wow.. dat is goed spulquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:25 schreef pannaking_ het volgende:
Ik speel ook HT
Mijn team heet FC United AFC{zet me ook maar in dat lijstje op beginapagina}
Op dit moment sta ik 3e in de V.98
Stadion is 42502 plaatsen. Fanclub gaat richting de 1500.
Mijn hoogste midfield rating tot nu toe was Outstanding/Uitmuntend.
Ik train dan ook al een tijdje playmaking/positiespel.
Mijn beste speler is :
Karl Damgaard[21 jaar]
PM: Brilliant/Briljant[+5/6]
Value: ¤ 1.104.00,-[passable/redelijk form]
Check out my squad.
komt er nu aan via mailquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Btw Timmy, mail mij het txt tje van de Opo maar ff, dan zet ik hem wel ff online...
heb je nou nog geen ploeg??quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:32 schreef Chen het volgende:
thanx ik heb veel aan jullie![]()
kijk in jou zit nou een fokker.... de rest is allemaal GoT achtig....quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb je nou nog geen ploeg??
mail anders ff een GM dat je het verkeerde .land hebt gekozen, die kunnen je vast helpen...
hier een mailadres van de nederlandse GM's voor je :
nederland@hattrick.org
succes![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
kijk in jou zit nou een fokker.... de rest is allemaal GoT achtig....
mmm op zon manier hoef je natuurlijk ook geen hulp meer te verwachten he ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
* SuperWeber mailtje gehad heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
komt er nu aan via mail
de mijne, d8 laat ik eens een keertje een keeper pullen:quote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef qyn het volgende:
Note to brain: geen jeugdpull 's nachts als je thuiskomt uit de stad, ook al is het vroeg 's nachts![]()
redelijk keepers doen rond de 75 tot 100k goed keepers rond de 200kquote:Op zondag 18 april 2004 02:32 schreef TimmyAsd het volgende:
en hoeveel kan/zal ik vragen voor welke keeper?!?
De conditie van een keeper boeit helemaal niet. Dus je moet gewoon je keeper houden met de hoogste stat op 'keepen'quote:Op zondag 18 april 2004 02:31 schreef TimmyAsd het volgende:
behalve dat zijn condititie gewoon slecht is.. issie op alle fronten beter dan mijn andere 2 keepers:
Nou heb ik het inderdaad helemaal met jou gehad. Ik heb minimaal 3x gereageerd op een post van je, om alles uit te leggen, en dit is je dank? De GM's zien je aankomen met zo'n verhaalquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
dan heb ik dus mazzel gehad met mijn jeugdpullquote:Op zondag 18 april 2004 09:59 schreef Sandyman het volgende:
[..]
De conditie van een keeper boeit helemaal niet. Dus je moet gewoon je keeper houden met de hoogste stat op 'keepen'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |