De tue? Is dat iets Eindhovenerigerigs?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
houdt dit in dat je mij op zich wel niet verkeerd uit vind zien?.
maar je hebt gelijk! vooral op de tue.
Is idd ook ok. En mannen zijn absoluut uiterst fijn ( got one of my own, ghehe), maar vrouwen zijn ook zo zacht enzo...weet niet kannie kiezenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:44 schreef blublub het volgende:
[..]
vertaling: vrouwen zijn wanhopiger
nee hoor, maar hier kan ik niet over meepraten... en t hoeft niet altijd snel van mij, langzaam is ook okay...
nope, enkel mannen voor mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Is idd ook ok. En mannen zijn absoluut uiterst fijn ( got one of my own, ghehe), maar vrouwen zijn ook zo zacht enzo...weet niet kannie kiezen![]()
![]()
Is je goed recht, verschil moet er zijn he?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:52 schreef blublub het volgende:
[..]
nope, enkel mannen voor mij
En ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:52 schreef blublub het volgende:
[..]
*eensch is*quote:Op donderdag 1 april 2004 21:52 schreef blublub het volgende:
[..]
precies, zo blijven er meer voor mij overquote:Op donderdag 1 april 2004 21:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Is je goed recht, verschil moet er zijn he?![]()
haha, dat gaat helaas niet op als ik in de buurt ben... mannen krijgen over het algemeen toch voorang bij mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:55 schreef blublub het volgende:
[..]
precies, zo blijven er meer voor mij over
TU/e = technische uni eindhovenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De tue? Is dat iets Eindhovenerigerigs?
En natuurlijk zie je er niet verkeerd uit, maar das natuurlijk niets nieuws.![]()
dames zijn topquote:Op donderdag 1 april 2004 21:55 schreef Camoth het volgende:
En dames dan???
![]()
Naja, die H zien ze zo toch ook?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
G_E doe de H van Blubje eens kopiëren en in de OP zetten
dat moeten we nog maar zien dan he.... ik ben hier wel de flirt hequote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
haha, dat gaat helaas niet op als ik in de buurt ben... mannen krijgen over het algemeen toch voorang bij mij![]()
![]()
Ik ben toch bezet, dus ik zal een stapje terug doen bij dezequote:Op donderdag 1 april 2004 21:58 schreef blublub het volgende:
[..]
dat moeten we nog maar zien dan he.... ik ben hier wel de flirt he![]()
Ja maar de H hoort in de OP.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Naja, die H zien ze zo toch ook?![]()
zoals ik al zei: meer over voor mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik ben toch bezet, dus ik zal een stapje terug doen bij deze![]()
M'n Nemo wat doe je?!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
"Nemo found"..
Maar die kenden jullie vast al. Ik loop altijd 6 maanden achter met dat soort dingen.
Noem het traditie getrouw...of nostalgie... wat hoort, dat hoortquote:Op donderdag 1 april 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar de H hoort in de OP.
Sorry, nogal perfectionistisch aangelegd
nou ja schrale troost: niet op mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
"Nemo found"..
Maar die kenden jullie vast al. Ik loop altijd 6 maanden achter met dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |