mwa.. een redelijke verdediger ik zou m best gepulld willen hebben. Mis eigenlijk nog een centrale man in de verdediging.quote:Op zondag 18 april 2004 03:52 schreef DaMadKow het volgende:
Sjoerd Hogendoorn (29827266)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 121 000 ¤
Loon: 1 120 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Mijn jeugdpull, wel hoge waarde opzich, maar nergens goed in ofzo, ik zal eens kijken wat 'ie doet op de transfermarkt
Even iets anders (zie ook het Fok!Cup topic).. Had jij de score al uitgewerkt van de FokCup? Ik wel, dus mocht het nog niet zover zijn heb je daar misschien wat aanquote:Op zondag 18 april 2004 17:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik heb ze nog niet uitgewerkt.. wilde ik morgen gaan doen (ben ziekquote:Op zondag 18 april 2004 17:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Even iets anders (zie ook het Fok!Cup topic).. Had jij de score al uitgewerkt van de FokCup? Ik wel, dus mocht het nog niet zover zijn heb je daar misschien wat aan
Succes met de wedstrijden vanavond, iedereen!
tja.. je zal in de eerste wedstrijden nog niet zoveel succes hebben.. je moet ff bouwen aan je team he.. kijken wat de beste formatie is enzoquote:Op zondag 18 april 2004 21:05 schreef forza22 het volgende:
in mijn eerste wedstrijd meteen na 3 minuten al 1-0 achter.![]()
ja ik weet het. het zal heel lastig worden dit seizoen om wedstrijden te winnen. zorgen dat ik niet degradeer is mijn doel dit jaar.quote:Op zondag 18 april 2004 21:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. je zal in de eerste wedstrijden nog niet zoveel succes hebben.. je moet ff bouwen aan je team he.. kijken wat de beste formatie is enzo
Das heel erg netjes! Als dit je eerste wedstrijd is en je speelt PIC hoef je volgens mij niet bang te zijn voor degradatie!quote:Op zondag 18 april 2004 22:48 schreef forza22 het volgende:
eerste punt is binnen hoor!! tegen de nummer 2 van de competitie. had pas 1 keer verloren.
in de 84ste minuut kwam ik nog 1-2 voor. maar een minuut later toch nog de 2-2. dit is de eindstand.
oja, op PIC gespeeld. dus ik ben zeer tevreden met een punt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |