Neeeeee, ajb niet zegquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Vom, jij bent dus zo'n boer die zich midden in de kledingwinkel gaat staan omkleden!?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:58 schreef Vom het volgende:
Als ik dat zie krijg ik de neiging die mensen hardhandig een winkel uit te schoppen...![]()
Normaalquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:58 schreef Inquistor87 het volgende:
Volgens mij is ie helemaal goed eh. Geen Vom de Prutser meer.
Een broek is het ergstequote:Op vrijdag 2 april 2004 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vooral als ze een broek of een t-shirt staan te passen!
Dat heb ik dus nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Vooral als ze een broek staan te passen!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:00 schreef mitt het volgende:
HoiHiep.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gezien.
Als het pashokje voor mijn doen te ver weg is, pas ik het t-shirt gewoon in de winkel. Lekker showen, die bierpens.
Boer!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Als het pashokje voor mijn doen te ver weg is, pas ik het t-shirt gewoon in de winkel. Lekker showen, die bierpens.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Boer!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gezien.
Het is:quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:04 schreef zjroentje het volgende:
Wat is daar dan zo erg aan?
Mijn pens is echt niet patserig. Dat sixpack zit goed verborgen onder de winterlaag.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is:
a. Patserig
of
b. Boers
Je kunt wel merken dat jij een Zuid-Limburger bent! Neanderthaler!
Als SCH er was geweest, had 'ie het keldertje gezegd....quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:07 schreef Inquistor87 het volgende:
We moeten vaker thema avonden in Hools hebben. Nu in hokjes stoppen wat is het volgende?.
verstoppertjequote:Op vrijdag 2 april 2004 19:07 schreef Inquistor87 het volgende:
We moeten vaker thema avonden in Hools hebben. Nu in hokjes stoppen wat is het volgende?.
Dat wordt denk ik zo stilquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verstoppertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |