Als mijn spelers niet voldoen zet ik ze gewoon uit de selectiequote:Op maandag 12 april 2004 22:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ja, maar de club staat al in het rood... Dus iedereen moet zijn steentje bijdragen...
Onze nieuwe cateraar is nu ook shoarmazaak "het bronzige varken" geworden![]()

Die persoon wel krijgt andere spelers ja, alsmede nieuw budget, enz. enz.. Ik heb geen idee of bij het toewijzen van de spelers rekening gehouden wordt met de positie van de vorige eigenaar in de league..quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:49 schreef Vision het volgende:
heb de laatste tijd niet echt veel meer gepost hier
nu is zijn team wel overgenomen door iemand anders, krijgt die persoon dan andere spelers? Zou mij nl. niet vervelend uitkomen.

De eerste 2 promoveren toch direct? Wie spelen er dan promotie/degradatieduels?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:10 schreef GRUMBLER het volgende:
Spanning tot op het laatst bij jou Vision en mocht je kampioen worden dan hoop ik dat je boven de rechtstreekse promotiestreep zit, want anders kan je promotie/degradatie wedstrijden spelen.

Gasten! lees de regels toch eens. Het is niet toegestaan een team aan te vragen in het buitenland. Je moet een team aanvragen in het land waarin je woont. Dit zou het probleem van onze Chen kunnen zijn waarom hij niet wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Chen, misschien komt dat omdat er niet genoeg mensen zijn om meteen een competitie te beginnen. Dit 'probleem' is er in veel landen.
Daarom kun je je beter registreren in landen als België of Engeland. Daar gaat alles véél sneller, volgens mij.

Nee hoor, dat is alleen zo als je speelt in divisie VII of divisie VIII.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De eerste 2 promoveren toch direct? Wie spelen er dan promotie/degradatieduels?

ahh okee..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:27 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is alleen zo als je speelt in divisie VII of divisie VIII.
Als je in divisie 6 of hoger speelt, kan alleen de kampioen promoveren. De beste helft van de kampioenen promoveren direct, de andere helft moet kwalificatiewedstrijden spelen.![]()

nou spelers kopen enzo zit er voor mij even voorlopig niet in, want ik sta nog zwaar in de min. Heb een speler die nutteloos is maar die is populair en een redelijk leider dus die durf ik eigenlijk niet te ontslaan. En in mijn 2weekse economie ziet het er niet echt rooskleurig uit. Ik verdien gewoon niet genoeg aan mijn supportersinkomsten en sponsorgeld. echt vervelend.quote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef sir_dalord het volgende:
1-4 verloren...
maar heb mijn topspits verkocht en 5 talentjes gekocht... Volgend seizoen ga ik promoveren, dit jaar, ff trainen en genieten van al die mooie stadions die ik tegenkom
ohja, nicomart, denk nou maar niet dat je woensdag zo gemakkelijk gaat winnen, mijn spelers krijgen een krat bier als ze winnen, dus verwacht maar vuurwerk:P

zelfde gezeik hiero...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou spelers kopen enzo zit er voor mij even voorlopig niet in, want ik sta nog zwaar in de min. Heb een speler die nutteloos is maar die is populair en een redelijk leider dus die durf ik eigenlijk niet te ontslaan. En in mijn 2weekse economie ziet het er niet echt rooskleurig uit. Ik verdien gewoon niet genoeg aan mijn supportersinkomsten en sponsorgeld. echt vervelend.
ik hoop dat mijn spelers gemotiveerd naar de wedstrijd van morgen toeleven, want in de competitie ga ik als een trein. Ik hoop dus dat mijn reservespelers ook wat gaan laten zien.

Er worden uitzonderingen gemaakt hoor, wanneer iemand kan aantonen dat hij die nationaliteit bezit. Ik ken bijvoorbeeld een aantal mensen die in Pakistan een team hebben en in Engeland wonen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Gasten! lees de regels toch eens. Het is niet toegestaan een team aan te vragen in het buitenland. Je moet een team aanvragen in het land waarin je woont. Dit zou het probleem van onze Chen kunnen zijn waarom hij niet wordt toegelaten.
En Chen, misschien de thread eens doorlezen, want er is al eerder iemand gekomen (na jou vraag) die dit antwoord gegeven heeft...![]()

Maar dat gaat zo traag... Kunnen ze niet een fast-forward-knop inbouwen naar de volgende belangrijke gebeurtenissen? Of de gebeurtenissen wat beter spreiden?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
MOet een keer mazzel hebben met een YP, kan ik wat verkopen..
dan stadion iets uitbreiden, en dan werken aan mijn team.. en dan over een seizoen of 1,2 gaan promoveren..
langetermijndenken is bij Hattrick het beste..

quote:Op woensdag 14 april 2004 00:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Maar dat gaat zo traag... Kunnen ze niet een fast-forward-knop inbouwen naar de volgende belangrijke gebeurtenissen? Of de gebeurtenissen wat beter spreiden?

Zeker waar Thije (ouwe GoT'erquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:10 schreef Thije het volgende:
[..]
Er worden uitzonderingen gemaakt hoor, wanneer iemand kan aantonen dat hij die nationaliteit bezit. Ik ken bijvoorbeeld een aantal mensen die in Pakistan een team hebben en in Engeland wonen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |