Geen flauw id waar dat is (behalve dan dat het in Rotjeknor ligt)quote:Op zondag 4 april 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
13:00 Motoport Rotterdam!
Ow niet eens aan gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 4 april 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien kan Pepijn dan een proefrit op de CBR125R maken?
10 tot 50 % korting op alles en net een week de BMW binnen schiet niet op gaat niet samen he.quote:Op zondag 4 april 2004 11:58 schreef PatrickM het volgende:
Ik keek net ff op de site van Motoport, maar die zit niet echt zo heel ver wegnog (vanaf HvH gezien) voor de A13... Ik ga daar zeker eens een keer een kijkje nemen
(alleen niet vandaag)
Die zie je ws. al vaak genoegquote:Op zondag 4 april 2004 12:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer man... kon ik je BMW eens zien
Als mijn bankrekening een benzinetank zou zijn van 20 liter, dan zou er nog net 0,1 liter reserve in staan, meer ook nietquote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
10 tot 50 % korting op alles en net een week de BMW binnen schiet niet op gaat niet samen he.
Idd, goed opletten daarmee. Of het wel dubbel gesticked is..quote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
10 tot 50 % korting op alles en net een week de BMW binnen schiet niet op gaat niet samen he.
Maar die zwarte markt: is dat echt motorkleding met protectie??
Of ga je er een cross outfit onder dragen..
Is kleding met protectie jaquote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die zwarte markt: is dat echt motorkleding met protectie??
Vanwege de ietwat mislukte uitwerking van het choken wist ik nu niet of ik hem wel of niet moest gebruiken. Hij starte uiteindelijk beter als je hem niet gebruikt en een paar seconden gas blijft geven net na het aanslaan. Die choke kan ik dus lekker links laten liggen behalve als het echt koud is.quote:Op zondag 4 april 2004 11:08 schreef Makster het volgende:
Het is een bekend probleem dat de ZXR400 af en toe problemen heeft met de koude start. Ik moet zeggen dat het bij die van mij wel mee valt, met zulk weerals het nu is start ik gewoon in een keer. Toen het kouder was ( lees 5 graden ofzo ) moest ik ff de choke erbij doen. Die is inderdaad wat lastig te doseren maar werkt wel prima. Meestal start ik de motor en geef ik NA dat de motor loopt gelijk ff een seconden of 10 wat gas dat ie een beetje toeren maakt![]()
Jammer, mochten ze ooit in de weg liggen dan hou ik me aanbevolen. Maar jij vond het toch ook niks om iemand achterop mee te nemen?quote:Mijn stepjes zitten er op dit moment inderdaad niet opMAar ik hou ze toch zelf, mijn vriendin zal ook nog wel eens achterop willen enzo
Alleen geen garantie.quote:Op zondag 4 april 2004 12:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is kleding met protectie jaWaarschijnlijk import of overstock (of 's nachts uit de winkel gehaald
) wat doorverkocht is aan handelaren, die het weer verkopen op de zwarte markt (in Beverwijk dus).
Heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 4 april 2004 12:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jammer, mochten ze ooit in de weg liggen dan hou ik me aanbevolen. Maar jij vond het toch ook niks om iemand achterop mee te nemen?
Daar vergis je je in... je hebt daar bij de meeste handelaren wel garantie (de meeste zitten er ook permanent het hele jaar door). Overigens is het niet meer zo'n klere bende als vroeger... het ziet er allemaal wat beter en netter uit dan vroegerquote:Op zondag 4 april 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen geen garantie.Maar ja daar zal de prijs ook wel naar zijn. Ik ben 7 jaar geleden daar geweest en wist niet wat ik zag al die hallen vol spullen en prijzen die het verstand te boven gaan. Motorkleding had ik toen nog niet eens gezien.
![]()
Heb even snel gekeken maar dat zou nog weleens kunnen passen mits de hart-hart afstand van de bevestigings gaten goed zijn. Dit laatste betwijfel ik en het lijkt alsof deze recht en ik moet ze licht naar buiten gebogen hebben.quote:Op zondag 4 april 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Stepjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |