Afleren, drillen en opvoeden die handel!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ze hebben nog zoiets als een 'leven'
wat is dat?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ga je toetstenbord spoelenquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Je polsen met een scheermes bewerken is excuses genoeg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:23 schreef Blinker het volgende:
het spijt me...![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je polsen met een scheermes bewerken is excuses genoeg.
Je mag ook een treintje koppen of touwtje springen op de A2 hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fatsoenlijke respons schijnt ook al een uitdaging te zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:27 schreef Tokay het volgende:
Oldbies, zijn dat de users van voor 15 oktober 2003?
Hee, da's ook toevallig dan, ik kom er net achter dat ik dus een oldbie ben!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Vooruit dan.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:27 schreef Tokay het volgende:
Oldbies, zijn dat de users van voor 15 oktober 2003?
Nou moet je wel weten wat je wilt!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Vooruit dan.
ik ben denk ik een putsbiequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hee, da's ook toevallig dan, ik kom er net achter dat ik dus een oldbie ben!![]()
Ach, je moet maar zo redeneren: beter een putsbie, dan een flutsbie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben denk ik een putsbie
Iedereen die met een topic mee kan doen is ok!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Nou moet je wel weten wat je wilt!
Dus er is zelfs een plekje voor mij?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Iedereen die met een topic mee kan doen is ok!
Veel konenquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voel me prima als irritante newbieIk hoop het dan ook nog lang te blijven, heerlijk!
Je signature is wel ok.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voel me prima als irritante newbieIk hoop het dan ook nog lang te blijven, heerlijk!
lol jouw postcount post ik per dagquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:46 schreef Suke het volgende:
hallo![]()
[..]
nu niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lol jouw postcount post ik per dag
En wat zegt dat over jou dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lol jouw postcount post ik per dag
Background user dusquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Suke het volgende:
[..]
nu niet meernormaal lees ik alleen en post ik bijna niet
Dat mijn sociale vaardigheden beneden peil zijn, dat ik lelijk ben en dat er bij mijn persoon een absentie van leven isquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jou dan?
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat mijn sociale vaardigheden beneden peil zijn, dat ik lelijk ben en dat er bij mijn persoon een absentie van leven is
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat mijn sociale vaardigheden beneden peil zijn, dat ik lelijk ben en dat er bij mijn persoon een absentie van leven is
Bek houwe, gore kutkneus.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kunnen niet meedoen met een topic of leuk topic maken.
Vanaf 26 maart.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:00 schreef merdeka het volgende:
* hele erge newbie meldt
Ik ben al zo lang een geniepig meelees-monster dat niks postte, dat ik het kunstje inmiddels wel doorheb
Zit je nog in je pyama? Ohnee dat noemen ze cultuur.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bek houwe, gore kutkneus.
Moet jij niet je vrouw onderdrukken? Straks krijgt ze een eigen mening..quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bek houwe, gore kutkneus.
Volgens mij heeft die Japanse/ Chinese dame in je avatar één been korter dan het ander...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef ZyKoNews het volgende:
[afbeelding]
't is wel een gleufdier....quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Vanaf 26 maart.
Ok dan doe ik ook mee...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb het ook niet over alle newbies , sommige kunnen wel meedoen.
Ik zei toch?! Hele erge newbie...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Vanaf 26 maart.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Japanse/ Chinese dame in je avatar één been korter dan het ander...
Jij bent gewoon cool.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok dan doe ik ook mee...
Ze ligt nog vast aan de ketting in de box.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Moet jij niet je vrouw onderdrukken? Straks krijgt ze een eigen mening..
Wil je verkering?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik zei toch?! Hele erge newbie...
Ik lees fok nu ca. anderhalf jaar en begon me inderdaad een geniepig 'gleufdier' te voelen,
dus ben ik sinds kort onder mijn steen vandaan gekropen, heb ik mijn leven ingeleverd en ben nu een echte user. En daar moet je dan blij mee zijn![]()
Eerst iets van een foto of zo graag!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wil je verkering?
Ik vind deze post al niet eens boeiend, dus kan je weer voor een paar maanden onder je steen kruipen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:23 schreef Mercan157 het volgende:
Hier nog zo'n geniepige meelezer![]()
Sjah je bent natuurlijk al gauw bang dat ze je posts niet boeiend genoeg vinden hè?![]()
Maar ik probeer m'n leven te beteren, ben steeds meer aan het posten![]()
Hierzo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Iemand zuipen vanavond?
Ik heb al een hele fles ranja klaar staan! Ik kan haast niet wachten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Iemand zuipen vanavond?
Bij "ons" noemen we Sinas-Berenburg ranja... Goed te drinken!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb al een hele fles ranja klaar staan! Ik kan haast niet wachten.
Vreemd, ik voel me er altijd prima onder om totaal onzinnige en nietszeggende reacties te posten, gewoon omdat ik weet dat er iig altijd iemand is die zich er aan ergertquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:23 schreef Mercan157 het volgende:
Sjah je bent natuurlijk al gauw bang dat ze je posts niet boeiend genoeg vinden hè?![]()
NEE!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb het ook niet over alle newbies , sommige kunnen wel meedoen.
jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:22 schreef super-muffin het volgende:
ben ik ook een kut-newbie?![]()
nope sorry, eenmaal eronderuit, is er geen weg meer terug.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind deze post al niet eens boeiend, dus kan je weer voor een paar maanden onder je steen kruipen?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:36 schreef Mercan157 het volgende:
[..]
je eigen sig dus![]()
*BOF*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:36 schreef Mercan157 het volgende:
[..]
nope sorry, eenmaal eronderuit, is er geen weg meer terug.
het spijt me zeer
Het is nog leuker dat newbies denken dat door andere newbies af te zeiken ze zelf gelijk geen newbie meer zijn. Maar ja, dat is mijn mening hehehehequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:37 schreef Xebrozius het volgende:
Wat ik altijd wel grappig vind is hoe de newbies een ontzettend grote bek tegen je opentrekken, alsof ze graag geflamed willen worden als ze net het forum opkomen.
Waarschijnlijk heeft dat er mee te maken dat ze graag aandacht willen, en tevens zichzelf willen bewijzen als zijnde assertieve users met een uitgesproken mening. Ook al is het pas hun 3e post die zij plegen op het forum.
Maar anyways, ik ben UT-en.
*inkopt*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
Newbies zijn altijd al waardeloos geweest.
Kutnewbie!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef skiczukie het volgende:
ben je ook zwart joh?
Moest jij niet UT'en ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
*inkopt*
Net zoals sommige users.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef schizow666 het volgende:
Gelukkig kom jij daar aan met je hoogstaand topic.
Als ONZ jou toch niet had.
Ik ruik reltopic.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:41 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Moest jij niet UT'en ofzo?
Tijd voor bierquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ruik reltopic.
mensen als jij lach ik toch uitquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Kutnewbie!
En nog slecht lurken ook
Jammer dat je niet weet dat ik die ondertitel meer dan een jaar geleden ook al eens gehad heb.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef livEliveD het volgende:
Tof dat je dat "enfant terrible" hebt gejat van deze newbie, Xebrozius![]()
Ik voel me vereerd![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef skiczukie het volgende:
ben je ook zwart joh?
Hoe was newbie zijn in jouw tijd Xebrozius? Vertel ons eens van die leuke verhalen van vroeger...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ruik reltopic.
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
mensen als jij lach ik toch uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |