
Dat noemen ze toch geloof ik een dwangmatig iets? Een dwangneurose of zo?quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:18 schreef Jerruh het volgende:
mogguh nathan en caz!
ik ga zeker weten een piercing erbij nemen trouwens. ik moet het! haha
Ik mag het meestal niet. Ik doe het gewoon. Net zoals me laatste piercingquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:18 schreef Jerruh het volgende:
mogguh nathan en caz!
ik ga zeker weten een piercing erbij nemen trouwens. ik moet het! haha
Dat is pas als het elke week een piercing is. Maar dat lijkt me ook wat masochistische trekjes hebben en zover is het toch nog laaaaang niet met de bepiercten in dit topic, geloof ik...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:19 schreef Twoflower het volgende:
Dat noemen ze toch geloof ik een dwangmatig iets? Een dwangneurose of zo?
zoietsquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch geloof ik een dwangmatig iets? Een dwangneurose of zo?
geen bolletjequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef Kreator het volgende:
Fouter dan een lippiercing kan bijna niet maar goed dat is mijn menig.
Hoe dan ook, ik moet zelf niets van piercings hebben...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
geen bolletje.
Agreed. In mijn vak is dat nog niet zo erg. De jouwe daarentegen wel Jerrequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:28 schreef Kreator het volgende:
Mja, neem dan een clitpiercing ofzo. Of een tepel of scrotumding. die kun je tenminste nog verbergen tijdens een sollicitatie..
Tongpiercing is fouter in mijn ogenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef Kreator het volgende:
Fouter dan een lippiercing kan bijna niet maar goed dat is mijn menig.
1) voor architecten maakt het weinig uit, je kan er tegenwoordig als architect zijnde gewoon goed verzorgd utizien met piercings. als het is voor beroepen zoals horeca, dan ist andersquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Agreed. In mijn vak is dat nog niet zo erg. De jouwe daarentegen wel Jerre
ja ik ben gister egweest!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:35 schreef ajuu het volgende:
jerruh,
ben je al naar de rem koolhaas expo in rotterdam geweest? (ik nog niet).
[afbeelding]
het kunstcentrum waar ik werk opent vanmiddag een expo over het architectenechtpaar The Smithsons
www.wdw.nl
quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:35 schreef Jerruh het volgende:
NELLY FURTADO HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jammer dat je net de the smithsons (klinkt als en kruising tussen the smiths en the simpsons!) gemist hebt. maar wat ik van de opbouw gezien heb deze week, is het een mooi overzicht van bepaalde hoogtepunten in architectuur (eames stoelen!). maar die show loopt nog tot juni dus.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik ben gister egweest!!. als leek moet je er nie komen, want het is echt vaag soms!
. maar die knutselmaquettes zijn zoooo tof om te zien!
.
haha als ik tijd heb kom ik wel langsquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
jammer dat je net de the smithsons (klinkt als en kruising tussen the smiths en the simpsons!) gemist hebt. maar wat ik van de opbouw gezien heb deze week, is het een mooi overzicht van bepaalde hoogtepunten in architectuur (eames stoelen!). maar die show loopt nog tot juni dus.
punt 1: Je kan er idd goed uitzien als met piercings gevulde architect, maar Kreator praat over de sollicitatie ook. Eerste impressie kan nog wel eens verkeerd overkomenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1) voor architecten maakt het weinig uit, je kan er tegenwoordig als architect zijnde gewoon goed verzorgd utizien met piercings. als het is voor beroepen zoals horeca, dan ist anders.
2) je ken die dingen gerust uitdoen, en trouwens: het duurt nog wel 2 jaar voordat ik echt ga werken.
ik heb er vooralsnog geen last mee gehad toen ik ging solliciteren bij een archtiectenbureau met 3 piercings...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
punt 1: Je kan er idd goed uitzien als met piercings gevulde architect, maar Kreator praat over de sollicitatie ook. Eerste impressie kan nog wel eens verkeerd overkomen
punt 2: klopt
Anyway je moet 't zelf weten uiteraard. Ik hou je nie tegen
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
*wakker wordt*
misschien. We zullen zien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb er vooralsnog geen last mee gehad toen ik ging solliciteren bij een archtiectenbureau met 3 piercings...
overigens werk ik al 5 jaar in een horecagelegenheid en is er (toen ik opeens me tpiercings kwam aankakken) nog noooit wat over gezegd.
eerste imrpessie is niet alleen je verschijning, vooral je enthousiasime, of je netjes en met kennis over dat werk overkomt enzo..
Nog STEEDS geen rijbewijs? pffffquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:09 schreef Vlarp het volgende:
euhm.. geen idee.. ik mag nog nie rijden
shutup!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nog STEEDS geen rijbewijs? pffff
Je hebt nog steeds niets kunnen ritselen met XMN8R?????quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
shutup!
gaat voetballen ofzo
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:15 schreef Twoflower het volgende:
Je hebt nog steeds niets kunnen ritselen met XMN8R?????
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]niet met alle examinatoren bij het CBR valt wat te ritselen hoor!
![]()
We hadden het ook alleen over jouquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:31 schreef XMN8R het volgende:niet met alle examinatoren bij het CBR valt wat te ritselen hoor!
![]()
*ook*quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:42 schreef Markie-Mark het volgende:
*terug ben*
jij bedoelt waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:37 schreef NathaN het volgende:
We hadden het ook alleen over jou
Ik heb m'n rijbewijs alquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:49 schreef XMN8R het volgende:
jij bedoelt waarschijnlijk niet
"ritselen![]()
"
maar
"ritselen![]()
" (wat natuurlijk weer wél onderhandelbaar is
)
je bedoelt waarschijnlijk Marianne Tarczykowski.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:48 schreef Jerruh het volgende:
*ook*
meneer L, ken jij miss tatsjiekowskie of zoiets?.
"ritselenquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:50 schreef NathaN het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs al
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk Marianne Tarczykowski.Ik ken haar niet persoonlijk, maar (dankzij het CBR-extranet) weet ik nu wel hoe je haar achternaam schrijft en hoe ze eruitziet.
Zo wordt er ook 1 wakkerquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:55 schreef wizarddragon het volgende:
Jesus fuck....mogguh iedereen![]()
het is Jesus Christ.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:55 schreef wizarddragon het volgende:
Jesus fuck....mogguh iedereen![]()
Wie?? Ken ik niet. Hij kwam iig niet in m'n dromen voor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is Jesus Christ.
ehm, laat ik dat maar niet doen hequote:Op zaterdag 3 april 2004 12:57 schreef Jerruh het volgende:!
kan je haar niet vkkundig uitschakelen, van de weg afdrukken of parkeren in een shell tankbord?.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:00 schreef wizarddragon het volgende:
Wie?? Ken ik niet. Hij kwam iig niet in m'n dromen voor.
haar aanrijden? verwerken als koelvloeistof? tussen de ruitenwissers binden en dan op full speed aanzetten? aan de uitlaat binden met dr lippen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm, laat ik dat maar niet doen he
anders nog wensen?
Jerre Fuck?quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en ene J. Fuck wel?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:03 schreef Jerruh het volgende:
haar aanrijden? verwerken als koelvloeistof? tussen de ruitenwissers binden en dan op full speed aanzetten? aan de uitlaat binden met dr lippen?.
Nopequote:Op zaterdag 3 april 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Jerre Fuck?
mij zonder echt noemenswaardige reden laten zakkenquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]wat heeft ze allemaal met je gedaan, dat je haar dit toewenst?
gelukkig dat zij op de rem heeft getrapt, toch?! kon wel eens fout aflopen zo te horen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:14 schreef Jerruh het volgende:
mij zonder echt noemenswaardige reden laten zakken. (ik was bezig met het oversteken van een kruising, toen opeens uiot een bocht twee autos met 120 in bebouwde kom het kruispunt opsjeesden. ik wilde remmen, maar zij was eerder...
.
ik trapte op de rem....... alleen zij trapte mee....quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
gelukkig dat zij op de rem heeft getrapt, toch?! kon wel eens fout aflopen zo te horen...
ik kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat dat het enige is waar ze je toen op heeft laten zakken..quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:31 schreef Jerruh het volgende:
ik trapte op de rem....... alleen zij trapte mee.....
nou, er zat een voorgeschiedenis aan mijn tussentijdse toets, dus ik dacht dat dan ook een reden was.... voor de rest ging alles redelijk vlekkenloosquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat dat het enige is waar ze je toen op heeft laten zakken..
en de keer daarna ben je wel geslaagd?quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:36 schreef Jerruh het volgende:
nou, er zat een voorgeschiedenis aan mijn tussentijdse toets, dus ik dacht dat dan ook een reden was.... voor de rest ging alles redelijk vlekkenloos. (en dat voor iemand met faalangst...)
nee, toen was ik zoooo zenuwachtig da ik nie geconcentreerd was... (da heb ik met hertentamens enzovoorts, dan wordt ik nog zenuwachtiger en gaat alles fout..)quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en de keer daarna ben je wel geslaagd?
Top! Zie je wel, alles komt goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:43 schreef Jerruh het volgende:
nee, toen was ik zoooo zenuwachtig da ik nie geconcentreerd was... (da heb ik met hertentamens enzovoorts, dan wordt ik nog zenuwachtiger en gaat alles fout..)
de derde keer ging hetgelukkig wel goed, en nu rij ik al 3,5 jaar schadevrij en veilig.
haha nee was grapje, maa rin onze omgeving staat ze bekend als de ergste van de mensend aarquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Top! Zie je wel, alles komt goed
Maar die Marianne Tarczykowski zit je nog steeds dwars he? moet je niet doen hoor!
nou, een examinator met een laag slagingspercentage wordt niet direct ontslagen hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:51 schreef Jerruh het volgende:
haha nee was grapje, maa rin onze omgeving staat ze bekend als de ergste van de mensend aar.
maar dan zou ik me afvragen waarom, want als haar zakkingspercentage laag was, zou ze toch wel gecontroleerd zijn en zijn otnslagen ofzo.
okquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nou, een examinator met een laag slagingspercentage wordt niet direct ontslagen hoor. Het slagingspercentage (naast andere zaken) wordt regelmatig bekeken en dus kan het niet snel zakken of het wordt opgemerkt. Ze krijgen elk jaar trainingen en rijden ook regelmatig met elkaar mee om het niveau gelijk te houden... dus ontslaan gebeurd niet zomaar hoor
Ze hebben er zelfs een keer een poederbrief gehad!quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok. lijkt me trouwens wel een ongelooflijk raar beroep! althans: krijgen jullie vaak te maken met agressieve mensen?
.
Uiteraard! iedereen is gelukkig goed geïnstrueerd over de omgang met agressieve kandidaten. En als iemand het té bont maakt, dan wordt ie geregistreerd zodat er bij het volgende examen een flinke examinator meerijd of aanwezig isquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:02 schreef Jerruh het volgende:
ok. lijkt me trouwens wel een ongelooflijk raar beroep! althans: krijgen jullie vaak te maken met agressieve mensen?
.
Hoera!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:12 schreef XMN8R het volgende:
hey, alle gesloten ONZ-topics staan sinds een paar minuten weer in MAT!
Da's wel prettig. Nou nog een methode om toch nog te kunnen 'reageren' op een gesloten topic, en we zijn weer helemaal tevreden...quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:12 schreef XMN8R het volgende:
hey, alle gesloten ONZ-topics staan sinds een paar minuten weer in MAT!
Dat vervaagt nog wel, die haat!quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:25 schreef Markie-Mark het volgende:
IK HAAT TENTAMENS!!!!!
ik ook, daarom doe ik ze maar niet meerquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:25 schreef Markie-Mark het volgende:
IK HAAT TENTAMENS!!!!!
nou ja, wentelteefjes..quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
*mark knuffelt*
ik heb in de tussentijd wentelteefjes gemaakt..
Er komt ineens een geur van verbrand brood voorbijwaaien. Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:40 schreef Jerruh het volgende:
*ramen openzet*
quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoi mede-pluskutter!
quote:
Of het nou inspireren heet, of kopiëren: ik heb wentelteefjes gemaaktquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, wentelteefjes...
heeft het bij jou wel gesmaakt?quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:29 schreef tech het volgende:
[..]
Of het nou inspireren heet, of kopiëren: ik heb wentelteefjes gemaakt
Zijn die van jou aangebrand?? zo niet, dan is het inspireren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:29 schreef tech het volgende:
[..]
Of het nou inspireren heet, of kopiëren: ik heb wentelteefjes gemaakt
ze waren nie aangebrandquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zijn die van jou aangebrand?? zo niet, dan is het inspireren.
Het was best binnen te houden, maar ik had er een romantischer idee vanquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:30 schreef Jerruh het volgende:
heeft het bij jou wel gesmaakt?.
Welkom terug. Stel je even voor, of zo!quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:47 schreef Prego het volgende:
hallo
tjee dit is voor het eerst sinds 2 weken ofzo dat ik op internet zit. druhuuuuuuuk
maar vandaag lekker vrij
Leuk dat je baan zo goed bevalt!quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:59 schreef Prego het volgende:
jah bestwel. me baan bevalt heel erg goed en ze zijn ook blij met mij. ben nu een kamertje aan het zoeken in breda want 3 uur reizen per dag schiet niet echt op!
vandaag vrij, vanavond feest en morgen mag ik weer.
en met jullie?
De laatste keer dat ik Pup op een foto zag, zag 'ie er toch echt niet zo vrouwelijk uit hoor...quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Pup op een foto zag, zag 'ie er toch echt niet zo vrouwelijk uit hoor...
Bitches nog welquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:34 schreef Jerruh het volgende:
markske.
kop op eej!!
ik wilde, toen jij opeens off was, zeggen dak wentelbitches had gebakken!
whehe mij best, als je het wilt overlevenquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bitches nog wel![]()
Die mag je ook wel een keertje voor mij maken als ik weer eens in Eindhoven kom![]()
aar ik mag wel aan d'r knopjes zittenquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:32 schreef Prego het volgende:
dies onbereikbaar
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe mij best, als je het wilt overleven.
Di's 't hele plaatje:quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
!
ik vind de achtergrond wel cool!.
wa denk je?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Maar hoe gaat het met het leren bij jou?
Markie-Mark!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wizard!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je nog bij Anastacia geweest donderdag?????
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Markie-Mark!!!!!!!!!!!
Nope ik ben donderdag niet geweest, ik had opeens spoedberaad met m'n werkstudenten. Nou m'n nichtjes in Almere hadden lol, belden ze mij op campus op dat ze Anastacia in Almere's mediamarkt hadden ontmoet en dat ze een gesigneerde cd van haar hadden.
ach wat sneu, had hij ook borstkanker?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:55 schreef Markie-Mark het volgende:
en hij vertelde dat hij ook ziek geweest was :'( en enorm veel steun aan haar gehad had ...... en
Ik weet niet wat hij had.......ook een vorm van kanker dacht ik...quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:01 schreef Prego het volgende:
[..]
ach wat sneu, had hij ook borstkanker?
of ben ik te hard?
NATHANquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:11 schreef NathaN het volgende:
Whoohoo, eindelijk al die comics geteld. 5392 stuks in de verkoop
(meer details op weblog enzo)
Aangeboren hartafwijking was het geloof ik ... wat eenquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij had.......ook een vorm van kanker dacht ik...
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:17 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Aangeboren hartafwijking was het geloof ik ... wat eenjongen inderdaad, en haar reactie was ook
!
goeiemiddag trouwens
even tussen boodschapjes en koken binnenvalt
k heb jeuk aan me kont dusquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:21 schreef Jerruh het volgende:
from beneath you it devours.
Ik heb ook een weekend waarin veel moetquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:23 schreef Idril-2 het volgende:
Ach het is weer eens zo'n weekend waarin er zóveel verschillende dingen 'moeten' dat ik vanochtend acuut in de stress schoot. En dan ga ik iets doen wat helemaal geen 'zin' heeft, in dit geval mijn kamer opruimen, stoel gesloopt - dat gaf wel voldoening trouwens, 't kreng stond al maanden in de weg![]()
Maar nu even rust
iek daar zit ik al een maand tegenaan te hikken. ik heb er gewoon geen zin in maar het is een vreselijke zwijnestal bij mij maar ja ik blijf liever zittenquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:23 schreef Idril-2 het volgende:
in dit geval mijn kamer opruimen
*lijst bekeken heeft*quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:11 schreef NathaN het volgende:
Ff checkenquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:11 schreef NathaN het volgende:
Ja, sorry, hoor. Vind je het niet genoeg?quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:35 schreef Markie-Mark het volgende:
*lijst bekeken heeft*
geen suske en wiske's![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:24 schreef Cybart het volgende:
Sorry Mark & Jerre...
ik moet afzeggen voor donderdag avond...
moet donderdag een soundcheck doen op mijn werk
als er iets niet goed is aan het geluid of iets dan kan ik dat vrijdag nog laten veranderen
in plaats van dat ik vrijdag, zaterdag en zondag met k*tgeluid sta te draaien
Blijkbaar niet nee...quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, sorry, hoor. Vind je het niet genoeg?
Ook geen rode oortjes ???quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, sorry, hoor. Vind je het niet genoeg?
ik kom er aanquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!!!
hopelijk kan je snel es van de partij zijn!
ow en kom es ff op msn.
hey druk bezette ventquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:29 schreef Prego het volgende:
[..]
Barrrrrrrrt!
Allowquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:32 schreef Joosteh het volgende:
Eej homows!
Dacht, ik zeg ff allow!
Allow!
![]()
God, daar heb je hem ook!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:32 schreef Joosteh het volgende:
Eej homows!
Dacht, ik zeg ff allow!
Allow!
![]()
tech!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:34 schreef tech het volgende:
[..]
God, daar heb je hem ook!
Heeeeey Joost!
enne:
Heeeeey Bart!natuurlijk
met mij gaat ie wel lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:36 schreef Prego het volgende:
goed, eindelijk een dagje helemaal vrij (buiten uiteten met me ouders en een verjaardag om)
en met oe?
Neu, ik heb iets meer niveau in m'n collectiequote:Op zaterdag 3 april 2004 18:28 schreef wizarddragon het volgende:
Ook geen rode oortjes ???
Splitse!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
Okay mensen .. I'm split, dus laters
* WAik verwacht kernexplosiequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:03 schreef NathaN het volgende:
Splitse!
Roept u maar?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
My oh my, wat hebt jij?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
Ik zwaaide niet naar jouquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Roept u maar?
Nou dat belooft watquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik zwaaide niet naar jou![]()
Ik probeer mezelf positief op te stellen voor vanavond![]()
wel naar mij?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik zwaaide niet naar jou![]()
Ik probeer mezelf positief op te stellen voor vanavond![]()
Naar jou altijdquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel naar mij?.
.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Naar jou altijd![]()
![]()
![]()
![]()
Beavjequote:Op zaterdag 3 april 2004 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
Helloow
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:05 schreef Ang3l het volgende:Back from the AHXL
Markie!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Beaver en Ang3l![]()
![]()
waarwaar?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
rellen in NWS!
Sweet Valley High op Nickelodeonquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Markie!
Blubje!![]()
Ik bespeur een gebrek aan enthousiasme. Toch niet omdat ik even koken was?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan Nathan Nathan![]()
![]()
Sweet Valley highquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:14 schreef blublub het volgende:
[..]
Sweet Valley High op Nickelodeon
ik heb dus nu ook een Malcom in the Middle aflevering met tikjes, vastloopjes en piepjes![]()
Hey Jerruh!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
hey beaverhausen!.
het is een gavequote:Op zaterdag 3 april 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sweet Valley high
Hoe doe je dat toch Blubje?
Tipje: probeer avi-files te vinden, ipv mpegs. die buggen minder.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:19 schreef blublub het volgende:
het is een gave![]()
![]()
Ik vind het inderdaad wel knap ja. Misschien mis je een bepaalde codec ofzo? Ik zeg maar wat.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:19 schreef blublub het volgende:
[..]
het is een gave![]()
![]()
danku!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tipje: probeer avi-files te vinden, ipv mpegs. die buggen minder.
Beeldkwaliteit van avi's is meestal ook beter dan mpegs, vind ik ten minstequote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tipje: probeer avi-files te vinden, ipv mpegs. die buggen minder.
Welk deel?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:29 schreef Semisane het volgende:
en daarna wat gefinal fantasied.
Final Fantasy XI (online versie van FF)quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk deel?
ik wordt zo vrolijk van die smiley, tada:quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel knap ja. Misschien mis je een bepaalde codec ofzo? Ik zeg maar wat.![]()
Die is ook errug cool ja! Heb die ook gespeeld, toen ik nog een PS2 had.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Cool
Ik ben bezig met X
Alleen jammer dat ze nu niet bewegen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:44 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wordt zo vrolijk van die smiley, tada:
*knip*
ze hupsen er bij mij vrolijk op los hoor....quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze nu niet bewegen.
of ligt dat aan mij?
Woah!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:44 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wordt zo vrolijk van die smiley, tada:
Blublub!
Bij mij staan ze al een tijdje stil. Maar dat heb ik de laatste tijd vaker met smileys.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ze hupsen er bij mij vrolijk op los hoor....
Misschien als je zelf minder hupst?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:51 schreef beaverhausen het volgende:
Bij mij staan ze al een tijdje stil. Maar dat heb ik de laatste tijd vaker met smileys.
nou dat valt wel mee eigenlijk, maar wordt wel vrolijk van die cheerleaders die mijn naam hupsenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:52 schreef Idril-2 het volgende:
Nou Blubke, je bent in ieder geval in een opperbeste stemming
doe maar niet, maar hij is wel leuk he (wat een pokkewerk zeg trouwens)quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Woah!
Krijg er bijna een epileptische aanval van.
Zou dat helpen denk je?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien als je zelf minder hupst?
*hups*quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:56 schreef Idril-2 het volgende:
*visualiseert Beaverhausen hupsend met laptop in z'n handen*![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hups*![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:03 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Xiance! hoi
Beavje hupst, Xiance meldt zich ... telepathie!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hups*![]()
![]()
![]()
wij zijn aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:04 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Beavje hupst, Xiance meldt zich ... telepathie!
Stuitertje!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:03 schreef Xiance het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
hmmz, nu doet de cheerleader-smiley het wel maar staat de zwaai-smiley weer stil.
OKquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:08 schreef Xiance het volgende:
[..]![]()
het maakt niks uit, gewoon blijven hupsen schatje
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OK
*gewoon door hups*![]()
![]()
sluit ik me volledig bij aan. Leuk koppie, lekkere lach, mooie spreekstem, maar zingt flink vals.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
eric was slecht!!!!
Ik vind dat baardje wel wat hebben, eigenlijk...quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Idril-2 het volgende:
Jerruh ... Erik moet zich eerst gaan scheren dan ga ik weer kijken :S
*zucht*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
eric was slecht!!!!
Huppelsequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:19 schreef Idril-2 het volgende:
Oops, ik moet even ergens anders heen ... laterz!
En huppel maar vooral lekker door
jij denkt wat ik denkquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
Eric is liev
En biefje is vliev?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
Eric is liev
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:19 schreef Jerruh het volgende:
mark en ik gaan naar nelly furtado!.
ja Beavje, kjk hij is er nou zo een die dat wel mag, een baardjequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind dat baardje wel wat hebben, eigenlijk...
*naar blublub wijs*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:21 schreef Xiance het volgende:
ik nie, zoek nog een vriendin om leuke dingen mee te doen
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef blublub het volgende:
[..]
jij denkt wat ik denk
Nee hoor, vinnum gewoon lievquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
En biefje is vliev?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
*naar blublub wijs*
ik wel ik welquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, vinnum gewoon liev
Ik heb nooit beweerd dat er iets mis was met het baardje van Ericquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:21 schreef blublub het volgende:
[..]
ja Beavje, kjk hij is er nou zo een die dat wel mag, een baardje
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:22 schreef blublub het volgende:
[..]waarom wijst hij naar mij?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:21 schreef Xiance het volgende:
ik nie, zoek nog een vriendin om leuke dingen mee te doen
nee maar ik had toch gezegd dat ik niet zo van baardjes hield?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat er iets mis was met het baardje van Eric
Ow ja, dus Eric mag het wel?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:24 schreef blublub het volgende:
[..]
nee maar ik had toch gezegd dat ik niet zo van baardjes hield?
Dat nummer danst nog lekker ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond![]()
Vertelquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
Abel
*zucht*
*herinneringen*
*maar niet doe*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vertel
Fluister maar over msnquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
*maar niet doe*
Misschirn later als ik groot benquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Fluister maar over msn
*pokon geef*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
Misschirn later als ik groot ben
*MSN aan trap*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschirn later als ik groot ben
Trap es niet zo hardquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:41 schreef Xiance het volgende:
*MSN aan trap*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, nou hij is van dat voorstel gevlucht geloof ik...quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
jij snapt t!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja, dus Eric mag het wel?
*liever wodka heeft*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
*pokon geef*
*tequilla en blue curacao in de aanbieding heeft*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*liever wodka heeft*
je zou d'r feministisch van wordenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
Mensen hier ben ik weer. Wat een kutsmiley -->
Tequilaquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef blublub het volgende:
[..]
*tequilla en blue curacao in de aanbieding heeft*
Mondique = uitgeluldquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
Kugari-Ken...wat ben je toch heerlijkevil
geweest in N&A.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mondique = uitgeluld
I rock!
ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:08 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
wie verzint nou zoiets?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:![]()
![]()
Def Rhymz was misschien wel beter voor hem geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:10 schreef Jerruh het volgende:
whahaha JK is verschrikkelijk!!!!
Hey...niet pestenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:11 schreef Jerruh het volgende:
wiz en nathan sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G!!!!!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |