klerelijers (sorry kon me niet inhouden)quote:Op donderdag 8 april 2004 18:43 schreef Tain het volgende:
http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=3477
Splinter Cell 2 zal niet online gaan op de cube
Rainbow Six 3 zal ook niet online gaan
quote:Nintendo.nl
Live at the Colosseum
Betreed de arena en maak je op voor de strijd!
Maak nog voor de release kennis met de nieuwste Pokémon uit Pokémon Colosseum, op het event Live at the Colosseum op 28 april in het Evoluon te Eindhoven.
Op deze dag presenteert Nintendo de game Pokémon Colosseum aan het publiek. Pokémon Colosseum is de eerste 3D Pokémon RPG voor de Nintendo GameCube.
Naast het spelen van de game kun je ook gratis de Pokémon Jirachi downloaden naar je Pokémon Ruby of Sapphire spelcassette. En ligt er een leuke goodie bag voor je klaar.
Wil jij aanwezig zijn op dit unieke event? In het Fox Kids Magazine van april kun je kans maken op 2 van de 200 toegangskaartjes. Dus haast je naar de winkel en lees in het magazine hoe je kans maakt op deze exclusieve kaartjes.
Let op! Deze kaartjes zijn alleen te winnen via het Fox Kids Magazine.
Ja das erg jammer idd.... zijn sterke online titels... speel ze erg veelquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
klerelijers (sorry kon me niet inhouden)
kom op we gaan die shit allemaal boycotten!!!!
Boycotten we de 3rd party titels al niet een jaar?quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
klerelijers (sorry kon me niet inhouden)
kom op we gaan die shit allemaal boycotten!!!!
ToS niet meer exclusief...quote:Tales of Symphonia niet Exclusief
Game komt nog uit op de Japanse PS2's voordat 'ie hier het licht ziet op de 'Cube...
Een grote tegenslag voor Nintendo Fanboys all over the world vandaag, als de laatste uitgave van het Japanse V-Jump (die deze keer niet getijsterd worden door valse pagina-scans) weet te vermelden dat Namco hun cel-shaded, voormalig GameCube exclusieve RPG, Tales of Symphonia naar Sony's PlayStation 2 zal poorten. De game moet voor het eind van dit jaar nog verschijnen in Japan.
Alhoewel het aan de ene kant niet zo vreselijk is, omdat wij als GameCube gamers de game toch wel krijgen, is het toch best gemeen richting Europese gamers dat zelfs de Japanse PS2 gamers Tales of Symphonia eerder gaan zien. Wij wachten toch al zeker 2 jaar lang op deze titel, en in plaats van 'em snel hier uit te brengen moet de game eerst ook nog eventjes op de PS2 verschijnen...Tja, welke kleur je ook over je huid draagt, als Europese gamer ben je altijd het doelwit van discriminatie.
http://www.gameqube.nl/article.php?id=4257
AHHHHquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ToS niet meer exclusief...
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:07 schreef gamecube_master het volgende:
hier een plaatje van tales of rebirth
[afbeelding]
dit spel is denk ik nog in productie, zo te zien hebben ze nog geen textures op de grond, dus het is moeilijk te zien of ze zweven of nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:04 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
De mannetjes lijken wel te zwevenvindt toch dat de cube beter kan !
Als de framerate maar goed is. Ik koop em denk ik toch niet. Dit spel is al 1 jaar oud.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
deze screens van rainbow six zien er toch wel een stuk beter uit
[afbeelding]
[afbeelding]
ik koop hem ook niet, ik heb me pc voor schietspellen en RTS en me gamecube voor de restquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de framerate maar goed is. Ik koop em denk ik toch niet. Dit spel is al 1 jaar oud.
he, dat lijkt een beetje op splinter cellquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wat een gezeur in dat artikeltjequote:Op vrijdag 9 april 2004 10:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ToS niet meer exclusief...
Geweldig! Van mij mag hij zou snel mogelijk komenquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Engelse ToS trailer. Misschien al gepost maar je weet het niet he
http://streamingmovies.ig(...)v
shit man, dit spel moet je gewoon hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Engelse ToS trailer. Misschien al gepost maar je weet het niet he
http://streamingmovies.ig(...)v
Ja sorry maar veel zie je niet hierquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dan zet je je beeldscherm wat lichterquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja sorry maar veel zie je niet hierBeetje donker.
Dat moet je nooit doen! Daarmee verpest je de bedoelde sfeer in een game mee.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dan zet je je beeldscherm wat lichter![]()
als ik geen reet zie zet ik hem gewoon lichter hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen! Daarmee verpest je de bedoelde sfeer in een game mee.
lol... hoe weet je nou of je monitor/tv niet te donker staat?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen! Daarmee verpest je de bedoelde sfeer in een game mee.
mgs:tts ook, daar heb je een stel balken onder elkaar die steeds donkerder worden met door het midden een streep.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
lol... hoe weet je nou of je monitor/tv niet te donker staat?
bij, ik dacht, Eternal Darkness (toepasselijke naam) zit een check waarmee je je tv goed in kunt stellen.
Nee, juist voor de PS/2. Cube zit beter in z'n grafische kwaliteiten dan dat grafding van Sony.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:14 schreef capibar het volgende:
[..]
voor de cube moeten ze dat spel flink uitkleden denk ik![]()
dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, juist voor de PS/2. Cube zit beter in z'n grafische kwaliteiten dan dat grafding van Sony.
Maar de meeste games worden gemaakt op de PS2, gepoort en verbeterd naar de Xbox, en vanaf de Xbox gepoort en ge-downgrade naar de cube. Resultaat: Lagere framerate, en xbox-achtige blurry textures.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, juist voor de PS/2. Cube zit beter in z'n grafische kwaliteiten dan dat grafding van Sony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |