Dat was een aanbieding, nu zijn ze een tientje duurderquote:
airco
Excellent portable
koelt en verwarmt
2000 Watt
incl. Afstandsbediening
eenvoudig te bedienen
3 snelheden
Prijs per stuk:
¤ 59,95
Bij ons zijn ze niet bij de actionquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze recentelijk bij de Action gekocht:
[..]
Dat was een aanbieding, nu zijn ze een tientje duurder.
dat is geen airco maar een luchtkoeler (gezien de prijs) zo'n ding heb ik ook... ken je water of ijsblokjes indoen... en kan maximaal 5 graden onder de omgevingstemperatuur koelen..... werkt wel aardig......quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
een airco 3-5 euro per dag.... een luchtkoeler 50 cent (heb ik ooit es gevonden op internet....)quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Kost dat geen fortuin aan stroom?
70 euro?!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak met een dun laagje teer..quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:50 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze niet bij de action![]()
Werkt zo'n ding een beetje?
Ik slaap ook op zolder en zomers pfff![]()
Er staat toch echt airco,quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat is geen airco maar een luchtkoeler (gezien de prijs) zo'n ding heb ik ook... ken je water of ijsblokjes indoen... en kan maximaal 5 graden onder de omgevingstemperatuur koelen..... werkt wel aardig......
Amsterdam dus,quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef schatje het volgende:
knip
Da's niet niks zeg bij een airco, maar het is hier nooit langer als een maand echt heel erg warm.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef pacandor_ het volgende:
een airco 3-5 euro per dag.... een luchtkoeler 50 cent (heb ik ooit es gevonden op internet....)
damn!!! dat is klote zeg!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak met een dun laagje teer..
Als de zon er de hele dag op staat is het niet uit te houden, de ventilator die ik heb moet op mn PC staan, anders flipt ie.
Een snicker is binnen een uur bijv. bijna vloeibaar in de verpakking..
hahaha onze 2 katte liggen ook voor pampus als het zo heet is.. ghehehehehe is echt zielig....quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:56 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Da's niet niks zeg bij een airco, maar het is hier nooit langer als een maand echt heel erg warm.
Misschien ga ik ook wel zo'n koeler kopen, ook prettig voor de kat want die heeft het dan ook bloedheet.
Oh en Draggala hier kun je een filliaal vinden:
http://www.action.nl/cms/(...)6
Ik had een zakje chocolade pepernoten in me zolderkast liggen.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak met een dun laagje teer..
Als de zon er de hele dag op staat is het niet uit te houden, de ventilator die ik heb moet op mn PC staan, anders flipt ie.
Een snicker is binnen een uur bijv. bijna vloeibaar in de verpakking..
Ja, ik ook vaak.. Op de bank..quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik had een zakje chocolade pepernoten in me zolderkast liggen.....![]()
Dat werd dus een zakje chocolade melk vorige week![]()
![]()
En toen was het nog niet eens zo heet als in de zomer, pff dat word nog wat...
Ik sliep altijd beneden....![]()
Luc heeft er naar gekeken en zegt dat het een prima ding isquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tnx jongens,.
Schatje, werkt het trouwens een beetje dat ding?.
5 graden koelen is echt niet genoeg in de zomer...
Ja, alles van de Action koop je leders voor een duurdere prijs tegen, ook de dvd's bijvoorbeeld. Ze verkopen het gewoon doorquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:02 schreef pacandor_ het volgende:
zo dan dr daggla! als je op marktplaats luchtkoeler intoetst dan kom je iemand tegen die datzelde ding verkoopt voor 80 euro!!!!!!!!!
Klopt, dat is topcooling en geen airco.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef pacandor_ het volgende:
en kan maximaal 5 graden onder de omgevingstemperatuur koelen
Ik kop 'm zelf wel effe in: beter dan niks.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:07 schreef Eightball het volgende:
wat is vijf graden eraf als het 33c op je zolderkamer is?
Geen probleem, als ik hem niet nodig heb gaat ie naar de zolder van de buren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Luc heeft er naar gekeken en zegt dat het een prima ding is.
Het is wel een gevaarte hoor. Moet je echt met de auto halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |