Kom maar uit de kast en sla je slag...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:54 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
wappernicht!
Zeg, ga voetballenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:54 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
wappernicht!
Zolang ik m'n zeepje maar niet laat vallen.Kringspiermusketierquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, ga voetballenofzo
![]()
Let me guess... it's you?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Mogguh
Er is er één jarig hoera hoera![]()
![]()
![]()
Gratulierequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Mogguh
![]()
![]()
Die vind ik dan weer creatief.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:58 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Kringspiermusketier
cadeautje cadeautje cadeautjequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:58 schreef Jerruh het volgende:
jaaajaaa markske ik had ke gister al gefliesieteerd (althans, vanacht)
maar nogmaals:![]()
![]()
en je krijgt je cadeautje bij de volgende shopronde
![]()
.
Jaaaaaaa!!!! Gequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Mogguh
![]()
![]()
Merci en veel plezierquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Jerruh het volgende:
done.
*zo naar rotterdam gaat, er is een grote tentoonstelling van rem koolhaas. *
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Jerruh het volgende:
Nee kan ik me voorstellen, het lijkt me namelijk uitgesloten dat er IEMAND zit te wachten om rechtsreeks jouw stinkende grot in te kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:58 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Zolang ik m'n zeepje maar niet laat vallen.Kringspiermusketier
Negeer die puber gewoon.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen, het lijkt me namelijk uitgesloten dat er IEMAND zit te wachten om rechtsreeks jouw stinkende grot in te kijken![]()
*diep ademhaal*quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Negeer die puber gewoon.....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kewl! Waar? Welke? Tot wanneer? Naam?
* Jerruh is Koolhaas-fan
quote:Groot overzicht Rem Koolhaas
CONTENT-Rem Koolhaas/OMA/AMO
Gebouwen, projecten en concepten vanaf 1996
27 maart t/m 31 mei 2004, Kunsthal Rotterdam
Met het ontwerp voor de Kunsthal Rotterdam verwierf Rem Koolhaas in 1992 wereldfaam. Voor het eerst is een groot overzicht te zien van zijn ontwerpen en innovaties in dit inmiddels beroemde gebouw. Koolhaas, zijn ontwerpbureau OMA en researchteam AMO nemen een leidinggevende positie in binnen de wereld van de architectuur. Door de vooruitstrevende ontwikkelingen op het gebied van concept, ontwerp en techniek te combineren met andere disciplines halen ze het maximale uit elk project, of het nu een woning in Bordeaux, de wolkenkrabber China Central Television in Beijing, of de inrichting van de Prada Store in New York betreft.
De tentoonstelling geeft aan de hand van een twintigtal thema's en door middel van publicaties, filminstallaties en archieven inzicht in de ontwerpen, theorieën en projecten van OMA en AMO. Uitgewerkte thema's zijn onder meer 'High-rise' (Hyperbuilding, Bangkok, 1996; Universal Headquarters, Los Angeles, 1996), 'Museum' (uitbreiding Whitney Museum, New York, 2001; Guggenheim Hermitage Museum in Las Vegas, 2000), 'Prada' en 'Europe'. Talrijke maquettes van gerealiseerde en niet-gerealiseerde projecten vullen de thema's aan. Diverse kunstenaars als Tony Oursler, Jeff Preiss en Candida Höfer, die al eerder samenwerkten met Koolhaas, ondersteunen de presentatie bijdragen in de vorm van installaties, film en fotografie.
Directe aanleiding voor de hoofdtentoonstelling CONTENT in de Kunsthal Rotterdam is de naderende oplevering van drie grootschalige gebouwen: de nieuwe Nederlandse ambassade in Berlijn, het concertgebouw Casa da Musica in Porto en de openbare bibliotheek in Seattle.
START
De Rem Koolhaas/OMA Collectie in het Nederlands Architectuurinstituut
12 februari t/m 31 mei 2004, NAi, zaal 1
Al in 1984 verwierf het NAi een aantal archiefdelen van het toen nog jonge architectenbureau OMA. Deze collectie werd in 1988 en 1994 verder uitgebreid. De collectie van het NAi bestaat inmiddels uit ruim vijfhonderd archieven van Nederlandse architecten en stedenbouwkundigen. Het archief van Rem Koolhaas/OMA behoort onomstotelijk tot de toptien daarvan. Deze archiefdelen bevatten het vroeg Nederlandse werk uit de periode 1978-1995 met hoogtepunten als het Nederlands Danstheater in Den Haag en de Kunsthal Rotterdam. Baanbrekende buitenlandse projecten als het Zentrum für Kunst und Medientechnologie (Karlsruhe, Duitsland) en de bibliotheek Jussieu (Parijs) zijn ook vertegenwoordigd. De tentoonstelling START functioneert als een open depot waar bezoekers met behulp van een database archiefmateriaal kunnen opvragen. Het NAi laat werkzaamheden zien die bij het beheren van een archief horen door een werkruimte te creëren waarin medewerkers daadwerkelijk aan het werk zijn met de materialen uit het depot. Bij deze medewerkers kan het archiefmateriaal dagelijks van 12.00 tot 16.00 uur worden opgevraagd.
In de presentatieruimte worden aan de hand van meerdere selecties uit het archief verschillende verhaallijnen geïllustreerd. Deze selecties wisselen een aantal keer gedurende de tentoonstelling, waardoor het de moeite loont om de tentoonstelling meerdere keren te bezoeken.
Voorafgaand aan de openstelling is op 11 februari de mogelijkheid voor journalisten om tussen 10.00 en 11.00 uur de tentoonstelling START te bezichtigen.
Publicaties
Bij de tentoonstelling verschijnt de publicatie 'Content' bij Taschen-Verlag onder redactie van Brendan McGetrick (OMA/AMO); 600 pagina's.
Onlangs is verschenen bij NAi Uitgevers:
'Wat is OMA? Betreffende Rem Koolhaas en het Office for Metropolitan Architecture' (184 pagina's; paperback; ¤ 25,00; ISBN 90-5662-348-6).
Engelse editie: 'What is OMA, Considering Rem Koolhaas and the Office for Metropolitan Architecture' (184 pagina's; paperback; ¤ 25,00; ISBN 90-5662-349-4)
Ter gelegenheid van de opening van de nieuwe Nederlandse Ambassade in Berlijn is verschenen: 'The Dutch Embassy in Berlin by OMA/Rem Koolhaas' (140 pagina's; gebonden; ¤ 25.00; ISBN 90-5662-356-7).
Rondleidingen
Informatie over rondleidingen: www.nai.nl.
Productie
De tentoonstelling CONTENT in de Kunsthal Rotterdam is tot stand gekomen in samenwerking met het NAi, OMA, Staatliche Museen zu Berlin (SMB). De productie is in handen van het NAi en OMA. Eerder was deze tentoonstelling te zien in de Neue Nationalgalerie in Berlijn van 14 november 2003 t/m 18 januari 2004.
De tentoonstelling START is door het NAi geproduceerd.
CONTENT is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van HGIS Cultuurprogramma, Stimuleringsfonds voor Architectuur, Fonds voor Beeldende kunsten, Vormgeving en Bouwkunst, Prins Bernard Cultuurfonds, Samsung Foundation of Culture, Arup en MAB.
Openingstijden
Kunsthal Rotterdam en NAi:
dinsdag t/m zaterdag: 10.00-17.00 uur
zon- en feestdagen: 11.00-17.00 uur
Entreeprijzen
Kunsthal Rotterdam: ¤ 7,50; NAi: ¤ 6,50
Beide instellingen hanteren diverse kortingen, zie www.kunsthal.nl en www.nai.nl.
--------------------------------------------------------------------------------
Voor meer persinformatie en/of fotomateriaal kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie van de Kunsthal Rotterdam: Saskia Cornelissen, tel: 010-4400323, 06-50588980; Femke van der Stoep, telefoon 010-4400321, fax 010-4367152, email: communicatie@kunsthal.nl;
of met de afdeling marketing en communicatie van het NAi, Carolien Ruigrok, telefoon 010-4401255, fax 010-4366975, email press@nai.nl.
Bij publicatie graag vermelden: www.kunsthal.nl, www.nai.nl. Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 17.00 uur, zon- en feestdagen 11.00 - 17.00 uur.
--------------------------------------------------------------------------------
Voor nadere informatie en beeldmateriaal kunnen journalisten zich wenden tot het team Marketing en Communicatie van het NAi:
Edwin Pelser (coördinator), tel 010-4401235
Carolien Ruigrok, tel 010-4401255
Astrid Karbaat, tel 010-4401260
Pepijn Lemmens, tel 010-4401253
fax 010-4366975, e-mail press@nai.nl
Braafquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*diep ademhaal*
oke
*noteer*quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]. en wij gaan vanmiddag!!!
.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Braaf
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ik wil de cd's van monika kruze, robbie rivera, filterheadz enzo!! en ik heb sinds maandag syntax binnen (meccano minds)
Een brave journalist???quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uiteraardhet woord braaf wordt in een adem met mijn naam genoemd
Ben ik gisteren naartoe geweest, is echt SUPER vet! Hele coole foto's en beelden enzo. Check vooral de afrikaanse jurken die de beelden dragen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Jerruh het volgende:
done.
Woei Markie gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:25 schreef beaverhausen het volgende:Markie! Gefe
li
ci
teerd!
![]()
Ook namens Jude!
[afbeelding]
*voelt zich dom*quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ben ik gisteren naartoe geweest, is echt SUPER vet! Hele coole foto's en beelden enzo. Check vooral de afrikaanse jurken die de beelden dragen!![]()
*achter xman aan rent*quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:32 schreef xman het volgende:
[..]
Woei Markie gefeliciteerd!
Kadootje pakt en hysterisch wegrent..jude is van mij..jude is van mij..mwahahaha!
*draait zich om en houdt jude omhoog! Daar kom je met je 1,75mquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*achter xman aan rent*
give back the Law!!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:40 schreef xman het volgende:
[..]
*draait zich om en houdt jude omhoog! Daar kom je met je 1,75m*
*Spring dan!*
Gewoon op z'n tenen stampen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
*spring*
*niet bij kan*
Put down the Law. NOW!![]()
Daar moet je dan wel wat voor doen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*spring*
*niet bij kan*
Put down the Law. NOW!![]()
okeej, doe je ogen maar dichtquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:46 schreef xman het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel wat voor doen!![]()
*Ogen dicht doet!![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
okeej, doe je ogen maar dicht
*tegen schenen van xman schop en Jude opvang*
Hebbes!![]()
Hij begon!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wordt er nou nog steeds gevochten om MIJN cadeau![]()
![]()
euhm... ik wilde hem echt aan je terug geven hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wordt er nou nog steeds gevochten om MIJN cadeau![]()
![]()
Nietes! Hij pakte je Jude af!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:53 schreef xman het volgende:
[..]
Hij begon!
Nouhou Nietes! Hij was het ..en..en!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nietes! Hij pakte je Jude af!
*wijs*
*Steekt tong uit naar Beav*quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:59 schreef Semisane het volgende:
Kinders kinders toch! Zo moet je niet omgaan met het kadootje van iemand anders!
*Pakt xman en beaver bij het handje, zet ze op hun kinderstoeltjes, geef stukje taart en glas limonada*
En nu lief zijn voor elkaar jongens!![]()
Oeh! Taart!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:59 schreef Semisane het volgende:
Kinders kinders toch! Zo moet je niet omgaan met het kadootje van iemand anders!
*Pakt xman en beaver bij het handje, zet ze op hun kinderstoeltjes, geef stukje taart en glas limonada*
En nu lief zijn voor elkaar jongens!![]()
*xman z'n gezicht in taart duwt*quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:02 schreef xman het volgende:
[..]
*Steekt tong uit naar Beav*
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*xman z'n gezicht in taart duwt*
*van eigen taart smult*quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:09 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
hmmm..slagroom!![]()
*Oeh ga door*quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van eigen taart smult*
Ook een hapje?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
*over xman heenstruikel*
Mogguh iedereenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Mogguh
![]()
![]()
Ik heb net gegeten... maar wel lief van jequote:Op vrijdag 2 april 2004 13:19 schreef xman het volgende:
[..]
*Oeh ga door*
[..]
Ook een hapje?![]()
Dank je Wizquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mogguh iedereen
Gefeliciteerd schat
Hai!quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:02 schreef xman het volgende:
[..]
*Steekt tong uit naar Beav*@ Semisane
Yup, maar ik vind tiesto_feat_bt-love_comes_again__mark_norman_remix-promo toch wel meer te pruimen. Eentonig, maar er zit wel meer volume in.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
okay...
het blijft een k*tplaat zoals ik in het door mij geopende topic er al over schreef
maar stiekem klinkt ie best lekker: tiesto_feat._bt-love_comes_again (original_12_version.mp3
truequote:Op vrijdag 2 april 2004 13:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, maar ik vind tiesto_feat_bt-love_comes_again__mark_norman_remix-promo toch wel meer te pruimen. Eentonig, maar er zit wel meer volume in.
* Cybart is playing 2 Unlimited - No One (The It Goes Underground)
E-Roticquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
true
werd net ook al aardig verrast door
02_e-rotic-max_dont_have_sex_with_your_ex_2003__club_mix-dtt-mags.mp3
ja, in de tijd dat de megatop50 nog op tv kwam door gijs staverman gespresenteerdquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
E-Rotic![]()
Dat was zooo fout vooral die leuke getekende videoclipjes
Ik vond ze eigenlijk niet zo fout hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
E-Rotic![]()
Dat was zooo fout vooral die leuke getekende videoclipjes
Leuk was het wel ja...heb er zelfs een cd'tje vanquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk niet zo fout hoor.![]()
Gewoon eurodance met humor.
Wat leukquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Die Jerre heeft ook altijd geluk
Zit ie weer bij deze ex-idol in de trein
[afbeelding]![]()
Ikkuh een stuk of driequote:Op vrijdag 2 april 2004 13:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Leuk was het wel ja...heb er zelfs een cd'tje van![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ikkuh een stuk of drie![]()
Redelijk ja.. Ik kwam net nog achter dat ik album van Maxx heb (van Get A Way en No More I Can't stand it) en ik ben Cappella's move on baby KWIJTquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
daar kan ik dus echt niet tegenop....man jij hebt echt een heel grote euro-dance collectie he
![]()
Een Brave Borst?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef Waxxer het volgende:
Ja er zweeft de hele tijd een regel van een nr door mijn hoofd: "It's al about stars...." en dat wordt fluisterend gezegd en dan volgt een beat...
En ik en braaf, ik zal het even uitleggen.... een Brave.............. hoe luidt dat gezegde?
Brave Kees of Hendrikus??quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een Brave Borst?
*vinger opsteek*quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef Waxxer het volgende:
Ja er zweeft de hele tijd een regel van een nr door mijn hoofd: "It's al about stars...." en dat wordt fluisterend gezegd en dan volgt een beat...
En ik en braaf, ik zal het even uitleggen.... een Brave.............. hoe luidt dat gezegde?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*vinger opsteek*
Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het!
Ja na een half uur mag je het wel zeggen vind ik!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*vinger opsteek*
Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het!
Baby?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou het is een Nederlands spreekwoord hetoen dachten mijn ouders toen ik eruit floepte, hey kijk, dat is een echte Brave.....
evt weblog he
Ja idd het erge is, volgens mij heb ik het zelf op cd!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:53 schreef xman het volgende:
[..]
Ja na een half uur mag je het wel zeggen vind ik!
quote:********************************** 3/3
************************* zaterdag
****************************19.37-02.53
19.37 1937 jules unlimited t VARA
20.07 2007 kopspijkers t
21.03 2103 het lagerhuis
22.00 2200 journaal t NOS
NPSVARANOS
22.20 2220 nova/den haag vandaag t
23.05 2305 telefilm t HUMAN
drijfzand
00.45 0045 cinema 3 VPRO
toter mann
NPSVARANOS
02.13 0213 hh nova/den haag vandaag t
02.53
Kan je dan niet beter bij Nathan zijn?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:00 schreef blublub het volgende:
is beavje er ook? ik heb een suprnova probleempje...![]()
weet ik niet... ik weet alleen dat beavje er veel van weetquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:02 schreef xman het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter bij Nathan zijn?
ik weet niet of ik het wel mag zeggen van jouquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Antwoord?
*smeek*
Spill it!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het wel mag zeggen van jou
Zeg, een beetje liev doen he anders lig je zo weer met je smuicheltje in een stuk taart.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:09 schreef xman het volgende:
[..]
Spill it!![]()
Ooh Beav gets rough with me!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, een beetje liev doen he anders lig je zo weer met je smuicheltje in een stuk taart.
sorryquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef Waxxer het volgende:
oohhhh DAT antwoord, nou, men hoeft hier slechts te klikken op een van mijn links en men weet het!
Ik dacht dat je het liedje bedoelde
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef Waxxer het volgende:
oohhh kijk het is wel echt waar van smsmee's poessie:
Aldus teletekst...quote:De Vara stopt na één aflevering met SMSmee's Poessie,
het nieuwe programma van Paul de Leeuw. Zowel de Vara als De Leeuw is tot de conclusie gekomen dat "door de korte voorbereidingstijd en de hoge productiedruk het programma niet goed uit de verf is gekomen".
SMSmee is een typetje dat Paul de Leeuw als uitsmijter van zijn meer succesvolle reeks PaPaul heeft bedacht. Met SMSmee nam De Leeuw de dagelijkse telefoonspelletjes op de commerciële zenders op de hak.
In de afleveringen van PaPaul in februari was 'zij' de centrale figuur.
Op basis daarvan besloten de Vara en De Leeuw het typetje een eigen programma te geven.
**stoer kijk*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef xman het volgende:
[..]
Ooh Beav gets rough with me!
*smelt*
kom we gaan samen huilenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry
ik vind t niet hoor....quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef Waxxer het volgende:
oohhhh DAT antwoord, nou, men hoeft hier slechts te klikken op een van mijn links en men weet het!
Ik dacht dat je het liedje bedoelde
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef Semisane het volgende:
* Semisane vind beav en waxxer helemaal geen brave borsten meer Zeg nou!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
jullie hebben allemaal niet eens borstenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef Semisane het volgende:
* Semisane vind beav en waxxer helemaal geen brave borsten meer Zeg nou!.
ja *snif*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
kom we gaan samen huilen
ze schijnen wel gewoon op internet te zien te zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
[..]
Aldus teletekst...
Dat hangt een beetje van de lichaamsomvang af, hequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:14 schreef blublub het volgende:
jullie hebben allemaal niet eens borsten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja *snif*
Daar is het ook te braaf voorquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef Semisane het volgende:
Hendrick...![]()
![]()
Dit antwoord is nou niet echt een bevrediging te noemen...
dank je *snif*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Zakdoekjes aangeef*
Dus....braaf is niet goed??quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar is het ook te braaf voor
3 april - geen uitzending - wel online te zien!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
[..]
Aldus teletekst...
Niet goed genoeg om jou te bevredigen, blijkbaarquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:19 schreef Semisane het volgende:
Dus....braaf is niet goed??![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dank je *snif*
*op zoek gaat naar nog een stuk taart*
euhm...voor Jude natuurlijk
Wordt mijjn ware natuur even bruut bloot gelegt!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om jou te bevredigen, blijkbaar
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:22 schreef Waxxer het volgende:
jajajaja nou ik heb mezelf niet zo genoemden ik ben geeeeeennnn boer.
Bijnamen: Hennie, Hendrix
Maar oke, noem me dan maar Peter. Ofzo. Ben benieuwd of iemand me uberhaupt gaat herkennen op de meet
Ik blijf je gewoon Waxje noemenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:22 schreef Waxxer het volgende:
jajajaja nou ik heb mezelf niet zo genoemden ik ben geeeeeennnn boer.
Bijnamen: Hennie, Hendrix
Maar oke, noem me dan maar Peter. Ofzo. Ben benieuwd of iemand me uberhaupt gaat herkennen op de meet
Bedek het eens gauw!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:22 schreef Semisane het volgende:
Wordt mijjn ware natuur even bruut bloot gelegt!![]()
Mijn tweede naam is Bart maar dat werkt hier verwarrendquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik blijf je gewoon Waxje noemen
*vinger opsteek*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn tweede naam is Bart maar dat werkt hier verwarrend
En Hennie was vroeger op de midd. school en Hendrix was door voetbalfans hier in Zwolle omdat een of andere voetballer Hendriks of Hendrix schijnt te heten als achternaam. Thuis noemen ze me Hee Homo, mijn huisgenoten noemen me Flikker en jullie dan Waxxer. Maar desalniettemin heb ik ook een gewone naam en die wordt gebruikt bij alles buiten Fok
Nou ja, tot zover het betoog over mijn naam. Next!
*Dekentje pak*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bedek het eens gauw!
Volgende keer netjes je wijsvingerquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:33 schreef beaverhausen het volgende:
*vinger opsteek*
Al sla je me doodquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*vinger opsteek*
meneerrr, ik heb nog een vraagje hoor!
Waar komt de naam Waxxer vandaan dan?
Hmmm Hendrix is niet slecht. Er was ooit een Jimmi en die maakt de naam Hendrix toch wel heel errug koel hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn tweede naam is Bart maar dat werkt hier verwarrend
En Hennie was vroeger op de midd. school en Hendrix was door voetbalfans hier in Zwolle omdat een of andere voetballer Hendriks of Hendrix schijnt te heten als achternaam. Thuis noemen ze me Hee Homo, mijn huisgenoten noemen me Flikker en jullie dan Waxxer. Maar desalniettemin heb ik ook een gewone naam en die wordt gebruikt bij alles buiten Fok
Nou ja, tot zover het betoog over mijn naam. Next!
m..ma..maar dat deed ik toch?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgende keer netjes je wijsvinger![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hmmm Hendrix is niet slecht. Er was ooit een Jimmi en die maakt de naam Hendrix toch wel heel errug koel hoor
Ja wel Wel nee jij deed niks vreemds hoor beav...het ligt aan Nathan, die maakte een freudiaanse verkijking.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
m..ma..maar dat deed ik toch?
*naar vinger kijk*
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al sla je me dooddie kwam zes jaar geleden eens in me op
verder geen reden. Ik wax niks, geen ski's en niets op mijn lijf
Ik wist het!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja wel jij deed niks vreemds hoor beav...het ligt aan Nathan, die maakte een freudiaanse verkijking.
bij mij was t Blublub, ook hoogst intelligent enzoquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]het zal je maar gebeuren dat ineens Waxxer in je opkomt.
hmmm bij mij hebben ze een bijnaam van een ander gecombineerd met mijn achternaam, en zijn ze me zo lang gaan noemen. ook niet echt gewild, maar ja, wel herkenbaarquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef blublub het volgende:
[..]
bij mij was t Blublub, ook hoogst intelligent enzo
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:43 schreef WAik het volgende:
hoi btw![]()
quote:al poosje meelurk
Boefjequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:43 schreef WAik het volgende:
[..]
hoi btw| al poosje meelurk
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, gatverdamme!!!! Ik denk even berichtjes checken op mijn gay.nl. Nu staan daar rechts in het hoekje altijd de nieuwe en dan kijk ik opeens naar dit. Niet klikken op je werk en/of als je een zwakke maag hebt of gewoon relaxt hangt. 18+![]()
![]()
triest
Volgens mij is ie kleingeld aan het zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, gatverdamme!!!! Ik denk even berichtjes checken op mijn gay.nl. Nu staan daar rechts in het hoekje altijd de nieuwe en dan kijk ik opeens naar dit. Niet klikken op je werk en/of als je een zwakke maag hebt of gewoon relaxt hangt. 18+![]()
![]()
triest
waar is ie dat aan t zoeken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie kleingeld aan het zoeken..
Nou mijn theorie is dat ie toen ie z'n broek uittrok, het kleingeld dat in z'n broek zat eruit is gevallen, zo over z'n bed heen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:50 schreef blublub het volgende:
[..]
waar is ie dat aan t zoeken?
quote:en mn lunch ging niet door. zoals verwacht.. ;[
Dan is hij toch wel een flinke hoeveelheid zoek, want zijn broek was er blijkbaar zo zwaar van geworden dat die af is gezakt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie kleingeld aan het zoeken..
jahquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou mijn theorie is dat ie toen ie z'n broek uittrok, het kleingeld dat in z'n broek zat eruit is gevallen, zo over z'n bed heen.
[..]
[afbeelding]
*zie mijn theorie*quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan is hij toch wel een flinke hoeveelheid zoek, want zijn broek was er blijkbaar zo zwaar van geworden dat die af is gezakt.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jahik wist t wel... maar in plaats daarvan heb ik lekker gezellig met iemand anders gelunched en dat was ook heel leuk. en daarna zowaar nog wat nuttigs gedaan voor school
mn nieuwe Will&Grace aflevering piept en loopt steeds vast....nou moet ik een andere downloaden
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Hoe doe je dat toch steeds Blubje? Ik heb bijna nooit problemen.
stoppen? waarmee stoppen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik overweeg er mee te stoppen trouwenszeer serieus.... Slaat eigenlijk helemaal nergens op.
Weet ik...maar jij tikte blijkbaar sneller dan ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zie mijn theorie*
Nee, laten we zeggen dat ik technisch ben.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:00 schreef blublub het volgende:ik ben een meisje
*sneltikker is*quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Weet ik...maar jij tikte blijkbaar sneller dan ik.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, laten we zeggen dat ik technisch ben..
Applausquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*sneltikker is*
Nou ik heb ook zo'n profiel, alleen sta ik er niet op alsof ik smacht naar een rectaal onderzoek. Maar dan nog denken mensen blijkbaar vaak dat ik zaadvragende ogen heb ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:01 schreef blublub het volgende:
[..]
stoppen? waarmee stoppen?
ochermquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:03 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb gewoon pech, thats all....
Ja want jij bent al Ir.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, laten we zeggen dat ik technisch ben..
*buig doe*quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Applaus![]()
tjah, kennelijk komt een gemiddelde Danny daar met een andere bedoeling dan de gemiddelde Waxxer... en kennelijk zijn er meer Dannys dan Waxxers daar....quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik heb ook zo'n profiel, alleen sta ik er niet op alsof ik smacht naar een rectaal onderzoek. Maar dan nog denken mensen blijkbaar vaak dat ik zaadvragende ogen heb ofzoik blijf maar aan het afwijzen daar....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:07 schreef Waxxer het volgende:
Ja want jij bent al Ir.
Ir. Beaverhausen, Siemens A.G.
een superaaiquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ocherm
*superaai geef*
Nee, ik heb m'n kleren aan!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Danny????
En daar doe ik het al voor!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n kleren aan!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
En daar doe ik het al voor!![]()
Nou ik vind Beaverhausen zo'n professor-naam.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm Waxje heb je soms aan het voer van Kiki gezeten ofzo want ik kan je niet echt volgen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik vind Beaverhausen zo'n professor-naam.![]()
Dr. Ir. Klaus von Beaverhausen
Direktor Siemens Horfunk A.G, Dusseldorf
Ow, dat ligt dus weer eens niet aan mijquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:20 schreef Semisane het volgende:
Waxxer denkt sneller dan zijn schaduw.
Niet te volgen zonder extra uitleg.
Jij bent zonder fouten en falen Beaviequote:Op vrijdag 2 april 2004 17:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, dat ligt dus weer eens niet aan mij
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent zonder fouten en falen Beavie
Dat maakt jou ook zo extreem aaibaar waxje!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb tentamensdan ben ik heeellll extreem chaotisch, verstrooid en onrustig
Ja zeker....men zou zo een religie om je heen kunnen bouwen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
doe ik tenminste nog ergens iets goed
*Waxje mee aai*quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat maakt jou ook zo extreem aaibaar waxje!
*AAI*
idd, ik sta daar ook met een normaal profiel, en alleen om met wat verre vrienden te chatten. gelijk als je je profiel aanmaakt komen er van die 40+ vieze mannetjes langsquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef blublub het volgende:
[..]
tjah, kennelijk komt een gemiddelde Danny daar met een andere bedoeling dan de gemiddelde Waxxer... en kennelijk zijn er meer Dannys dan Waxxers daar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de laatste tijd geen berichtjes meer gehad, pfiew...
sowieso lijkt me het niet echt handig om via internet te daten... of hebben anderen daar wel positieve ervaringen mee? zelf heb ik het idee dat het in real life handiger is om mensen te leren kennen, is ook leuker.
bovendien krijg ik snel last van rsifotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
The Church of Beaverhausenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja zeker....men zou zo een religie om je heen kunnen bouwen!![]()
![]()
En wat voor rituelen stelt Uwe Hoogheiligheid voor!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The Church of Beaverhausen
* Doffy kent zijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:32 schreef WAik het volgende:
sowieso lijkt me het niet echt handig om via internet te daten... of hebben anderen daar wel positieve ervaringen mee? zelf heb ik het idee dat het in real life handiger is om mensen te leren kennen, is ook leuker.
Oeh! ja, rituelen! Daar moet ik nog eens even goed over nadenkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
En wat voor rituelen stelt Uwe Hoogheiligheid voor!![]()
![]()
aaaaw wat lievquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy kent zijn![]()
![]()
via Internet
Internet kan een goed medium zijn om iemand aan te spreken of zo... Vervolgens kan het leuk zijn een keer iets onschuldigs af te spreken. (geen date dus. 'date' is zo iets beladens) Klikt het: daten, klikt het niet (komt wellicht vaker voor): niet daten...quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:32 schreef WAik het volgende:
Jaaaaaaa dat is-ie zeker!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
aaaaw wat liev
Gezonde insteek!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:56 schreef tech het volgende:
Internet kan een goed medium zijn om iemand aan te spreken of zo... Vervolgens kan het leuk zijn een keer iets onschuldigs af te spreken. (geen date dus. 'date' is zo iets beladens) Klikt het: daten, klikt het niet (komt wellicht vaker voor): niet daten...
Maastricht wordt het nieuwe Mekka?quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! ja, rituelen! Daar moet ik nog eens even goed over nadenken
Kijk...dat valt nog wel lekker te betreinen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maastricht wordt het nieuwe Mekka?
Voor bepaalde rituelenquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:03 schreef Semisane het volgende:
En de terrasjes daaro is ook niks mee
dat kan niet, Beavje is lief, dus t wordt een lieve godsdienst, en die doen niet aan terrorisme enzoquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor bepaalde rituelen
Zolang we maar geen beaver-terrorisme krijgen...
Dat zeggen ze over God/Jezus, Mohammed/Allah etc. ook...quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:11 schreef blublub het volgende:
dat kan niet, Beavje is lief, dus t wordt een lieve godsdienst, en die doen niet aan terrorisme enzo
ik zit gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoeveel schattige studenten zouden er deze keer rondscharrelen in mijn kleine Heijntje?.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zeggen ze over God/Jezus, Mohammed/Allah etc. ook...
34quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoeveel schattige studenten zouden er deze keer rondscharrelen in mijn kleine Heijntje?.
Niet iedereen die in beaver gelooft is een terroristquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:20 schreef blublub het volgende:
niet iedereen die in God of Allah gelooft is een terrorist...en bovendien is het beaverisme geen geloof, want hij bestaat, hier en nu
En de Ware Gelovige hult zich in een rugbyshirt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maastricht wordt het nieuwe Mekka?
Haha, je zat de hele tijd gekluisterd aan de nieuwe PS2?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik veel gemist deze week?
That sucks.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef Cybart het volgende:
weekend had beter kunnen beginnen
mijn opa heeft weer uitzaaingen en het is niet meer te redden
hoor straks hoe lang ie nog heeft
thx...quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
That sucks.
*knuf*
Hè jakkes, wat naar voor je en je familiequote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef Cybart het volgende:
Maandag: 7:30 tot 19:30 gewerktquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha, je zat de hele tijd gekluisterd aan de nieuwe PS2?
Sterkte daar iig dan alvast mee ..........quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:36 schreef Cybart het volgende:
Jij enorme bikkelquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Maandag: 7:30 tot 19:30 gewerkt
Dinsdag: 7:30 tot 21:00 gewerkt
Woensdag: 7:00 tot 18:30 gewerkt
Donderdag: 7:30 tot 18:00 gewerkt
Vandaag: 8:00 tot 18:00 gewerkt
En daarnaast geslapen, gegeten en idd een klein beetje PS2
Trainenquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:44 schreef NathaN het volgende:
Ga je nog wat leuks doen in het weekend?
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Trainen
Videootje huren (video-tje, video'tje, videotje.. whatever!)
Sex
Bijslapen
Spelen met Tidus, Lulu, Wakka, Yuna en Kimahri Ronso
En verder geen idee ....
Doe je best!quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:50 schreef Idril-2 het volgende:
Eten koken, opeten, enz.later trug
't viel tegen. Twee jongens (waarvan mijn Gaydar whieewhieeeew deed) liepen net weg toen ik naar binnen ging en toen ik wegging kwamen er twee andere whieewhieew jongens juist binnenlopen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, maar daar lopen dus die andere 30 jongens rond, te wachten op een schattige G_Equote:Op vrijdag 2 april 2004 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
't viel tegen. Twee jongens (waarvan mijn Gaydar whieewhieeeew deed) liepen net weg toen ik naar binnen ging en toen ik wegging kwamen er twee andere whieewhieew jongens juist binnenlopen..
En die ene lange blonde Ralph Lauren-achtige jongen was er niet, en ook niet die ene met dat brilletje..
Maar ja, gelukkig hadden ze wel pain de madeleine, dus daarvoor hoef ik nu niet naar de XL..
Dat is toch dat brood met mais?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, gelukkig hadden ze wel pain de madeleine, dus daarvoor hoef ik nu niet naar de XL..
Eujquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:01 schreef Gerdo het volgende:
Good evening gentlemen!.
.
.
Ik heb vandaag uitgeslapen, gedouched, geld uitgegeven en gegeten en vanavond ga ik met Kirs naar de bios! Lente is cool!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euj
Kga me ff omkleden voor training (als ik die kniebeschermers kan vinden)
Yep.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is toch dat brood met mais?
Dan wachten zij daar tevergeefs.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar daar lopen dus die andere 30 jongens rond, te wachten op een schattige G_E
Ow ja, dat is lekker!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep..
Beaverdinges!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
Gerdoow!
Ik was er vandaag zo rond half 3!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zie nooit leuke schattige jongens bij de AH.
Zou er een speciale Schattige Jongens-tijd zijn dat ze allemaal de AH bestormen?
Nog niet echt plannen. Ik zie wel wat ik ga doenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdinges!.
Hoestie? Weekend? Al plannen?.
En waren er nog meer Schattige Jongens?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:14 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik was er vandaag zo rond half 3!.
Ja, zo rond een uur of zes. Studenten die net van college komen, jonge hippe carrière homo's net van het werk vandaan, en dan allemaal nog snel even langs de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zie nooit leuke schattige jongens bij de AH.
Zou er een speciale Schattige Jongens-tijd zijn dat ze allemaal de AH bestormen?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen. Ik zie wel wat ik ga doen
Ik heb niet zo'n vriendinges waar je allemaal plannen mee hoort te maken.
Heb je aan mij alleen niet genoeg?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waren er nog meer Schattige Jongens?
Ik ga morgen naar A'dam.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen. Ik zie wel wat ik ga doen
Ik heb niet zo'n vriendinges waar je allemaal plannen mee hoort te maken.
Maar jij zit al helemaal onder de plak. Daar kan ik vrij weinig mee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:18 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Heb je aan mij alleen niet genoeg?.
.
*jaloers is*quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar A'dam.. Kan ik meteen nog wat shoppen enzo.
.
*noteer*quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, zo rond een uur of zes. Studenten die net van college komen, jonge hippe carrière homo's net van het werk vandaan, en dan allemaal nog snel even langs de Albert Heijn..
Wa moes jij in Rotterdam?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit rotterdam is*
dim sum is lekker!!!!!
en rem koolhaas is cool!.
*gruwelt*quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij zit al helemaal onder de plak. Daar kan ik vrij weinig mee.
Yaerrúúúúúhhh!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit rotterdam is*
dim sum is lekker!!!!!
en rem koolhaas is cool!.
Naar Rem Koolhaas om Dim Sum te eten?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wa moes jij in Rotterdam?
Nee, je moeder.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*gruwelt*
Ik?.
Dat valt toch wel mee? Ik ben gwoon flieft!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, je moeder.
Ja jij ja!
bijdehandquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:22 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Naar Rem Koolhaas om Dim Sum te eten?.
dat dusquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
bijdehand
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
bijdehand
Rest natuurlijk de vraag wie Rem Koolhaas is!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat dus.
en nu snap ik waaorm doffy er heen wilt: die vent heeft 3 pradawinkels ontworpen.
das een urban designer, een architect op stedelijk niveau, en hij heefte en aantal hele gave dingen gemaakt...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:25 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Rest natuurlijk de vraag wie Rem Koolhaas is!.
Verklaart gelijk jouw interesse in hem! Tof!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das een urban designer, een architect op stedelijk niveau, en hij heefte en aantal hele gave dingen gemaakt...
Heb je het wel veilig gedaan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:33 schreef wizarddragon het volgende:
Damn, wat ben ik bekaf.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je het wel veilig gedaan?.
Bij Hardlopen/sprinten ?? Altijd denk ik, met de juiste schoenenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe gaat het toch allemaal met lekkerding Jerruhquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:36 schreef Jerruh het volgende:
[..].
heeeeyquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoe gaat het toch allemaal met lekkerding Jerruh?
Kheb liever een "rijke" prins op 't black beauty paard.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heeeey. k ben nie zo lekker als je prins opt witte pert
.
met mij alles goe, relaxed dagje gehad!.
en met mister bakkebaard?.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb liever een "rijke" prins op 't black beauty paard..
Verder heb ik ook een relaxte dag gehad. Met m'n bakkebaarden gaat het ook goed. Next week gaan ze misschien af.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:46 schreef Cybart het volgende:
* Jerruh heeft een kadotje voor jer!
alsjeblieft
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]geil cadeautje
.
tsja een zak met botten, sommigen vinden het geil jahquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]geil cadeautje
.
ik vond haar altijd al de knapste!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
die eerste paar zwart-wit foto's![]()
![]()
![]()
zeker welquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond haar altijd al de knapste!!!.
erg huh!.
Hoi Vlarpquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:08 schreef Vlarp het volgende:
*ieuw*
Vrouwenpraat?
Eej Wizquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp![]()
Vrouwenpraat? Ach ja het gaat om lijkzak VB.
Ja alles goed hier. *Ik weet ff niet meer wat ik nu moet zeggen*quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Wiz
Hoe is het?
Ja die nieuwe van Anastacia is echt vet ja. Ik weet niet, maar ze klinkt soms zo anders (positief gezien dan). Alleen maar lofquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:19 schreef LeBeau het volgende:
De nieuwe cd van Anastacia is echt fantastisch!!! Wat een wijf, één en al kracht!
*ahem*
En hallo natuurlijk!
Bedoel je anders als hoe ze klinkt tijdens het intro van bijv. Left Outside Alone? Ach, als ze altijd maar hetzelfde klonk zou het misschien saai worden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja die nieuwe van Anastacia is echt vet ja. Ik weet niet, maar ze klinkt soms zo anders (positief gezien dan). Alleen maar lof![]()
Niet alleen het intro, maar haar "rauwe" stem klinkt ook een beetje anders (voller misschien).quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bedoel je anders als hoe ze klinkt tijdens het intro van bijv. Left Outside Alone? Ach, als ze altijd maar hetzelfde klonk zou het misschien saai worden.
Love your Avatarquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh. Weekend.
You rang?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
Ow... Nathan waar ben je ??
Beaubabe!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:19 schreef LeBeau het volgende:
De nieuwe cd van Anastacia is echt fantastisch!!! Wat een wijf, één en al kracht!
*ahem*
En hallo natuurlijk!
'k Moet seizoen 3 nog kijken zo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:43 schreef NathaN het volgende:
Love your Avatar
Die is even wennen, andere opzet dan de voorgaande series, maar is errug tof.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet seizoen 3 nog kijken zo..
En hoest eigenlijk met TF? Hoe bevalt je je nieuwe baan? Nog schattige collega's?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
DM! Hoest?
ik wil eigenlijk best graag naar mama miaquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:13 schreef Ang3l het volgende:
Whoooh! Ik krijg een kadootje van onze poetshomo!!
ETERNITY
De titel van de musical is afgeleid van de rockband waar het allemaal om draait: "Eternity". Die bandnaam is niet voor niks gekozen want alle bandleden hebben het eeuwige leven gekregen omdat ze vampier zijn. Ondanks dat hun publiek niet gelooft dat vampieren bestaan stijgt het aantal moorden explosief overal waar deze band tourt. Maar de band heeft succes, rijkdom en beroemdheid waardoor niemand de link legt tussen Eternity en het aantal moorden. Maar de hoofrolspeler "Star" wil net als de politie het moorden laten stoppen. Hij walgt van zijn vampirisme en besluit zichzelf te bevrijden van zijn gift. De gift van het eeuwige leven. De vraag is alleen hoe je dat doet als je het eeuwige leven hebt?
Deze basis van het verhaal neemt de bezoekers van de musical Eternity mee op reis door de eeuwen heen en volgt de hoofdpersoon in een kruistocht naar liefde, moord, wraak en intriges. Op zijn weg ontmoeten we degenen die zijn pogingen tegenwerken en zij die hem aanmoedigen. Uiteindelijk ontvouwt het verhaal zich in een verrassend en explosief einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |