laten we het dan maar zo zeggen, Ajax zal vd Vaart zeker niet voor minder dan Robben verkopen(18 miljoen) en over het algemeen wordt vd Vaart als een groter talent beschouwd dan Robben maar ik snap het wel je anti ajax gevoelens spelen altijd mee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pleur een end op, v/d Vaart is zeker niet de meest talentvolle speler van Europa zeg, zet die gekleurde bril eens van je grote neus af.
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
[..]
Kaka komt uit Brazilie![]()
Ach, je hebt gelijk dat Van der Vaart niet de meest getalenteerde speler in Europa is, zeker gezien z'n huidige seizoen. Hij hoort echter wel bij de toptalenten van Europa, en zal echt niet voor een schamele 14 miljoen euro vertrekken. Ze moeten eerder aan het dubbele denken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Als er momenteel 1 jonge speler in Europa met kop en schouders bovenuit steekt is het Kaka wel.
Gaat het niet om de Europese velden??????quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
[..]
Kaka komt uit Brazilie![]()
Nee, er stond als er iemand er bovenuit steekt IN Europa dan is het Kaka wel. Ik denk dat jij hier de schele analfabeet bent,quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:44 schreef BZ het volgende:
Het ging hier om de meest talentvolle speler UIT Europa. Dus ik kan wel lezen ja, nu jullie nog.
Reyesquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
En wie is dan de meest talentvolle speler van Europa???
Ik vroeg aan DIGGER wie hij dan het grootste talent dat UIT Europa komt vindt en Kaka speelt dan wel IN Europa maar komt niet UIT Europa.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, er stond als er iemand er bovenuit steekt IN Europa dan is het Kaka wel. Ik denk dat jij hier de schele analfabeet bent,
En waar komt Ronaldo vandaan??????quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:28 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Hij is tijdje geleden uitgeroepen zelfs tot meest talentvolle speler van EuropaBoven Rooney en Ronaldo..
Portugalquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:53 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
En waar komt Ronaldo vandaan??????
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Portugal
Cassano, Reyes, het hangt er een beetje vanaf. Nadeel bij de talenten is dat ze A: veelal minder frequent spelen en B: wat vaker onregelmatig spelen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
[..]
En wie is dan de meest talentvolle speler van Europa???
AUW!!! Ik met m'n grote bek!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Portugal
Lijkt me duidelijk dat het ging om het grootste talent op de Europese velden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:51 schreef BZ het volgende:
[..]
Ik vroeg aan DIGGER wie hij dan het grootste talent dat UIT Europa komt vindt en Kaka speelt dan wel IN Europa maar komt niet UIT Europa.
Volgens mij heeft Rudge bijgetekend bij Roda.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
Huntelaar, Vos, Boutahar, Rudge, Holman, en een Finse spits naar ADO DH
Ze willen eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen in Barcelonaquote:De overgang van David Trezeguet van Juventus naar Barcelona krijgt gestalte. Barça heeft met de Franse aanvaller een mondeling akkoord bereikt, meldt de Spaanse sportkrant Marca.
De Catalaanse aanbieding waarmee Trezeguet mondeling akkoord is gegaan, zou een driejarig contract behelzen, met een optie van nog één of twee seizoenen.
Trezeguet zou het in Turijn niet meer naar zijn zin hebben en is bovendien getrouwd met een Spaanse, die graag naar haar geboorteland terugwil. Juventus lijkt echter niet van plan om de aanvaller zonder slag of stoot te laten gaan.
Sterker: als het aan Juve-directeur Luciano Moggi ligt, komt Trezeguet Turijn en Italië niet uit. 'Ik kan natuurlijk niet in z'n hoofd kijken, maar ik ben ervan overtuigd dat David Juventus eigenlijk helemaal niet wil verlaten en bij ons verder wil', aldus Moggi.
Voornaamste struikelblok kan dus nog de transferprijs zijn die de Oude Dame voor Trezeguet zal bedingen. Zijn contract loopt door, terwijl Juve vier jaar geleden de lieve som van 22 miljoen euro voor hem neertelde.
Zijn inderdaad twee van de grootsten, met een groep waarin onder andere Robben, van der Vaart en Sneijder toe behorenquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Cassano, Reyes, het hangt er een beetje vanaf. Nadeel bij de talenten is dat ze A: veelal minder frequent spelen en B: wat vaker onregelmatig spelen.
Maar Cassano en Reyes, dat zijn toch 2 van de grootsten.
He zuignap, wie begon over het onderwerp en weet dus waar het over gaat?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat het ging om het grootste talent op de Europese velden.
de kans dat Zlatan dan naar Barcelona gaat is dus nu wel afgenomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vers van de vi pers
[..]
Ze willen eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen in Barcelona
Jij niet en je maatje BZ ook niet in elk gevalquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
He zuignap, wie begon over het onderwerp en weet dus waar het over gaat?
Je komt aardig arrogant uit de hoek om degene die het onderwerp begon te vertellen wat 'ie daadwerkelijk bedoelde.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij niet en je maatje BZ ook niet in elk geval
De kans dat Zlatan dan naar Juventus gaat is dus nu wel toegenomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:14 schreef BZ het volgende:
[..]
de kans dat Zlatan dan naar Barcelona gaat is dus nu wel afgenomen.![]()
Ik ben ook aardig arrogant.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je komt aardig arrogant uit de hoek om degene die het onderwerp begon te vertellen wat 'ie daadwerkelijk bedoelde.
Om een bekend iemand te quoten:"Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |