abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1286259
Weet er iemand waar je een beetje goede airco voor in huis kan kopen tegen een niet al te hoge prijs???
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_1286347
Ze zijn bij kleinere CV zaakjes voor niet al te duur aan te schaffen, soms zelfs 2e hands, maar houdt er rekening mee dat niet de aanschaf maar het verbruik flink aantikt! (ik heb wel eens gehoord van 0.50 cent per minuut voor thuis gebruik!)

Succes, Bianca.

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_1286365
volgens mij heb je ze bij de karwei voor zo'n 700 a 800 piek. Of kijk op spott.nl (nu-het nog-kan)

Ik merk wel dat ik de laatste dagen met plezier in mijn auto stap!!!!

To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
pi_1287428
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 21:35 schreef bianca en michael het volgende:
Ze zijn bij kleinere CV zaakjes voor niet al te duur aan te schaffen, soms zelfs 2e hands, maar houdt er rekening mee dat niet de aanschaf maar het verbruik flink aantikt! (ik heb wel eens gehoord van 0.50 cent per minuut voor thuis gebruik!)

Succes, Bianca.

Is dat alleen het stroomverbruik?

Dat zit bij mij namelijk al bij de huur inbegrepen.

pi_1288272
Ik denk dat het stroomverbruik redelijk mee zal vallen. hoe groter huis je hebt, des te meer verbruik. en ik denk dat het ook geld voor oude/nieuwe airco's, nieuwe zijn zuiniger dan oude.

t hangt er ook nog vanaf wat voor eentje je wilt (éen koelapparaat voor in 1à2 kamers, of zoeentje in je kelder met verbindingen naar alle kamers...)

greetz,

Jasper

Don't be afraid to be different...
  zondag 13 juni 2004 @ 19:56:01 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19863008
Heb er net eentje gekocht bij Obi voor 299 euro, 3 jaar garantie
http://www.neu.obiatotto.(...)plate=searchtemplate

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_19863086
Svp hier verder: Portable airco (single)
Deze dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')