Ik werk naast mijn HBO-studie ruim 18 uur in het weekend, ex weekendtoeslag en zondagtoeslag van 200%...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:35 schreef rickyB het volgende:
Net als andere studenten veel bijwerken voor je geld.
Zoek een (weekend-)baantje met een goed salaris cq. onregelmatigheidstoeslag
Afstuderen en werk gaan zoeken, een legale manier om geld voor de luxe goederen te verdienen is tijdens je studie niet mogelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef Josmaestro het volgende:
[..]
Ik werk naast mijn HBO-studie ruim 18 uur in het weekend, ex weekendtoeslag en zondagtoeslag van 200%...
ik doel onder andere om nog meer geld te verdienen, eventueel voor het aanschaf van een nieuwe laptop, waar ik nu gewoon niet aan kan, omdat ik elke maand gewoon rondkom met mijn geld, en ook niet veel meer overhoudt, daarentegen kom ik ook niks tekort hoor, qua levensstandaard, maar het gaat mij omdat extra beetje, niet om de inferieure goederen aan te schaffen, maar meer de luxe goederen: auto, laptop, vakantie, nieuw gasfornuis e.d.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:46 schreef Steve-O het volgende:
-Begin een P0rn website
=illegaal=
ja dat verdient ook wel redelijk ja .quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:51 schreef Apekoek het volgende:
verkoop antikater pillen via i-net of dat soort dingen.
ik zelf ga me orienteren op het organiseren van feesten, daar is ook veel geld in te verdienen.
en jij hebt nog wel zo'n snele motor als avatarquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef ZX9R het volgende:
Doe mee aan medisch onderzoek. Levert snel veel geld op.
achterop23 was sneller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |