Alsof het varen oooooh zo saai wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:00 schreef Roi het volgende:
Dat merken we..
Iemand trouwens nog "de" screenshot gezien van The Wind Waker 2 volgens CZ ? Volgens mij is het gewoon een oude screenshot van deel1 maarja. (Ik hoop het ook, weer die zee!)
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:50 schreef BMH het volgende:
Sales uit amerika van vorige week:
GCN 2780
PS2 2520
XBOX 1980
GBA 11175
De gamecube verkoopt nog steeds beter als de PS2 & de Xbox. De GBA staat zoals gewoonlijk ver boven alle andere consoles.
Zelfs met werken red ik het nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen... je kan nog beter ff extra werken (want na de vakantie ga je misschien weer proberen het zelfde te kopen. en ben je waarschijnlijk duurder uit) het is ook maar tijdlijk extra geld. je kan nog beter 175 euro rood gaan staan.
Tevens je doet je cube toch niet weg. :![]()
![]()
![]()
het is tetra's trackers, ik herken het uit een filmpje, die hoge toren en dat schipquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:00 schreef Roi het volgende:
Dat merken we..
Iemand trouwens nog "de" screenshot gezien van The Wind Waker 2 volgens CZ ? Volgens mij is het gewoon een oude screenshot van deel1 maarja. (Ik hoop het ook, weer die zee!)
het varen was ooooooh zo saai jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof het varen oooooh zo saai was. Dit is fake.
moeilijke besturing zeker?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanmiddag een paar uur Kirby Airride gespeeld in multiplayerEcht super cool
![]()
in de dungeons heb je tenminste nog wat te doen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef speknek het volgende:
Ik vond de laatste dungeons saaier dan het varen.
Zoooo die is foutquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef gamecube_master het volgende:
http://www.specialcurrypr(...)s/nintendocereal.wmv een oude reclame van nintendo ontbijt [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 april 2004 00:01 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Zoooo die is fout![]()
TWO CEREALS IN ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat een belachelijke reclame is dat
NIN-TEN-DO...
Ik denk écht dat jij de enige bent die dat spel heeft (en wil hebben) hier.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanmiddag een paar uur Kirby Airride gespeeld in multiplayerEcht super cool
![]()
hij heeft er zelfs een review over gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2004 00:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik denk écht dat jij de enige bent die dat spel heeft (en wil hebben) hier.![]()
Dat is wel heel vreemd .. ik zou ff bellen met nintendo... misschien weten hun wat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:50 schreef Girlhunter het volgende:
[..]
Ja,de memorycard is orgineel van nintendo,de geleende memorycard was ook orgineel,maar dit probleem komt voor op twee verschillende kubussen,met alle twee discs heb ik dit probleem,de eerste disc is geruild door de betreffende winkel,maar nog steeds hetzelfde,bij geen enkel ander spel die ik heb zijn er problemen met de memorycards of wat dan ook........ik snap er echt helemaal niks meer van,zal dan de geruilde disc ook kaduuk zijn?
*gaat proberen disc nog een keer te ruilen![]()
Varen was inderdaad de grootste misstap die ze gemaakt hadden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef capibar het volgende:
[..]
in de dungeons heb je tenminste nog wat te doen.
bij het varen zit je een kwartier naar het scherm te staren.... ik weet echt niet waarom ze dit in het spel stoppen, echt leuker word het er niet van
Hier ook een goedkope bigben niet mis mee...sommige vrienden vinden hem beter dan de GC controler maar ik zou niet zonder een echte kunnen zeker nu we een wavebird hebben geweldig!!!!! Een toppertje! vind de orignele perfect in de handliggen en die big ben vind ik zelf wat grof. maar hij als vierde controler primaquote:Op woensdag 7 april 2004 09:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Varen was inderdaad de grootste misstap die ze gemaakt hadden wat mij betreft.
Verder zijn die 3rd party controllers nieteens zo slecht. Heb er een van Big Ben voor een euro of 10 en die werkt eigenlijk net zo goed als mijn gewone controller.
Ach ze zijn niet zo duur meer... en ja het is erg handig... geen draden meer zodat 1 de katten er niet meer mee gaan spelen 2 vriendin niet meer stuikeld...quote:Op woensdag 7 april 2004 11:25 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook een WaveBird. Mijn vriendin pleurt steeds met d'r domme kop over 't snoertje. Ik vloeken..
Je mag alles slopen schat.. BEHALVE MIJN NINTENDO'S!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |