In principe is dit ook een centrale middenvelder (belangrijkste skills Positiespel en Conditie) Conditie is zo bij te trainen, in de 2 weken dat je geen competitiewedstrijden speelt. Tot die tijd heeft ie idd te weinig conditie.quote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
8-1 gewordenquote:Op zondag 4 april 2004 21:46 schreef Fugie het volgende:
BodybuilderUnited - Middelburg United 1-4:
De ruststand is 1 - 4. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Middelburg, met een indrukwekkende 59 procent balbezit
Nou dan gaat het bij jou op de topscorerslijst lekker.. Ik heb mijn topscoorder op de 2e plek staan in de lijst. De nummer 1 met 9 doelpunten en mijn nummer 2 dus met 8 en daaronder nog eentje met 7.. Blijft spannend dus. Kampioenschap is volgens mij al bijna binnenquote:Op maandag 5 april 2004 13:56 schreef Gabberhead het volgende:
Gisteren met 3-0 gewonnen. Ga nog steeds op doelsaldo aan kop en 1 achtervolger kwijtgeraakt. In de komende wedstrijd komt 1 van de 2 overgebleven concurrenten op bezoek, dus dat wordt vrij bepalend.
Mijn topscorer blijft wel lekker gaan. 10 doelpunten al dit seizoen tegen 5 voor de eerstvolgende
mijn plan, zoals boven beschrevenquote:Op maandag 5 april 2004 19:55 schreef Finkelstein het volgende:
heb met 2-2 gelijk gespeeld tegen de nummer 2 (ben zelf nummer 3). Heb ook ff gekeken naar een paar teams die dreigen te degraderen uit de 6de, zelf zit ik dus in de 7de en ik ben bang dat ik net zal winnen van die ploegen die nu onderin de 6de staan. Dus probeer ik dit seizoen 3de te worden, niet promoeveren, veel geld verdienen met spelers te trainen (en er geen aan te kopen) en in de zomerstop (als je dat zo mag noemen in hattrick land) een nieuw team te kopen waarmee ik om promotie mee ga doen. Dan wil ik het jaar erop net alles gaan verliezen, want dat vinden mijn supporters niet zo leuk. Mijn meer-jaren plan is al klaar.![]()
Ik heb mijn opstelling al klaar voor je!quote:Op maandag 5 april 2004 20:37 schreef qyn het volgende:
Maar eerst woensdag tegen MadKow!
dat zie je goed..quote:Op maandag 5 april 2004 20:35 schreef Finkelstein het volgende:
volgens mij zit zon beetje iedereen bij FOK! in het zlefde schuitje wat Hattrick betreft. Iedereen is pas net bezig en nog vol op bezig een begin te maken. Volgens mij zijn er niet zo veel die al langer bezig zijn. Of zie ik dit fout...
je mag er eentje weg doen hoorquote:Op maandag 5 april 2004 21:58 schreef Grumpey het volgende:
iemand die mij gaat controleren? ik heb namelijk nu een goed coach en 9 assistenten, en ik ga nu alleen nog maar trainen, hou mijn transfergeschiedenis in de gaten, zeker als je verdedigers nodig hebt
dat zie je fout........quote:Op maandag 5 april 2004 20:35 schreef Finkelstein het volgende:
volgens mij zit zon beetje iedereen bij FOK! in het zlefde schuitje wat Hattrick betreft. Iedereen is pas net bezig en nog vol op bezig een begin te maken. Volgens mij zijn er niet zo veel die al langer bezig zijn. Of zie ik dit fout...
die wedstrijd had ik afgelopen zondag en glansrijk gewonnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:38 schreef FrisianReds het volgende:
Mijn team staat nog niet in het befaamde lijstje. Het gaat om de 'Frisian Reds'. Ik speel momenteel mijn 2e seizoen in VIII.333. Tot nu toe alles nog gewonnen, maar toch een 2e plaats. Volgende week mag ik de nummer 1 uit m'n competitie ontvangen. Eens kijken wie de echte kampioen van deze poule is![]()
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:33 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat zie je fout........Ben nu met mijn 5e of 6e seizoen bezig........
me 2 speel het nu voor mijn 5e seizoen, zonder promotiequote:Op dinsdag 6 april 2004 08:33 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat zie je fout........Ben nu met mijn 5e of 6e seizoen bezig........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |