ja? das mooiquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef Partygurl het volgende:
Nopes geen allstars, die heb ik nog wel 2 paar van vorige zomer, lopen nu nog steeds perfectos
Saskia...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:02 schreef amaranta het volgende:
daar werk ik nu ja
in ieder geval tot aan de zomer
hoe heette je vriendin en in welk jaar is ze hier van school gegaan
er hangen namelijk erg mooie fotos in de hal![]()
dan kent ze mijn vriend en zijn broer misschien ookquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Saskia...
wanneer zat ze er..
ff tellen
ze is nu 19..
ze heeft in de tijd dat ze daar op school zat een autoongeluk gehad dus als er leraren zijn die er al lang werken, die kennen haar denk ik nog wel
checkquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan kent ze mijn vriend en zijn broer misschien ook
alhoewel, rob denk ik niet, maar bart wel
ik zal het eens navragen
DINGEN zegt ie ook zo mooi he....quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:08 schreef blieblie het volgende:
ik heb ook nieuwe sneakers.
Van die Adidas Goodyear dingen
ja blieblie is zoquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:13 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
DINGEN zegt ie ook zo mooi he....![]()
niet als de gek het ervoor wil gevenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:17 schreef Partygurl het volgende:
das toch best veel voor een auto uit 93 of niet?
dan wordt het geen vriendenprijsje voor een fokker gok ik zo....quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:21 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat ik als ik deze verkoop, een megane koop
maar ik wil ook een lupo, alleen zijn die erg duur
Alst lekkerweeris?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja blieblie is zo
overingens blie, wanneer gaan we weer terrassen?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:58 schreef Blueman het volgende:
Nu op de Opbouw amaranta?
daar heeft mijn vriendin vroeger op school gezeten!
waar eindigdtieop??quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:28 schreef amaranta het volgende:
tja, ik verkoop mijn auto, en dan wil ikniet meer dan 2000 euro bijleggen
blie is je nummer nogsteeds het zelfde?
ik heb nog neit geboektquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:30 schreef Partygurl het volgende:
ik heb nu al zin in de grote vakanties p a n j e
Bijna goed..quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:27 schreef amaranta het volgende:
saskia coolen
![]()
Goed!!! eN MET u?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heeeeeey PG!!!
Hoestie?
beetje vreemd, maar lekker??quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:56 schreef blieblie het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Razztwizzle
Wat een raar meisje.... ze is ontzettend mooi, maar ook weer niet.
Maf
hebben wel ja, maar niet hier...(NOG niet?)..quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:06 schreef Partygurl het volgende:
heb jij geen foto gazy?
ikk kan je foto wel posten alsk thuis ben??quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:09 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hebben wel ja, maar niet hier...(NOG niet?)..
zal maar niet zeggen dat ik een vrouw ben die niet veel van comp snapt maar die wel andere kwalitei..nee, idd, wordt een beetje flauw..
Met mij super!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Goed!!! eN MET u?
ps, ik vind die niet mooi
pak je een boterhamquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef Partygurl het volgende:
Mooi zo
Ik heb honger en mn vriendje schiet maar niet op en we eten bij hem
isda niet altijd zo?quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:34 schreef amaranta het volgende:
net heel veel wouten bij de edisonstraat
LoLquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:21 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat ik als ik deze verkoop, een megane koop
maar ik wil ook een lupo, alleen zijn die erg duur
dus misschien de arosa (zelfde als lupo alleen goedkoper)
en eigenlijk wil ik een cabrioquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef sosaman het volgende:
[..]
LoL
vertelquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:09 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hebben wel ja, maar niet hier...(NOG niet?)..
zal maar niet zeggen dat ik een vrouw ben die niet veel van comp snapt maar die wel andere kwalitei..nee, idd, wordt een beetje flauw..
nee geen audi nee...quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef sosaman het volgende:
[..]
LoL
ga weg man artic!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertel
ok doeiquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ga weg man artic!!!!![]()
![]()
jiehaa!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok doei
harry potter ja.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:09 schreef gazylady2 het volgende:
harry potter????????
komt ie he, opletten!:quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:40 schreef blieblie het volgende:
gazy, hoe was die opmerking van je gisteren ook al weer?
die over dat je je hoofd niet kan kiezen, maar wel hoe je kijkt.
Hij is geniaal.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
komt ie he, opletten!:
'Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd dat je hebt gekregen,
maar wel voor het gezicht dat je trekt'.
en nou goed onthouden he?!![]()
(ps hoe kwam je daar bij zo in 1x uit t niets?)
Checkquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:48 schreef daNpy het volgende:
Zo doe je dat
ey sletquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:58 schreef febster het volgende:
[..]
Check
Ik dacht, ik ben eens behulpzaamquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
ey slet.
blijf uit mijn sig![]()
Heej Appiequote:Op vrijdag 2 april 2004 23:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ben eens behulpzaam
Morgen weerquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej Appie
Zoals?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:15 schreef febster het volgende:
[..]
Morgen weervnv gelukkig niet
Had wel betere dingen te doen
Laat ik het zo zeggen:quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals?
Febster is verlieehiefd!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:35 schreef febster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Ik heb vandaag 4 en een half uur prettige gesprekken gehad met een leuk collega'tje van me
Eindelijk neucken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:35 schreef febster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Ik heb vandaag 4 en een half uur prettige gesprekken gehad met een leuk collega'tje van me
Praten, tja als dat alles is wat hij doet dan zal hij waarschijnlijk niet ver komen met zijn verliefdheidquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Febster is verlieehiefd!
Febster is verliefd.
Mahahahahahahahahhaquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:34 schreef amaranta het volgende:
rode nissanmicra uit 93
splinternieuwe remmetjes erop
ziet er nog goed uit
plusminus 140duizend km
iemand kopen?
3000 euro
neej want rukken helpt denk ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Praten, tja als dat alles is wat hij doet dan zal hij waarschijnlijk niet ver komen met zijn verliefdheid
Misschien dat er morgen actie ondernomen wordt, maar dat zien we morgen allemaal wel weerquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Praten, tja als dat alles is wat hij doet dan zal hij waarschijnlijk niet ver komen met zijn verliefdheid
Sucsexquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:54 schreef febster het volgende:
[..]
Misschien dat er morgen actie ondernomen wordt, maar dat zien we morgen allemaal wel weernu verder Hannibal
afkijken en dan
Mzzl
Sparen tot donderdagavond is not amusing!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef nodisch18 het volgende:
[..]ik sta voor!
![]()
Gewoon & copy ; aan elkaar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
ALT-0169
idd sucsex ja....quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sucsex
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:20 schreef ArTiC het volgende:
gvd...fucking aap die belt....Persoon die belde, ik schop je lam vanavond
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:48 schreef blieblie het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzo.
Ik vind van wel!quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb pas 50 uur gewerkt deze week..mag ik ff vrij hebben?
heb jij pech..ik ga me hard verdiende geld uitgevenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:05 schreef blieblie het volgende:
nouw, kvinvannie
Juust...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb jij pech..ik ga me hard verdiende geld uitgeven
blauwe, echte helmonders...werken is vies
Buahahah, ik hebquote:Op zaterdag 3 april 2004 04:24 schreef r8ality het volgende:
Een Nissan Micra. Bwahahahahaha. Uit '93. Bwahahaahaha. 3000 euro. Bwahahahaha.
Sommige mensen kunnen fijn dromen. En ben fucking blij dat je auto kan rijden. Mevrouw zit al meteen aan een Arosa of Lupo te denken. Ik zou al blij zijn met een ouwe rotte Golf uit 83.
c) echnie...quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Buahahah, ik heb
a) al langer mijn rijbewijs dan mij
b) al langer een auto dan jij
c) verdien gewoon een salaris waarvan ik welke auto dan ook kan kopen
Juist!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:18 schreef amaranta het volgende:
jes indeed
en als ik die een wil kopen dan doe ik dat gewoon
punt.
dat wel, maar niet elke auto die je wil.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:07 schreef amaranta het volgende:
wel als ik een 2ehands lupo of arosa wil kopen
dat kan ik dus écht wel betalen
citroengroen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Juist!
moet je wel een gave kleur pakken he!
nu ben ik maar even eten + krant lezen
ja maar ik wil of een lupo of een arosa of een meganequote:Op zaterdag 3 april 2004 12:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
dat wel, maar niet elke auto die je wil.
Bekende Bug!quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:45 schreef r8ality het volgende:
Ik klik op "Reageer"
Daarna op "hier" van klik HIER om onder een andere naam te posten.
Ik vul mijn nickname (daNpy) en wachtwoord () in.
Ik typ bij bericht: "Hardstyle"
en dan staat ie nog onder dit account
Dat zeer zeker..quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:55 schreef r8ality het volgende:
Slecht
welke hebbie gekocht?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:39 schreef ArTiC het volgende:
![]()
nei skoen, nei shirts, nei artic whehehe![]()
ga werken...whehehequote:Op zaterdag 3 april 2004 14:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
welke hebbie gekocht?
kei skonquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:24 schreef Blueman het volgende:
Coole Skoen Artic!
ik heb altijd goede tipsquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:58 schreef ArTiC het volgende:
nee, ik heb flow zijn tip gevolgd en ben naar boudewijns in son geweest..paar fatsoenlijke zomerse Diesel Vega schoenen
dat is allemaal leuk en aardig, maar dat je 3000 euro voor jouw huidige auto gaat vangen is echt ijdele hoop. Zelfs als er zo'n gek is die persé zo'n auto moet hebben (zulke mensen bestaan toch niet neem ik aanquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:03 schreef amaranta het volgende:
Buahahah, ik heb
a) al langer mijn rijbewijs dan jij
b) al langer een auto dan jij
c) verdien gewoon een salaris waarvan ik welke auto dan ook kan kopen, dus ook een lupo of een arosa
*wacht in smacht op reacties zoals:quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
drukte in Edison was vanwege inval in café Guus(je), ze hebben daar coke gevonden + 3 illegalen waarvan 2 Poolse vrouwen (20 en 21 jaar) en 1 Bulgaar van 34.![]()
Ik vind alles leuk en niet leuk...quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
Leer eens een eigen mening te krijgen.
pssst, Hyundai Scoupe uit '94 kopen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig, maar dat je 3000 euro voor jouw huidige auto gaat vangen is echt ijdele hoop. Zelfs als er zo'n gek is die persé zo'n auto moet hebben (zulke mensen bestaan toch niet neem ik aan*ril) dan zal hij/zij er nog geen 3000 voor willen geven.
Kijk voor de gein even ter vergelijking op www.autotrader.nl en zie voor jezelf.
dat vindt ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk en niet leuk...
ben schizo
nee Artic..quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat vindt ik ook
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
nee Artic..
je moet een eigen mening hebben...
dat vindt ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
nee Artic..
je moet een eigen mening hebben...
Ik dank u hartelijk voor de tips meneer FD..quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en gewoon tot twee keer toe "vindt ik" schrijven...quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat vindt ik ook![]()
that's the spiritquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik dank u hartelijk voor de tips meneer FD..
tijdens het werk ga ik vanavond iedereen kenbaar maken dat ik ook een mening heb!
je sig...het is:quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:42 schreef FlowDesign het volgende:
nog van gister, feauteaufuck vrijdag:
[afbeelding]
dat vindt ik dat dat kan..ik heb tenminste mijn eigen mening over spellingquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en gewoon tot twee keer toe "vindt ik" schrijven...
je hebt gelijk, zo had ik het eerst maar toen d8 ik: "het was toch iets met voetmassage?"quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je sig...het is:
'ik ben die voetneukende meester'
loop ik vanavond op het terras en kom aan bij een tafel:quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
that's the spirit
dat maak jij er van... werk zequote:Op zaterdag 3 april 2004 17:00 schreef Blueman het volgende:
zinloze discussie
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
loop ik vanavond op het terras en kom aan bij een tafel:
"Goedenavond beste mensen, ja IK vind het een goede avond, maar als u niets wilt bestellen dan wordt het toch een mindere avond maargoed... wilt u iets drinken?"
Hun: "uhhhhh 3 bier?"
Ik: "3 bier, dat vind IK een zeer goed idee, maar wilt u geen aparte bieren zoals Palm, Leffe of het altijd zeer lekkere (naar mijn mening) Hoegaarden?"
Hun: "Uhhhh nee 3 bier is goed"
Ik: "Okee, het is uw bestelling!"
Ja, "iets" moet je wel zakken jaquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:54 schreef amaranta het volgende:
mijn insteek is om drieduizend te vragen, en dan iets te zakken in de prijs
shit stomme zinloze discussie 1 over auto's , 2 over (g)een eigen meining...begint ie zijn eigen mening is het nog niet goed!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat maak jij er van... werk ze
eeeeeey geez!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
shit stomme zinloze discussie 1 over auto's , 2 over (g)een eigen meining...begint ie zijn eigen mening is het nog niet goed!
BOEIEND allemaal!!! not!!
en geen gezeik, want dit vind ik!
treedee ja.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
treedee
heeejjjj blieblieblieblieb!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
eeeeeey geez!!
Aaaaaaaaaaaltijd goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
heeejjjj blieblieblieblieb!
kijk dat is nog een een leuk welkom![]()
hoest met jou?
je spreekt je eigen tegen....quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
yeaaaaaah right.
niks, maar hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
treedee ja.
wat is daar mis mee?
Zo heeft mijn bedrijfje geheten.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
niks, maar hoe kom je erop?
Mwah...quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:41 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
je spreekt je eigen tegen....
tja, als je het zo stelt.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo heeft mijn bedrijfje geheten.
Tree - Boom, groen, bloeiend, blahblahblah
TreeDee - 3D
Dee - Idee
etc.
En het bekt wel lekker.
Toch?
Als je ff zit op een goeie naam voor een bedrijf of product kom je soms op hele goede ideeenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:46 schreef FlowDesign het volgende:
owja, ik vat um BB... is wel kewl ja
zij tegen jou of jij tegen haar??quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:48 schreef FlowDesign het volgende:
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd dat je hebt gekregen,
maar wel voor het gezicht dat je trekt © Gazylady
Gister in de stad zo'n meisje die dat nog even bevestigde: "Je bent veel knapper als je lacht."
Ik ga het vanavond ook proberenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:48 schreef FlowDesign het volgende:
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd dat je hebt gekregen,
maar wel voor het gezicht dat je trekt © Gazylady
Gister in de stad zo'n meisje die dat nog even bevestigde: "Je bent veel knapper als je lacht."
ik ziet umquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:50 schreef gazylady2 het volgende:
cute!!!!
(en zie dan die big smile he hierboven)
Bibi komt ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:52 schreef 2x4 het volgende:
ik heb bliebieee gezien vandaag, ruige winkel haha!
komt die bibi ofzow vanaaf ook?![]()
Bibi ja... gelukkig zijn er nog mensen op de wereld met een net zo fucked up naam als ikquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:02 schreef FlowDesign het volgende:
Bibi..?
Oooooh had ik moeten bellenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:18 schreef gazylady2 het volgende:
wat bedoelen mannen als ze je telefoon nummer vragen maar toch niet bellen?? (iig 2 dagen erna niet)??? ik word er echt niet goed van..... hiij was nou ineenmaal echt leuk!....hellup!!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oooooh had ik moeten bellen.
Wat bedoelen vrouwen daarmee dan?
Ik had vorig jaar dat ik belde maar dat ze chronisch niet opnam.
Kortom, waarom bel je hem niet?
huh? volgen je ff niet meer...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:36 schreef blieblie het volgende:
Wanneer begon de 1ste wereldoorlog?
eeeeuh 45?![]()
![]()
![]()
![]()
Kopspijkers...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
huh? volgen je ff niet meer...
je moet ook niet zo naïef zijn en meteen je nummer aan een wildvreemde gevenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:36 schreef gazylady2 het volgende:
(als die dan mn nr niet gevraagd had waren de bedoelingen ook meteen duidelijk..)
Of 2 telefoons kopequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je moet ook niet zo naïef zijn en meteen je nummer aan een wildvreemde geven
Daar had ik het vorige week nog over met Anke (barvrouw v/d Schoen).
Die deed dat ook altijd en zij kreeg op een gegeven moment op zaterdag na het stappen zo'n 3 smjes van mensen die ze niet eens kende!
*kuch*quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo heeft ons bedrijfje geheten.
Tree - Boom, groen, bloeiend, blahblahblah
TreeDee - 3D
Dee - Idee
etc.
En het bekt wel lekker.
Toch?
is het niet altijd tijd voor bier?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef blieblie het volgende:
is het al tijd voor bier?
En een Tree staat ook voor een nieuw begin, maar ook voor wijsheid (oude eik) en is te vertrouwenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:32 schreef febster het volgende:
[..]
*kuch*
*burp*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
is het niet altijd tijd voor bier?
ben jij soms te goed voor bier?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:34 schreef febster het volgende:
[..]
*burp*
Smirinoff ice black
Ja serieus, bier das echt voor de IQ loze op deze planeetquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ben jij soms te goed voor bier?
whehehe...quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ja serieus, bier das echt voor de IQ loze op deze planeet
Meta meta Meta de vries!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
whehehe...
ken je dat stukje van Theo Maasen niet?
*grmbl*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
whehehe...
ken je dat stukje van Theo Maasen niet?
ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:48 schreef febster het volgende:
[..]
*grmbl*
Dat zal ik dan wel weer gemist hebben
ben je daar nu al achter?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:50 schreef blieblie het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooh, Cafe del Mar is goed
Wist ik altijd alquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ben je daar nu al achter?
ik heb ook een of andere 'original mix'
ja kweenie, heb ik ooit zo gedownloadquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wist ik altijd al![]()
Welke van de 3?
En waarom .wmw?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
http://www.treedee.net/dl/
Dalijk komt er ook nog Billy Ray Martin - Honey bij.
wat jij zegtquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
suffe forum software![]()
maar ze staan er nu allebei op.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wat jij zegt
dan maak je maar zinquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef blieblie het volgende:
\Aaaargh, keb geen zin om uit te gaan.
In de stunt bij dat blonde lange vrouwke achter de bar in de grote zaal B-52's bestellenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef blieblie het volgende:
Stug doorzuipen....
Ben ik na 10 min kroeg al compleet van de wereld
bibi zit hier achter de webcam dude...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:53 schreef 2x4 het volgende:
ik ga nu naar bibi![]()
![]()
![]()
overal!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Mariechjen het volgende:
FLOOR waar komen jullie tegenwoordig elke zaterdag dan..?
Ken ik niet....quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In de stunt bij dat blonde lange vrouwke achter de bar in de grote zaal B-52's bestellen
njaah nu niet meer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
bibi zit hier achter de webcam dude....
ben nu net onder de douche vandaanquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:41 schreef blieblie het volgende:
Whoehoe???
Jow, hoe lang douche je wel niequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ben nu net onder de douche vandaan
uhhh, 15 mins?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jow, hoe lang douche je wel nie.
Kben in 10 min klaar met douchen.
ah keej, hoelang zal ik feb voor de deur laten staan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
uhhh, 15 mins?
Definieer "lang"quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
ah keej, hoelang zal ik feb voor de deur laten staan?
Handdruk??quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:45 schreef daNpy het volgende:
Ey Flow heb je je handdruk nog geoefend [afbeelding]
Zo een nigga joooow vinger, duimquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:48 schreef daNpy het volgende:
Kan r mee door...
Ja Flow en r8al gaven elkaar gister een nigga-style© handdruk maar flow kon em niet
(r8al raar doen, OmegaP lachen)
[insert febsterstyle]quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:49 schreef daNpy het volgende:
Gaat iedereen weer stappen dalijk btw
Nee niet zo'n overdreven nep-neger handdrukquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo een nigga joooow vinger, duimduimdraai schouderbuts mep handdruk?
En bij R8al moeten ze niezoveel vla eten volgens Feb.
*dit was de huishoudelijke mededeling van vandaag!*
Waarom doen Joost en ik hem dan wél goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef FlowDesign het volgende:
correctie: joost kende 'm niet
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo een nigga joooow vinger, duimduimdraai schouderbuts mep handdruk?
En bij R8al moeten ze niezoveel vla eten volgens de moeder van Joost.
*dit was de huishoudelijke mededeling van vandaag!*
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee niet zo'n overdreven nep-neger handdruk
Hand-hand-vingers-knokkels-borst (to the heart yo)
ik deed dat soort handdrukken al toen ik 14 was manquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom doen Joost en ik hem dan wél goed
Heb jij net teh cribs gekeken?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:56 schreef daNpy het volgende:
Want?
Wij ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik deed dat soort handdrukken al toen ik 14 was man
ik ken alleen maar de 'extended versie, niet die korte van jullie![]()
nopequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb jij net teh cribs gekeken?
sorry hoor, maar die was echt alles behalve naief......wist precies dat dit het juist was.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je moet ook niet zo naïef zijn en meteen je nummer aan een wildvreemde geven
ik sprak gister een autoverkoper, en die vond zelfs dat ik hem wel voor 3250 te koop kon zettenquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, "iets" moet je wel zakken ja.
gewoon proberen 3250quote:Op zondag 4 april 2004 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik sprak gister een autoverkoper, en die vond zelfs dat ik hem wel voor 3250 te koop kon zetten
volgens mij nog niet..misschien de moeit om ff te checkenquote:Op zondag 4 april 2004 12:32 schreef amaranta het volgende:
ik wel
weet er iemand of de zara in eindhoven toevallig al open is??????????????????//
quote:Op zondag 4 april 2004 14:16 schreef blieblie het volgende:
hatsjoe.
ik moet voortaan geen foto's kijken in het vriendje/vriendinnetje topic in B&H.
Snap ik nog niet. Mits jij ook graag ene vriendje wiltquote:Op zondag 4 april 2004 14:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
wor je sjagrijnig van.
Yeahquote:Op zondag 4 april 2004 14:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik nog niet. Mits jij ook graag ene vriendje wilt
Ze hadden die grens gewoon op 3000 moeten leggenquote:Op zondag 4 april 2004 14:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Yeah.
Zeg juup, jij kan in dat oldbie forum he, is daar nu iets te beleven?
Imho hadden ze die grens op 10.000 moeten leggen.
uhhh... hè?quote:Op zondag 4 april 2004 12:13 schreef gazylady2 het volgende:
sorry hoor, maar die was echt alles behalve naief......wist precies dat dit het juist was.
en bovendien heb ik wel te veel verwachtingen dan, omdat ik niet eerder zo mn nr aan jongens heb gegeven btw
maar goed allemaal goed het weekend gevierd??![]()
Alleen voor vrouwen of ook Zara voor mannen?quote:Op zondag 4 april 2004 12:32 schreef amaranta het volgende:
weet er iemand of de zara in eindhoven toevallig al open is??????????????????//
jalamaar, wordt niet echt zinnig meer nee denk kquote:Op zondag 4 april 2004 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
uhhh... hè?Nouja, laat maar
(ten slotte heb ik jouw nummer ook
)
Ja, vooral gisteravond was het errug gezellig in de stad
de zara is nog dichtquote:Op zondag 4 april 2004 16:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen voor vrouwen of ook Zara voor mannen?
Zara voor mannen heerscht, die hebben echt mooie spullen
Als ik in Barça (of een andere Spaanse stad) ben dan wil ik wel langs de Zara jaquote:Op zondag 4 april 2004 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
de zara is nog dicht
maar ik denk dat er ook wel een mannenafdeling komt
zara voor mannen heerscht zeer zeker
gezellig in de zin van:quote:Op zondag 4 april 2004 17:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
jalamaar, wordt niet echt zinnig meer nee denk k![]()
maare, gezellig in de zin van..........??
allemaal ingredienten van de ideale stapavond ja...quote:Op zondag 4 april 2004 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gezellig in de zin van:
Vrolijk, biertjes drinken, leuke gesprekken, leuke mensen
pest me niet zo ja, heb net de witlof achter mn kiezen.... blehhquote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef FlowDesign het volgende:
En nu ga ik even mijn eten klaarmaken...
biefstuk, krieltjes en veldsla
zal ik champignonnetjes bij de biefstuk doen? Is ook wel lekker...
Dat is zo ONTZETTEND stoer!!quote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef amaranta het volgende:
ik ga straks salsa dansen in de santiago de cuba
wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |